בראסרי בפריז: להתענג על ארוחה טובה בעיר האורות

בראסרי בפריז- קדימון

פירוש המילה בראסרי Brasserie הוא מבשלת בירה, אך הכוונה היא גם למסעדה, עם אווירה נעימה ורגועה. רוב הבראסרי בזמנו הגישו אוכל מחבל אלזס- לוריין. זאת, מכיוון שהמון תושבים עזבו את חבל ארץ זאת בשנת  1870 עם הפסד צרפת במלחמה עם פרוסיה(גרמניה). חלקם היגרו לפריז, התיישבו והקימו מסעדות. הבראסרי נמצא באמצע הסקלה בין מסעדה בטופ, לביסטרו שהוא יותר קליל עם שירות מהיר ותפריט קטן יחסית. בכתבה זו נכיר כמה מוסדות קולינריים בפריז שהמקומיים אוהבים במיוחד אז בואו נתחיל

clover grill

זה ה-מקום לאוהבי הבשר על כל הווריאציות. "קלובר גריל" מתמחים ביישון ועישון בשר בקר שנצלה במקום, לשמחתם של הסועדים. העיצוב כאן פשוט ונעים, כאשר מקררי העישון משמשים חלק מהתפאורה של המקום ומוצגים לראווה לעיני הבאים, מאחורי חלונות שקופים.

לכאן כדאי לכם להגיע רעבים ולפתוח במנת מח עצם הנפלאה, המוגשת עם לחם כפרי מתפצח עם מטבל גבינה מושלם. אח"כ תתקדמו לאחת ממנות ההמבורגרים העסיסיים שבתפריט עם לחמניות טעימות במיוחד המזכירות בריוש מסורתי, מידת עשייה של הבשר – שלמות! כל מילה נוספת מיותרת! כל ביס עושה חשק לביס נוסף המלווה עם צ'יפס דק וקריספי שלא טעמתם מעולם, באמת! זהו. אחרי כל זה, פנו מקום לקינוחים….תענוג אמיתי! וכן, גם כאן כדאי להזמין מקום מראש.

Clover Grill

כתובת: 6 rue Bailleul

בראסרי בפריז, בראסרי בפריז: להתענג על ארוחה טובה בעיר האורות
קלובר גריל פריז מתמחה בבשר

Benoit Paris

100 שנה של סיפורים, אוכל טוב וכוכב מישלן יקבלו אתכם ב"בנואה". כשהשף אלן דוקאס אחראי על התפריט במקום, אתם יכולים לצפות לחוויה קולינרית מושלמת ומלאה במטעמים נפלאים. האווירה ב"בנואה" חופשיה וקלילה, העיצוב חמים ומשולב קטיפה על מחיצות הפרדה בין אזורים, דלפק מרכזי עשוי עץ גושני מעוצב, ציורים על הקירות, רצפה דקורטיבית וריהוט אותנטי, ממש אווירת בוזו'לה צרפתית אמיתית (רק נגרה לכם את בלוטות הטעם ונמליץ על ביסק הסרטנים המעולה!!). השירות נעים וידידותי, עם מלצרים אשר ישמחו לתרגם לכם את התפריט ולהמליץ על מנות היום. הזמינו מקום ובואו!

Benoit Paris

כתובת: 20 Rue Saint-Martin

L’Ami Jean

מחפשים מקום מושלם לארוחת ערב נעימה במיוחד? "לאמי ז'אן" (החבר ז'אן- בתרגום חופשי), הוא ה-מקום בשבילכם. מעוטר כוכב מישלן ובאווירה פריזאית אמיתית, לא רק האוכל, כל מה שמסביב, התפאורה, עיצוב המקום, והמוסיקה.

כמובן האוכל הטעים טעים (שמעתם פעם על פודינג אורז??? נסו אותו, לא תצטערו!) של השף סטפן ז'גו, שמכין את המנות המעולות במקום לעיני הסועדים. החוויה ב"לאמי ז'אן" מיוחדת ממש, השירות נעים ומקצועי, המלצרים יודעים לספר לכם על כל מנה ומנה וממליצים על היינות / הבירות המתאימים לצד המנות. תמיד מלא כאן, אז טרם ההגעה, דאגו להזמין מקום, לא תצטערו.

  • המקום מצטיין במנות הבשר ופחות בדגים.

L’Ami Jean

כתובת: 27 rue Malar

בראסרי בפריז, בראסרי בפריז: להתענג על ארוחה טובה בעיר האורות
בראסרי בפריז- Gallopin ליד מבנה הבורסה ההיסטורי

Chez Janou

"אצל ז'אנו" (בתרגום חופשי), הוא מקום שתמיד כייף להגיע אליו. אווירה נעימה, חמימה וצבעונית. רצפת הפסיפס מעניקה רקע לכל התפאורה מסביב, החל מהריהוט, הבר ועד התקרה וגופי התאורה. התפריט צרפתי מסורתי הכולל מנות פתיחה, עיקריות מעולות וטעימות במיוחד! לצד משקאות משובחים. כדאי להזמין מהקינוחים את מוס השוקולד המפורסם של המקום, אל תוותרו!!

המקום פתוח בכל יום לארוחות בוקר צהריים וערב עד לשעות הקטנות של הלילה.

חשוב – אם אתם לא רוצים לחכות בחוץ, מומלץ להזמין מקומות מראש.

Chez Janou

כתובת: 2 rue roger verlomme

Allard

שמעו סיפור: בשנת 1932 מרתה אלרד את המקום ומאז עברו כאן אלפי סועדים וסיפורים שנצרבו על קירות המסעדה, המעניקים למקום את האווירה הייחודית שלו. בקיץ 2013 רכש את "אלרד" שף המישלן – אלן דוקאס, שלקח בחכמתו הקולינרית את המקום וביקש לשמר את המסורת של מרתה אלרד ותרגם לזמננו כיום את המנות האייקוניות שלו כמו ברווז צ'אלאנס עם זיתים, בשר הכבש המשובח ועוד מנות נוספות.

האווירה ב"אלרד" מהולה בניחוח של פעם, עם טפטים פרחוניים על הקירות עמוסי התמונות וקטיפה אדומה מרפדת את המחיצות בחלל המקום. שולחנות ערוכים לסועדים עם מפות לבנות המזמינות לחוויה צרפתית אמיתית. בואו, כדאי ביותר!

Allard

כתובת: 41 rue Saint Andre des Arts 

Brasserie Lazare Paris

לשבת בחוץ או בפנים. הכל טעים ונעים כאן. "לאזאר פריז" הוא מקום נעים באווירה לא מעונבת, שישאיר אצלכם טעם של עוד. האוכל המוגש מצומצם מנות, בהחלט הלכו כאן על איכות ופחות על כמות, כל מנת בשר נמסה בפה בכל דרגת עשייה שתרצו וצ'יפס קריספי חמים לצד כל מנה, תעשה לכם את החוויה כאן לכיפית ממש. בירות משובחות, או יינות טעימים, המלצרים יידעו להמליץ לכם על מה הולך עם מה, בסבלנות רבה. קחו כיסא, אתם הולכים להתפנק.

 Lazare

כתובת: תחנת רכבת סן- לאזאר

gallopin

עוד מוסד צרפתי שנפתח ב  1876 וממוקם אידיאלית ליד בניין הבורסה ההיסטורי ברובע השני. אז כנסו לאווירת הבל אפוק בבראסרי הוותיק ותיהנו מהשפעת מטבח בורגונדי.

בתפריט פואה גרה, אסקרגו לפתיחה, קסרול דג או סרטנים בליקר אבסינת שעולה בלהבות לעיקרית. בבשרים סטייק טרטר או סטייק אנגוס. לקינוח מבחר גלידות או קרפ סוזט כולל הלהבות מליקר גרנד מרנייה. תיהנו

  • פתיחה מחודשת סוף נובמבר 2021.

gallopin

כתובת: 40 Rue Notre Dame des Victoires

בראסרי בפריז, בראסרי בפריז: להתענג על ארוחה טובה בעיר האורות
ברסארי סזאן Brasserie Cézanne פריז

Brasserie Cézanne

בראסרי צרפתי טיפוסי בשכונה שקטה ברובע 16 ליד גינת תומס ג'פרסון. נחמד מאוד לבקר בה ולטייל סביבה ואפילו להיכנס למוזיאון הקריסטל. כאן הניחוח הוא פרובנסלי בהשראת הצייר פול סזאן. בתפריט סלט ניסואז, טרטר, סלמון אפוי או צלעות טלה ומבחר קינוחים.

Brasserie Cézanne

כתובת: 45 Av. Kléber 

Brasserie Bellanger

בראסרי בלאנגר הוא סיפור של שני חברים. האחד חלם לפתוח מסעדה, השני סיים לימודים בפרנדי פריז(ביה"ס לבישול). המיקום שנבחר לא אידיאלי ברובע העשירי בשכונה "קשוחה" קצת. התוצאה בראסרי צבעוני ושמח שירות ידידותי, פריז במיטבה. בתפריט : נקניקיה שמנמנה עם פירה כי בכל זאת צריך משהוא מאלזאס. כמובן גם ביף בורגיניון, דג סול מונייה, קרוק מסייה ועוד

קינוח? פארי ברסט ובאבה או רום. בתאבון

Brasserie Bellanger

כתובת: 140 Rue du Faubourg Poissonnière

Terminus Nord

בראסרי "המסוף הצפוני" זה תרגום שמו, נמצא מול תחנת הרכבת גאר דה נורד. זהו בראסרי גדול, מעוצב ולכאן באים לאכול פשוט וטוב בכל שעות היום. בגלל מיקומו המסעדה משרתת גם מקומיים וגם כמות גדולה של תיירים שלנים באזור. משנת 1925 המקום משרת את מי שיוצא מפריז וצרפת או מגיע אליה במטבח צרפתי טיפוסי, או לחילופין מגשי פירות ים. מתאים למי שלן באזור תחנת הרכבת ומחפש היכן לאכול בוקר וערב.

Terminus Nord

כתובת: 23 Rue de Dunkerque

מקווה שנהנתם מהכתבה וקיבלתם תאבון מהמוסדות הקולינריים שרשמתי לכם אולי תרצו להכיר גם:

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9710