מלונות מומלצים שתרצו להכיר בשכונת מונמארטר פריז

רובע מונמארטר פריז

מה הם המלונות הטובים ביותר ברובע מונמארטר? האם כדאי ללון שם? האם הרובע בטוח? אלו שאלות ששואלים אותי הרבה והתשובה שלי כמי שישן מס פעמים שם היא בהחלט חיובית. נכון שיש מקומות פחות סימפטיים אבל אתם נהנים לטייל שם, נהנים מבתי הקפה מהאווירה הצעירה. מה יש עוד להוסיף על הרובע הנפלא הזה עם העליות המפורסמות ? אספתי לכם כמה מלונות טובים באזורים טובים, גם מלון בוטיק, גם מלון יוקרתי עם נוף נפלא, וגם כמה מלונות ידידותיים יותר לכיס. האזור שוקק חיים, המון מסעדות, בתי קפה תחבורה ציבורית אתם תאהבו את הרובע הזה. 

***tim hotel montmartre

מלון בסיסי בכיכר אמיל גודו. את רשת המלונות טים אנו מכירים מהמלצות אחרות שלי בפריז. מקום שקט צמוד אליכם ישנו גדולי האומנים ובתור בונוס יש בית קפה ופטיסרי נהדרים ממול, ומרחק הליכה קצר לסקרה קר בסיס יציאה טוב לטיולים באזור.

כתובת: 11 rue Ravignan

****hotel le Relais Montmartre

ברחוב צדדי מלפיק מלון טוב שביעות רצון גבוה קרוב למטרו,מסעדות ובתי קפה של רובע 18. שקט נעים אינטימי מיקום מעולה.מהטובים ביותר.

כתובת: 6 rue Constance

מלונות מונמארטר, מלונות מומלצים שתרצו להכיר בשכונת מונמארטר פריז
המלונות הטובים ביותר ברובע מונמארטר-Terrass Hotel paris

****hotel terrass

מלון 4 כוכבים נהדר מעל בית קברות מונמארטר חדרים עם נוף לאייפל ומרפסת נהדרת על הגג. מלון יוקרתי אחד המלונות הטובים ביותר ברובע.

כתובת: 12 rue Joseph

****Mom'Art Hotel & SPA

מלון בוטיק 4 כוכבים נהדר 2 דקות למדרגות שמובילות לסקרה קר. שירות לבבי אווירה אינטימית בלב מונמארטר. כמובן שלידכם יש אין ספור חנויות, מסעדות, בתי קפה ותחבורה ציבורית ותחנות מטרו מרחק הליכה קצר. ביקרתי שם באופן אישי להתרשמות.

כתובת 42 rue d'orsel

***Hotel Des Arts

מלון 3 כוכבים בסיסי עם חוות דעת טובות שניות מרחוב אבס. מהמלונות המוזמנים ביותר במונמארטר רחוב שקט בטוח בסיס יציאה נהדר לטייל ולהכיר את הרובע הנפלא הזה-מונמארטר.

כתובת: 5 rue Tholoze

מלונות מונמארטר, מלונות מומלצים שתרצו להכיר בשכונת מונמארטר פריז
המלונות הטובים ביותר ברובע מונמארטר-Hôtel Le Relais Montmartre

מחפשים מלונות ברובע הראשון? לחצו כאן

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=792