קולינריה בפריז המיטב של רובע 4

רובע 4 בפריז המארה הדרומי

רובע 4 בפריז הוא גם המארה הדרומי. הרובע המקסים הזה, כולל את רחוב ריבולי, עיריית פריז, כנסיית נוטר דם ועוד. רובע מתוייר מאוד ושוקק חיים, אין כמו המארה להמון שיטוטים רגליים. אז בשביל שיהיה לכם אנרגיה אספתי לכם כמה מקומות טעימים, בתי קפה מסעדות וגם אוכל ישראלי למי שמתגעגע הביתה. בתיאבון !

bofinger

bofingerהבראסרי המפורסם והנהדר בעל עיצוב בל אפוק מרשים ליד כיכר בסטיל. אווירה יוקרתית חוויה מיוחדת. המחירים לא זולים אך גם זו חוויה פריזאית שצריך לחוות לפחות פעם אחת לדעתי. 

כתובת: 5 rue de la bastill

l'ambroisie

l'ambroisieמסעדת יוקרה מפורסמת שבכיכר ווז' ברובע הרביעי. מיקום מושלם לחווית 3 כוכבי מישלן. שירות ואיכות מעל הכל במסעדה מעוצבת להפליא. המחירים כצפוי בצד הגבוהה.

כתובת: 9 place des vosges

au vieux paris d'arcole

au vieux paris d'arcoleאחת המסעדות המצולמות ביותר בפריז באיל דה לה סיטה. תמיד פרחונית ומשגעת במיוחד בסתיו. בקיץ יושבים בחוץ על המדרכה וכמובן מעלים לאינסטגרם תמונות.

כתובת: 24 rue chanoinesse

sorza

sorzaמסעדה איטלקית נהדרת באיל סן לואי. סלטים, ריזוטו פסטות וקינוחים. אווירה נהדרת אוכל טעים מאוד יש ביקורות טובות ממקומיים ותיירים כאחד.

כתובת: 51 rue saint-louis en l'ile

L'ilot vache

L'ilot vacheמסעדה ותיקה באיל סן לואי. העיצוב לא משתנה וכך גם האוכל הטוב. כאן תפגשו בעיקר מקומיים רבים שזאת תמיד אינדיקציה טובה. אז למי שמחפש אוכל טוב כנסו ותפסו מקום ליד אחד השולחנות האדומים ולא תתאכזבו.

כתובת: 35 rue saint-louis en l'ile

tavlin

tavlin

כתובת: 25 rue du roi de sicile

מסעדה ישראלית בלב המארה למי שמתגעגע לטעמים של בית ברובע 4

benoit paris ביסטרו משובח רובע 4

benoit parisביסטרו מסורתי שנוסד ב 1912בעל כוכב מישלן. כיום שייכת לקבוצת אלאן דוקאס. אוכל משגע אם כי לא זול. פריז של פעם, אחד המקומות המומלצים ביותר!

כתובת: 20 rue saint martin

le loir dans la theiere

le loir dans la theiereבית קפה נחמד במארה מתמחה בארוחות בוקר, קישים, מאפים, חביתות שונות וטארט לימון משגע. בצהריים מנות מתחלפות ואיכותיות

כתובת: 3rue des rosiers

breakfast in america אמריקה ברובע 4

breakfast in americaעכשיו אני דואג לכם לארוחת בוקר טובה בדיינר אמריקאי. חביתות ובייקון, פנקייקים מושחתים עם פירות ומייפל, בקיצור אמריקה בפריז !

כתובת: 4 rou malher

la favorite

la favoriteמקום שהיה בית הקפה השכונתי שלי לקפה של הבוקר. ארוחת בוקר צרפתית קלה או סלט טעים בצהריים. בערב מחליף את עורו עם מוזיקה עליזה אוכל טוב וקוקטיילים משמחים. 

כתובת: 6 rue rivoli

cafe ginger

cafe ginger- גם למי שלא מתקרב לבשר אני דואג. מסעדה צמחונית חביבה ביותר במארה. צרפתית באוזניים וירוק בעיניים משפע הסלטים שהמקום מציע. תהנו

כתובת: 9 rue jacques coeur

נהניתם מהכתבה? כנסו לקולינריה ברובע 5

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=566