מלונות מומלצים ברובע המארה (הרביעי) פריז

הרובע הרביעי של פריז, שנקרא גם המארה הדרומי הוא אחד המבוקשים ביותר ללינה. פלאס ווז', עיריית פריז ,גינות נפלאות והרובע היהודי כולם שם. אזור שוקק חיים: מסעדות, בתי קפה, מאפיות ופטיסרי וגם פלאפל.. הרובע האהוב עליי לא תתחרטו, ולכן אספתי לכם כמה מלונות מומלצים ללינה. לחצו על הקישור עם שם המלון להזמנת חדרים. תהנו

מלונות חמישה כוכבים*****

SO/ Paris

מלון סו פריז הוא התוספת החדשה לשנת 2023 ואיזה תוספת! מלון 5 כוכבים שנפתח לאחרונה על גדת הסיין בקצה שכונת המארה. מותג היוקרה מבית אקור יציע 140 חדרים ו 22 סוויטות במיקום שקט עם נוף מושלם. המלון מכיל מסעדה, מועדון, בר ספא יוקרתי, מרכז כושר ובריכה פנימית מחוממת. המלון נמצא במתחם החדש פליסיטה שמכיל שוק מקורה, מסעדות, בולונז'רי, חנויות, משרדים, גלריות וגינה על הגג. בית המלון תופס את קומות 7-14. הכתובת החדשה שאתם חייבים לבדוק!

9Confidentiel

הרשו לי להציג בפניכם את הטופ של המארה. מלון הבוטיק החדש 9Confidentiel נמצא בלב רובע המארה ברחוב שאני אוהב במיוחד-Rue du Roi de Sicile .המלון עוצב ע'י פיליפ סטארק בבניין מגורים מפואר משנת 1920 ששופץ ושוחזר בקפידה. זוג נשוי? הפתעה ליום נישואין או יום הולדת? מחפשים פינוק במקום מרכזי אך לא מנקר עיניים? זהו המקום בשבילכם. רשמית הוא מלון ארבעה כוכבים אני שידרגתי אותו ל 5 כוכבים..

Hôtel Dupond-Smith

גם אם תעברו על פניו לא תנחשו שיש שם מלון. חזית שחורה ללא כיתוב במרכז המארה זהו מלון דופון- סמית. מלון 5 כוכבים בעל 8 חדרים בלבד. אינטימיות ודיסקרטיות הם שם המשחק פה. דקות ספורות מהפלצל של המארה עם מסעדות כשרות ובית כנסת ומצד שני סניף של פייר הרמה, חנויות בוטיק, מסעדות וכל מה שתרצו. אל תגידו שאני שלחתי אתכם, בכל זאת צריך לשמור על דיסקרטיות…

COUR DES VOSGES

מלון 5 כוכבים מפואר ואינטימי בכיכר ווז' הנפלאה. לכל מי שחלם ללון במקום היסטורי מלא אופי בפריז זה המקום. 12 חדרים בלבד אז להשיג מקום לא יהיה קל אבל כדאי לנסות. כמובן שהמחיר בהתאם

מלונות ברובע המארה, מלונות מומלצים ברובע המארה (הרביעי) פריז
9Confidentiel hotel paris 4th

מלונות ארבעה כוכבים****

Hôtel Bourg Tibourg - Paris Marais

במלון בורג טיבורג אתם נכנסים במנהרת הזמן. שטיחי קטיפה, מנורות ברונזה, רהיטים שנאספו בקפידה ועיצוב מאת הגאון ז'אק גרסייה שלא ישאיר אתכם אדישים. גינה קטנה אינטימית וחדרים סוחפים לעידן אחר. אז דמיינו שאתם שחקני קולנוע נכנסים למאה ה-19 לפינוק מושלם.

Hôtel de JoBo

אחד המלונות הטובים במארה הוא JoBo קיצור של ג'וזפין בונפרטה. ממוקם נפלא ליד תחנת מטרו סן פול ליד כיכר ווז', בסיס יציאה נפלא לטיולים רגליים. המלון בדרגת 4 כוכבים רמה גבוהה בחדרים תמצאו גם מכונת נספרסו, עיצוב מקסים ברוח התקופה ושירות מוקפד.

מלונות שלושה כוכבים***

hotel emile

מלון אמיל מעולה בדרגה 3 כוכבים במרכז הרובע הרביעי. מיקום פצצה ליד הכל ! חנויות, קו מטרו מרכזי Saint-Paul ממול. בתי קפה מסעדות מאפיות ומרכולים. בסיס יציאה נהדר לטיולים. שימו לב החדרים קטנים יחסית.

כתובת: 2 rue malher

grand hotel malher

מלון מלר דרגה 3 כוכבים, באותו רחוב של מלון אמיל. מלון אינטימי ושקט אופציה מעולה ללינה. קרוב להכול לא יחסר לכם כלום! תחנת מטרו Saint-Paul חצי דקה הליכה, בתי קפה, מסעדות, מאפיות, חנות גבינות בעצם מה לא ? מומלץ ביותר!

כתובת: 5 rue malher

מלונות ברובע המארה, מלונות מומלצים ברובע המארה (הרביעי) פריז
מלונות מומלצים ברובע הרביעי פריז-Hôtel Emile paris

hotel bastille speria

עוד מלון נפלא בדרגה 3 כוכבים במחיר יותר זול בפריז. מיקום נהדר בין הבסטיל למארה, תחנת מטרו גדולה-Bastille דקה הליכה. כל מה שתרצו יש בהישג יד-תחבורה ציבורית, מסעדות, בתי קפה ועוד. מלון מומלץ במיקום מעולה ברובע המרכזי הרביעי!

כתובת: 1 rue de la bastille

hotel de nice

התגלית האישית שלי באחד מסיורי בעיר. נכנסים למנהרת זמן 80-100 שנה אחורה לאווירה של תקופת הבל אפוק בפריז. לכל מי שרוצה לישון  ולחשוב שהוא בסרט של וודי אלן פריז בחצות. ריהוט עתיק אווירה חשוכה ומסתורית, תענוג. גם רובע רביעי מרכזי גם מלונות שכבר עברו מהעולם למה אתם מחכים ?

כתובת: 42 bis rue de rivoli

מלונות ברובע המארה, מלונות מומלצים ברובע המארה (הרביעי) פריז
hotel de nice paris 4th

Hôtel Duo

מלון duo הוא אחד המומלצים והמוזמנים ביותר במארה.אתם בלב הרובע, במיקום תוסס רוב שעות היום. ממוקם בפינת רחוב tempel דקה מ Hôtel de Ville ותחנת מטרו, 3 דקות ממרכז פומפידו. אחד האהובים על המטייל הישראלי ובכלל ברובע הרביעי בפרט ובצדק. המלון בדרגת 3 כוכבים.

כתובת: 11 Rue Du Temple  

Hôtel Jeanne d'Arc le Marais

עוד מלון טוב בדרגה 3 כוכבים הוא מלון ז'אן ד'ארק בלב רובע המארה. נמצא באזור שקט מול מזרקת מים עתיקה שבה היו שותפים דגים. תחבורה ציבורית קרובה, כיכר ווז' מסעדות בתי קפה וכל מה שתצטרכו. 

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו מלון ברובע השמיני

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. חנית

    היי אשמח לעזרה בבחירת מלון באזור המארה או סן גרמן
    לתאריכים 25.9 עד 28.9 מבוגר אחד
    במחיר זול יחסית, עד 1500 שח ל3 לילות
    תודה
    חנית

    1. ניר יבלונקה

      שלום חנית פני אליי בפרטי או בקבוצת הפייסבוק

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. חנית

    היי אשמח לעזרה בבחירת מלון באזור המארה או סן גרמן
    לתאריכים 25.9 עד 28.9 מבוגר אחד
    במחיר זול יחסית, עד 1500 שח ל3 לילות
    תודה
    חנית

    1. ניר יבלונקה

      שלום חנית פני אליי בפרטי או בקבוצת הפייסבוק

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=587