מסעדות ובתי קפה מומלצים ברובע 16 פריז

רובע 16 הוא אחד היוקרתיים בפריז. גני הטרוקדרו, מוזיאונים נהדרים, ביתו של בלזאק ובית הקברות פאסי. כמובן מגדל אייפל שנמצא בסמוך ונוף אליו כאשר יושבים במסעדה היא מצרך מבוקש. כמובן שגם פה יש מסעדות ובתי קפה מומלצים במגוון מטבחים ומחיר. בכתבה זו השתדלתי להביא לכם כמה המלצות, מסעדת מישלן, איטלקי ועד כריך פסטרמה חם. תהנו

Prunier Victor Hugo par Yannick Alléno

Prunier Victor Hugo, היא מסעדה איקונית בגסטרונומיה הפריזאית. עיצוב הארט דקו שלה רשום כאנדרטה היסטורית. כיום המסעדה שייכת לקבוצת השף יאניק אלנו והמרכיב העיקרי שלה הוא הקוויאר שבא מבית פורנייה כמובן. בפלטת הים תמצאו קוויאר עם סרטן חום, קרם שומר ושמיר, ג'לי שרימפס אפור, ג'לי קיפוד ים של כרוב אדום עם ערער, עוגת מיצוי שרימפס אפור ומיונז קארי, לובסטר כחול, טרטר סקאלופ וקוויאר Prunier. לפתיחה ביצת כריסטיאן דיור האגדית עם קוויאר למעלה או לנגוסטין בקרם קוויאר. לעיקרית צלעות טלה או מנת דג סלמון. בקינוחים עוגת גבינה, אקלר שוקולד. המחירים אינם זולים כלל 68-190 אירו לתפריט קבוע

*Ōrtensia

הידראנגאה הוא פרח ומקורו באסיה סמל לתנועה מתמדת של רגשות וקשרים גוברים, ההידראנגאה הפורחת משנה את צבעה מיום ליום, בהתאם למזג האוויר. זה המוטו של מסעדת כוכב המישלן אורטנסיה בעלת עיצוב מאופק וזורם ותמיד עם פרחים לבנים על השולחן. שף Terumitsu SAITO, מי שכיכב בגראנד ופור ומלון מנדרין אוריינטל יגיש לכם שני אופציות. ארוחת צהריים בת 4 מנות או ארוחת ערב בת 7 מנות במסעדה הקטנה והאינטימית. המטבח משנה את צבעו עם עונות השנה ומזג האוויר. אווירה עכשווית ומינימליסטית מתארת את הפנים, בו שולטים גוונים ניטרליים בהירים ועץ, בעוד שמראות על הקירות יוצרות תחושת מרחב. 

לדוגמא יוגש לכם דניס נא עם עלי קומבו ומרינדה עדינה של סאקה, דג טורבו מוגש עם חליטה של עלי נורי וגרניטה של שיסו אדום. את השאר תצטרכו לגלות לבד. 

  • יש להזמין שולחן מראש בלבד

Girafe

ג'ירף, השוכנת בתוך סיטה דה ל'ארכיטקטורה בפריז, מציעה לנו את המרפסת הכי שווה בפריז. עם נוף ישיר למגדל אייפל, עיצוב בסגנון שנות ה-30, צמחים טרופיים ופסלים מסביב אין פלא שכשה להשיג כאן שולחן. לחובבי פירות הים יש כאן סביצ'ה לובסטר, דגי סול וטורבוט שמגיעים טריים באותו יום או לא מגיעים בכלל. כמובן סטייק טונה או סלמון, צדפות וקוויאר. לעיקרית נמצא גם בשר טלה רך אך גם מי שנמנע מבשר ימצאו כאן מגוון סלטים. תוסיפו קוקטייל בשקיעה מול המגדל המפורסם בחודשי האביב והקיץ, זה המקום להיראות בו.

cafe de l'homme

עוד בית קפה בעל נוף ישיר למגדל אייפל אך פחות יוקרתי ממסעדת ג'רף שנמצא בעבר השני. לנגוסטין בשערות קדאיף, כבד אווז או אספרגוס צלוי לפתיחה. דג קוד לעיקרית לאוהבי דגים, צלעות טלה או עוף מגידול חופשי. ריזוטו ופסטות לצמחוניים. לקינוח אפשר לבחור בין סופלה שוקולד לפבלובה לימון, עוגת היער השחור וסן אונור,

מי שמחפש מקום טוב לאכול במחיר סביר וכבונוס נוף למגדל אייפל ימצא כאן את מבוקשו. מסעדת 6 ניו יורק מנוהלת כבר 20 שנים ע"י קאתי וג'רום גנגנו שמציעים מטבח גסטרונומי במיקום יוצא דופן.  למנות ראשונות תקבלו פואה גרא(כבד אווז) או טונה טאטאקי טרייה. מבחר דגים למנות עיקריות או צלעות טלה לבחירה. גם לקינוחים דאגו כמו פודינג אורז, עוגת גבינה או מבחר שוקולדים. תהנו

*Don Juan II - Yachts de Paris

עכשיו הרשו לי להציע משהוא שונה, לסעוד על ספינה שנמצאת למרגלות מגדל האייפל ומתהדרת בכוכב מישלן! שף פרדריק אנטון שאחראי גם על מסעד ז'ול ורן במגדל ו Pré Catelan בעלת 3 כוכבי מישלן ביער בולון. שעתיים וחצי של שייט על הסיין כאשר אתם חולפים על אתרים אייקונים בערב מה צריך יותר?

לנגוסטין רביולי, בשר צבי צלוי עם כמהין. טלה מטוגן במחבת עם המיצים שלו, אפונה בטעם אגוז מוסקט, סופלה חם לקינוח.התפריט משתנה לאורך העונה ושייט+ ארוחת ערב 5 מנות ללא שתיה עולה 240 אירו. אין ספק שהמחיר לא זול אך מדובר בחוויה אחרת שמתאימה לאירועים מיוחדים.

carette

Carette הוא בית קפה אייקוני שנמצא במיקום מושלם מאחורי כיכר טרוקדרו. המוסד נודע יותר בזכות הקינוחים וארוחות הבוקר שהוא מציע. תמצאו כאן מבחר סלטים, כריכים, משקאות קרים וחמים ומגוון גדול של קינוחים שאותם תוכלו לבחור מויטרינת המתוקים. עליי לציין כי המקום יקר יחסית לבתי קפה אחרים.

כתובת: 4 Place du Trocaderoet et du 11 novembre

ANDIA

רוצים לאכול בתחנת רכבת ישנה? אנדיה היא אופציה נהדרת למי שבא לטייל בגן רנאלג או מוזיאון מרמוטן מונה וכדאי כי האזור ממש מקסים. אנדיה מציעה מטבח לטיני דרום אמריקאי שזה אומר שאנו יכולים לצפות לבשרים על הגריל לצד לחמניות כמו בלימה פרו. ביום ראשון יש בראנצ' בשעות 12:00-15:00 בעלות 58 אירו למבוגר או 28 לילדים. בערב קוקטיילים ומוזיקה דרום אמריקאית סוערת ישמחו את הלבבות.

La Rotonde de la Muette

המקום להיראות בו ברובע 16. בית קפה זה מאכלס דרך קבע את תושביו האמידים של הרובע ונמצא גם הוא מול גן רנאלג. ניתן לפתוח פה את היום בארוחת בוקר שכוללת שתיה חמה, מיץ תפוזים, טרטין, אומלט וגבינה בעלות 21 אירו. בצהריים מנות ביסטרו קלאסי כמו קרוק מסייה או סלט קיסר. לצמחוניים יש סלט קינואה או ריזוטו כוסמין בין היתר. סלמון מאודה, פילה בס בגריל, קארי טלה או סטייק בקר לבחירתכם. כמובן שגם מבחר קינוחים כמו טארט תפוחים, פבלובה אקזוטית, שוקולד ללא גלוטן וגלידת וניל הם חלק מהאפשרויות.

Les Marches

ברחוב מקסים שאליו יורדים ממוזיאון טוקיו לעבר נהר הסיין נמצא ביסטרו מסורתי זה. אתם בטח תשימו לב למדבקה "Les Routiers" שהוא מוסד צרפתי שמציין "הבטחה של ארוחה טובה אך במחיר סביר". אסקרגו או נקניקיית ליון, גבינה צלויה או כדור בוראטה לראשונות. סטייק טרטר או פילה לעיקריות. תבשיל עגל הוא המלצת המקום. כמובן שיש גם מנות דגים למי שנמנע מבשר.

Le Petit Rétro

ביסטרו קלאסי שנמצא ליד כיכר ויקטור הוגו, לא הרחק משער הניצחון. ארוחת תפריט קבועה 26-31 אירו. נקניקיות דם קטנות, פואה גרא וטרטר טונה לראשונות. דג קוד צלוי או דיונון בדיו שחור, תבשיל עגל או שיפודי כבש לעיקריות. פרנצ' טוסט, טארט תפוחים, גלידות ועוגת פריז ברסט בקינוחים.

כתובת: 5 Rue Mesnil  

La Brasserie Italienne

עכשיו הגיע הזמן להמליץ על ברסארי איטלקי לא הרחק מגני טרוקדרו. שף ג'נארו נסטי שהגיע מקמפניה איטליה יציע לנו מגוון פיצות נפוליטניות קלאסיות שהיא המומחיות שלו אבל לא רק. כמובן שבמנות הפתיחה נבחר מכדור בוראטה בעגבניות, שמן זית וחומץ בלסמי. תבשיל תבשיל נפוליטני עם חציל מאודה, פרוולה בופלו, קרם בזיליקום. המיוחד הוא צלחת קולאטלו: בשר חזיר לבן מבושל עם כמהין, מורטדלה, ספיאנטה קלברז, חציל על האש, קישואים בגריל, בוראטה, שבבי פרמג'אנו, תפוחי אדמה דובדבנים, עם שמן זית וחומץ בלסמי. לבחירתכם לינגוויני קרבונרה, רביולי בופלו, פטוצ'ני, וכל מה שטעים במטבח האיטלקי ולסיום כמובן טירמיסו, פנקוטה או פיצה מתוקה.

schwartz's Deli

ממש ליד גני טרוקדרו נמצא סניף של המעדניה של שוורץ. מתאים למשפחות שרוצות לשבוע ובזול המקום מציע מגוון סלטים וכמובן את כריכי הפסטרמה המפורסמים ממש כמו בניו-יורק כולל פסטרמה חמה. בנוסף למגוון סלטים תמצאו פה המבורגרים מדג, עוף וכמובן בשר בתוספת גבינת עיזים, גבינה כחולה או עם אבוקדו.

 

מפת רובע 16 פריז

נהניתם מהכתבה? כנסו למקומות הטעימים ברובע 19

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=772