מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה

רובע 20 וחבל שמפניה הקטנה

רובע 20 פריז מוכר יותר בזכות בית הקברות פר-לשז ופארק בלוויל. הרובע מכונה גם 'שמפניה הקטנה' ושם נתחיל את מסלולנו המיוחד והמקסים.

בואו נתחיל ונגיע לתחנת המטרו של קו 3 port de bagnolet יציאה מס 2 bd mortier.

נחצה תחילה את הכביש לגינת square severine הפסטורלית, ואז נצא לרחוב pierre mauilard והופה הגענו לחבל שמפניה הקטן והפסטורלי.

רובע 20, מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה
רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה צילום: ניר יבלונקה

מסלול טיול לא שגרתי

נתחיל במסלול טיול רובע 19 פריז ברחוב Irenee Blanc המעגלי שהופך לרחוב Jules Siegfried. נצא ממנו ונחזור ברחוב Paul Strauss וזהו סיימנו את חבל שמפניה. דקה הליכה ברחוב Octave Chanute ונרד ברחוב Capitaine Ferber ונכנס שמאלה לכיכר אדית פיאף. נכנס לבר על שמה לכוס קפה ולהתבונן בתמונותיה על הקירות.

רובע 20, מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה
כיכר אדית פיאף-צילום ניר יבלונקה
רובע 20, מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה
בר אדית פיאף-צילום ניר יבלונקה

רובע 20- בטיגנול

נרד ברחוב de la py עד סופו וימינה ברחוב bagnolet עד שנגיע ל pavilion hermitage שהוא השריד האחרון למה שהיה פעם השטח של ארמון בטיגנול. נבנה ב 1720 והמבנה עצמו נחשב לאחוזת הקיץ האחרונה בפריז. נמשיך במסלול טיול ברחוב עד village de charonne שעיקר העניין בו היום הוא הכנסיה ורחוב saint blaise. ממשיכים עד מס 102 מה שהייתה פעם תחנת רכבת ceinture ואם נחצה את הכביש נראה את מסילת הרכבת הישנה שהייתה מקיפה את פריז בטבעת.

רובע 20, מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה
מסלול טיול רובע 20 פריז -Charonne quarter צילום: ניר יבלונקה

אדית פיאף ובית קברות פר לשז

ממשיכים ברחוב מגיעים לתחנת מטרו אלכסנדר דיומא ופה מחליטים האם להיכנס לבית הקברות פר לשז שזה סיור בפני עצמו של 3 שעות לפחות בבית הקברות הגול של פריז. או להמשיך לחלק ב'.

ניקח את המטרו 4 תחנות ונרד בתחנת belleville. לתשומת לבכם בימי שלישי ושישי יש שוק ברחוב הראשי בשעות 7-14:30. נעלה ברחוב בלוויל למס 7 שם נראה את aux folies אחד המקומות הראשונים שאדית פיאף שרה בהם. ימינה ברחוב denoyez יש ציורי גרפיטי ושלטים בעברית מזכרת למסעדות שפעלו כאן בעבר. נמשיך למס 72 שם לפי האגדה נולדה אדית פיאף על המדרגות. 

רובע 20 פארק בלוויל

רובע 20, מסלול טיול רובע 20 פריז- שמפניה הקטנה
aerial view of the Parc de Belleville in Paris, France

נחזור קצת אחורה נפנה שמאלה ברחוב piat ונכנס לתצפית במעלה פארק בלוויל. באם תרצו לנוח תוכלו לשבת בבית קפה נחמד בפינת הרחוב. נרד לשוטט ברחבי הפארק נצא ממנו חזרה לשדרות בלוויל ופה מסתיים מסלולנו המיוחד בתחנת המטרו. כאשר במפה יש לכם גם כמה מסעדות ובתי קפה באזור. מסלול טיול רובע 20 פריז, תיהנו.

נהניתם מהטיול? בואו לטייל איתי ברובע 19

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=2359