ברים על גגות פריז לדרינק מושלם בערב

חיי הלילה של פריז מתחילים עוד לפני רדת החשכה, בברים מפנקים ברחבי העיר, ברים על גגות, ברים עם מרפסות המשקיפות לנוף עוצר נשימה, כל אלו יעשו לכם את הבילוי למושלם ממש! הנה לפניכם כמה מהברים המומלצים שכדאי לכם להכיר:

ברים על גגות מלונות פריז

Kimpton Paris – Sequoia Rooftop Bar

בר קימפטון ממוקם על גג בית מלון חדש ויוקרתי, המציע מבט של 360 מעלות על כל פריז. זו כבר פתיחה מבטיחה, שכן עם נוף כזה, אין מצב שלא תיהנו כאן. החל מהשעה 17:00 מושמעת כאן מוזיקה שנסונית וגם בינ"ל המפגישה את האורחים לערב מהנה, תוסס באווירה חמה. יין, בירות, אלכוהול משובח לצד נרות דולקים המפוזרים על הרצפה והשולחנות. פריז בשלמות!

כתובת: 27 Boulevard des Capucine

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון 16:00-23:00
  • שני, שלישי 17:00-23:00
  • רביעי 17:00 עד חצות
  • חמישי 16:00 עד חצות
  • שישי, שבת 16:00-01:00

Le Rooftop

על גג מלון פנינסולה Peninsula היוקרתי, ממוקמת לה רופטופ המזמינה אותנו לתצפית פנורמית על פריז. שלווה ורוגע משתלטים על האווירה ומהווים הפסקה מענגת מהשגרה. אוכל צרפתי נפלא, מנות מפנקות (אל תוותרו על המנות הראשונות!!!), קוקטיילים מצוינים ואם הגעתם בערב, תקבלו מופע שקיעה מרהיב ביופיו וברקע, איך לא, מגדל אייפל! המחירים בהתאם..

כתובת: 19 Av. Kléber 

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 18:00-23:00

THE SHED Rooftop Bar

"הסככה" ממוקם על אחד מהגגות היפים של פריז במלון Grands Boulevards הבר מעוצב בסגנון כפרי מודרני והנוף משלים את התפאורה המרהיבה לעין. האורחים המגיעים לבר זוכים לאווירה חמימה עם מבחר מגוון של משקאות, שמפניה משובחת ויין צרפתי מעולה ואל נשכח את הקוקטיילים שאתם חייבים לנסות!

כתובת: 17 Boulevard Poissonnière  

ימים ושעות פתיחה:

  • המקום פתוח בכל ימות השבוע בין 17:00-23:00

 

ברים על גגות, ברים על גגות פריז לדרינק מושלם בערב
מרפסת עם נוף משגע- מלון פנינסולה

נוף מושלם לדרינק מושלם

Le 43-Roof Top

נתחיל מהנוף, יום או לילה לא ממש משנה, הנוף הנשקף מהקומה ה- 9 של מלון הולידי אין נוטרדאם, יעצור את נשימתכם ממש! לאחר שתסדירו נשימה, תוכלו להתפנות לכל המסביב והנעים במקום. האווירה חמימה עם צמחיה מוריקה והעיצוב מאופק ונוח המאפשר לאורחים להרגיש כאן בבית. אוכל מצוין ותפריט משקאות גדוש וססגוני. צוות הבר מקצועי ואדיב וישמח להציע לכם את המלצות השף למשקה המתאים לכם. בואו!

כתובת: 4 Rue Danton

ימים ושעות פתיחה:

  • המקום פתוח בכל ימות השבוע בין 17:00-22:30

Bar rooftop de l'hotel des arts et é Métiers

על גג מלון  Hôtel National des Arts et Métiers היוקרתי והאופנתי במיוחד, ממוקם הבר הפופולארי. לכאן מגיעים בלייני העיר להתרועע ולטעום ממגוון המשקאות שבתפריט המושקע. אם באתם רעבים, תוכלו להזמין אוכל איטלקי משובח שהולך מצוין עם הנוף המרהיב של גגות פריז. הבר סגור במהלך עונת החורף.

כתובת: 243 Rue Saint-Martin   

ימים ושעות פתיחה:

  • מרפסת הגג פתוחה בכל יום החל מ- 16:00 ועד חצות (בהתאם לתנאי מזג האוויר).

Le Perchoir

על גג בניין תעשייתי ממוקם הבר הנחשק. במקום מרפסת מרווחת טובלת בירוק וממנו נוף מדהים של עיר האורות. שולחנות עץ גדולים מקבלים את הלקוחות ומשלימים את האווירה לחמימה ומזמינה. ב- Perchoir יפנקו אתכם במבחר רחב במיוחד של יינות, בירות וקוקטיילים נפלאים לצד מתאבנים מיוחדים שנעשים במקום.

כתובת: 14 Rue Crespin du Gast 

ימים ושעות פתיחה:

  • שלישי – שישי 18:00-02:00
  • שבת 16:00-02:00

Créatures Galeries Lafayette Haussmann

גג פריזאי טיפוסי, על אחד מבתי הכלבו המפורסמים בעולם. הנוף הנשקף מכאן עוצר נשימה והתצפית על העיר מעניקה לאווירה ניחוח חמים ומזמין. התפריט עשיר המנות נפלאות המוגשות בצלחות מעוטרות בהתאם, לצד משקאות שונים, בירות, יינות משובחים וכמובן מוזיקה טובה. הגג פתוח בחודשי הקיץ יש לעקוב אחרי שעות פתיחה.

כתובת: 25 Rue de la Chau. d'Antin 

ימים ושעות פתיחה:

  • המקום פתוח בכל יום בין השעות 12:00 ועד חצות
ברים על גגות, ברים על גגות פריז לדרינק מושלם בערב
khayma-bar בפריז על הגג עם נוף מושלם

על גגות בתי כלבו

Le Perchoir Marais

על גג בית הכלבו האהוב על הפריזאים BHV ממוקם הבר הנפלא הזה. מהמרפסת המעוצבת נשקף נוף על מלון דה וייל, הסיין, מגדל אייפל וכל הקסם והרומנטיקה הפריזאית המפורסמת. עם תפריט קליל ומדויק, גדוש במנות ביס לצד קוקטיילים משובחים וכמובן, הנוף מהמרפסת, מובטחת חוויה מושלמת. פתוח רק בחודשי האביב-קיץ.

כתובת: 33 Rue de la Verrerie 

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון 19:15-01:30
  • שני – שבת 13:30-20:15

Khayma Rooftop

למרות מיקומו, התחושה כשמגיעים לכאן היא כאילו מדובר בבר על חוף הים ולא על גג בניין בפריז, רק הנוף מטעה ומפעים ביופיו אל מול בתי העיר הנפרשים תחתיו. הרבה קש , פינות זולה וראטן משולבים בעיצוב המקום, יחד עם שמשיות המפורזות בין השולחנות. רחבת הריקודים תקבל אתכם בשמחה לצד מוזיקה מרקידה, משולבת טעימות ממבחר הבירות והקוקטיילים המצוינים.

כתובת: 9-11 Pl. du Colonel Fabien 

ימים ושעות פתיחה:

  • המקום פתוח בכל יום החל מהשעה 17:00-22:00

Café Oz Rooftop

קפה OZ רוף טופ הוא מקום לצעירים שבניכם. החבר'ה המגיעים לכאן בני 18 ועד 30 בערך. הנוף  הנשקף מרהיב ואקזוטי והאווירה בהתאם. במקום מוגשים משקות ובירות שוות ובערבים מסוימים צופים במשחקי רוגבי או כדורגל המוקרנים על גבי מסכים ענקיים לשמחתם של המבלים. אם תרצו לדעת אילו ערבים מיוחדים יש כאן, מומלץ להתעדכן טרם ההגעה.

 כתובת: 34 Quai d'Austerlitz 

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון 15:00-02:00
  • שני – סגור
  • שלישי 17:00-02:00
  • רביעי 17:00-03:00
  • חמישי 17:00-04:00
  • שישי 17:00-05:00
  • שבת 15:00-05:00

Laho

מביני עניין בברים יודעים לומר כי הלאהו (Laho) הוא ללא ספק אחד מהברים על הגג הטובים ביותר בפריז! נתחיל מהמיקום- קומה 17 משקיפה על כל פריז. המוזיקה מתאימה לאווירה ומבחר המשקאות רחב –  החל מבירות שונות, אלכוהול משובח וקוקטיילים נפלאים, במחירים סבירים בהחלט.  השירות נעים ואדיב, כך שאם אתם בעניין – סמנו לעצמכם נקודה על המפה.

כתובת: 5 Rue Van Gogh, 

ימים ושעות פתיחה:

  • הבר פתוח בימים שלישי עד שבת בין השעות 18:00 ועד חצות
ברים על גגות, ברים על גגות פריז לדרינק מושלם בערב
ברים על גגות פריז- OZ על גדות הסיין

גם לספינה יש גג

Mademoiselle Mouche  Port de la Conférence

מול מגדל אייפל, נוף עוצר נשימה, טובל בירוק ועיצוב אקזוטי. מה יכול להיות יותר טוב מזה? די. ג'יי מקצועי שיודע להרים אווירה מקפיצה ואורחים שלא מורידים את החיוך מהפנים. בירות, יין וקוקטיילים לצד מנות פתיחה שמשמחות את הלב. אווירת מסיבה מושלמת! אז בואו נעלה לספינה על גדת הסיין ונהנה ממשקה.

כתובת: Port de la Conférence, Pont de l'Alma, 75008

ימים ושעות פעילות:

  • שני שלישי- סגור.
  • רביעי – ראשון 19:00-02:00

מקווה שנהניתם מהכתבה, אולי יעניין אתכם גם:

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9107