הוסטלים נבחרים בפריז- הפתרון המושלם למטיילים הצעירים

הוסטלים בפריז

פריז מציעה למבקרים בה אפשרויות לינה רבות. ישנם מלונות מפוארים, מלונות בוטיק מרהיבים ביופיים ואחרים. אך לצד הפאר יש עוד אפשרות- לינה זולה. אפשרות זו מתאימה במיוחד למטיילים צעירים, קבוצות, משפחות עם ילדים בתקציב נמוך. מה תעדיפו? אחת הדילמות עליה שואלים מטיילים רבים, היכן כדאי ללון בפריז?. אז הפעם, בחרתי להציג לכם את האופציה הפחות יקרה – לינה בהוסטלים נבחרים (אכסניות) בפריז, שמאפשרים לכם ליהנות מניחוח אחר של עיר האורות, אווירה נינוחה, נעימה ומלאה קסם פריזאי. על מנת לקבל החלטה נכונה, הנה כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון:

  • מהו התקציב שלכם לטיול? משך הטיול ואופי הטיול.
  • מכיוון שמדובר בהוסטלים יש לבדוק האם מגבות ותכשירי רחצה מסופקים.

לאחר שתענו לעצמכם על השאלות הללו, תוכלו גם להחליט על אופי הלינה המועדף עליכם. אם בחרתם באכסניות, הנה כמה מהן שתוכלו להתרשם:

The People Paris Marais

סניף חדש של אכסניית העם הפופולרית בקצה המארה. ההוסטל נמצא בחלקו האחורי של מתחם פליסיטה החדש שנפתח לאחרונה. במתחם תמצאו שוק מקורה, מכולת, בולונז'רי, מסעדות וגם מלון יוקרה 5 כוכבים. מיקום מושלם לגדת הסיין דקות הליכה ספורות לשכונת המארה ולאיל סן לואי ואיל דה לה סיטה.

Le Village Montmartre 

נתחיל מאחת המתוקות שבאכסניות, אותנטית, פריזאית אמתית, מעוצבת עם קורות עץ חשופות ורצפת פרקט מיושנת שמיד לוקחת אתכם אל מונמארטר של פעם, עם אמנים ובתי קפה מלאים אנשי בוהמה במשך היום ובערב מתחלפים בפאבים, המציעים בירות מקומיות ותפריטים מסורתיים.

צוות העובדים באכסניה, בדיוק כמו האווירה, ידידותי ומסביר פנים, דובר צרפתית, אנגלית ספרדית ואיטלקית וזמין לכל שאלה, או צורך של האורחים. ספרי טיולים, מפות ומידע תיירותי עומדים לרשותכם בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה. חדר האוכל במקום מגיש ארוחות בוקר בכל יום, אך במקביל ניתן לבשל עצמאית במטבח המאובזר מאד, הזמין לאורחים השעות 11:00-22:30 (כל זמן שימוש אחר יש לתאם מראש).

החדרים מאובזרים בWIFI  חינם, חדר אמבטיה, מזגן. אכסניית Le Village Montmartre  מרוחקת כ- 5 דק' הליכה מבזיליקת סקרה קר עם נוף מרהיב לקתדרלה. אם הגעתם מנמל התעופה שארל דה גול, תוכלו להגיע לכאן תוך שעה נסיעה ברכבת. 2 סופרמרקטים צמודים וגלידת אמורינו בפינה..

2 דקות הליכה מתחנת מטרו Anvers קו 2.

הוסטלים נבחרים, הוסטלים נבחרים בפריז- הפתרון המושלם למטיילים הצעירים
הוסטלים נבחרים בפריז- Le Regent Montmartre paris

הוסטלים נבחרים Le Regent Montmartre

האורחים שביקרו כאן, טוענים כי זהו המקום הטוב ביותר ללון בו בפריז! ה- Regent Montmartre ממוקם בין מונמארטר, ופיגאל, קרוב מאוד לכנסיית הסקרה קר ומולין רוז'. מבנה האכסניה שופץ כולו מן היסוד והפך לפנינה מודרנית נעימה ואופנתית, המושכת אליה תיירים רבים.  בדלפק הקבלה ישנו כל מה שאתם זקוקים לו – שירות 24/7  חדר לאחסון מזוודות, לוקרים ומידע תיירותי לסיורים ברחבי העיר והסביבה הקרובה.

בלובי הנעים תוכלו להתרווח בנוחות עם קפה, או ספר טוב וליהנות מצפייה בטלוויזיה ו – WIFI חינם. מטבח מודרני ומאובזר פתוח לשירותכם אם תרצו לבשל, עד השעה 22:30. ארוחת בוקר מוגשת כאן בכל יום. בנוסף יש מכונות כביסה לשירות עצמי, מכונת משקאות, בר. החדרים באכסניה מעוצבים בסגנון כפרי מודרני ומשרים אווירה נעימה, גם בזכות הנוף המרהיב של בזיליקת סקרה קר הנשקף מחלקם. ישנם חדרים עם מיטות נפרדות/ זוגיות/ קומתיים ובכל אחד מהחדרים ארון לאחסון בגדים, מקלחת ושירותים פרטיים ומזגן.

בקרבת האכסניה מסעדות ובתי קפה מקסימים, גלריות אמנים רבות ומקומות טרנדיים שווים לביקור. את הערב תוכלו לסיים באחד מהברים הפריזאים, הנמצאים מרחק כמה דקות הליכה מכם. הוסטלים נבחרים זה פה.

אכסניית Generator פריז לצעירים

אכסניית  Generator ממוקמת ברובע ה 10 שוקק החיים. ב – 8 הקומות של האכסניה תוכלו למצוא דלפק קבלה שפתוח 24/7 בר, חדר אוכל / מסעדה, חדר כביסה WIFI חינם ופינוק נוסף הוא הגג הפתוח ממנו ניתן לקבל מבט מלמעלה על העיר. בכל חדר יש חדר רחצה ושירותים ובחלק מן החדרים ישנה מרפסת פרטית המשקיפה אל הרחוב ההומה מתחת (אווירה רומנטית עד הסוף), כמו כן יש בחדרים מזגן ומצעים נקיים.

ארוחת הבוקר מוגשת כאן בכל יום ואם תרצו אווירה, תוכלו לגשת אל קומת הטרקלין המעוצב בסגנון אפריקאי ססגוני ובו חדר משחקים, בר גדוש משקאות ומוסיקה שמנגנים D.J מקומיים. לאלו הרוצים לתור מעט בסביבה – תעלת סנט מרטין נמצאת במרחק 5 דק' הליכה מכם, לאורכה של התעלה ברים, מסעדות וגם חנויות שונות. 700 מטרים מהאכסניה ממוקם פארק בוט שומון ואילו תחנת המטרו Gare de l'Est נמצאת כ- 900 מטרים ממנה.

הוסטלים נבחרים, הוסטלים נבחרים בפריז- הפתרון המושלם למטיילים הצעירים
הוסטלים נבחרים בפריז-Le Village Montmartre

אכסניית Mije Paris

אכסניית MIJE ממוקמת בליבו של רובע המארה, במבנה מרהיב ביופיו מהמאה ה- 17 בו יקבל את פניכם צוות אדיב ומסביר פנים, אשר זמין לשירות בדלפק קבלה 24/7 הכולל כספת ושמירת חפצים, בנוסף, ימתינו לכם בדלפק עלונים אינפורמטיביים על המקומות השווים ביותר לסיורים. החדרים נקיים ומרווחים, עם אזורי אחסון לבגדים וציוד אישי, בחלקם מקלחת ושירותים ובחלקם מקלחת משותפת עם שירותים בסמוך לחדרים. בכל חדר WIFI  חינם. באכסניה חדר אוכל/ מסעדה, המגישה ארוחת בוקר טעימה בכל יום.

מה בקרבת מקום? במרחק הליכה נמצאת קתדרלת נוטרדאם ובניין האופרה ובעזרת קווי התחבורה הציבורית הרבים הסמוכים לאכסניה, תוכלו להגיע בקלילות לשאנז אליזה, למגדל אייפל, הסקרה קר, מרכז פומפידו, מוזיאון הלובר ועוד אטרקציות נוספות.

  • שימו לב לפרטים הקטנים כמו דמי רישום חד פעמיים. יש לבדוק האם מגבות מחולקות.

אכסניית The People Hostel

בליבו של הרובע ה- 12 ממתינה לכם "אכסניית העם", במיקום מושלם להתחיל את יום הטיולים בעיר וכמובן גם לסיים אותו על גג המבנה עם כוס קפה פריזאי משובח, או בבר המזמין. לובי האכסניה פתוח לשירות 24/7 כולל שמירת חפצים, עם צוות מסביר פנים שישמח להעניק לכם כל מידע ואינפורמציה רלוונטיים לבילויים, סיורים וטיולים בסביבה הקרובה. במקום פטיו מלא צמחיה בו ניתן לשבת ולתכנן את יעדי הטיול הבאים ועל הגג גינת ירק, שם תוכלו לקטוף לכם כמה ירקות להכנת סלט טרי טרי. במקום מטבח מאובזר באופן מלא לצד ארוחות בוקר המוגשות כאן בכל יום.

החדרים נקיים, מרווחים ומוארים, מצוידים באופן בסיסי, כולל מזגן, מצעים נקיים, WIFI חינם ומקלחת ושירותים צמודים. ניתן לתאם חדרים לפי דרישה במידת הצורך.

The People - Paris Belleville

אכסניית העם סניף בלוויל היא אכסנייה עממית, נעימה ומזמינה ובעיקר, מתאימה בדיוק לצרכים של המטיילים הצעירים ברוחם וגם צעירים בגילם. האכסניה ממוקמת בשכונת בלוויל השוקקת, כאן תוכלו ליהנות מברים ובתי קפה המציעים משקאות וארוחות במחירים שווים במיוחד באווירה פריזאית קוסמופוליטית.

לובי האכסניה נעים ובו צוות אדיב ומסביר פנים, אשר ישמח לסייע לכם בכל הדרוש לכם בזמן השהייה. החדרים מאובזרים אמנם בפשטות, אך עם כל הדרוש לכם לשהייה, כולל מיטות קומתיים, חדר אמבטיה ושירותים. אתם יכולים לבחור את סוג החדר המתאים לכם בהתאם לאופי הטיול ומספר אנשים בחדר – לינת לילה, לינה לשהות ארוכה או לסופ"ש זוגי. במקום מוגשת ארוחת בוקר בכל יום ובנוסף ישנו מטבח פתוח ומאובזר למי שרוצה להכין ארוחות לדרך באופן עצמאי. יש כאן בר נחמד, שמירת חפצים ו – WIFI חינם.

על גג האכסניה מרפסת עם נוף עוצר נשימה, מומלץ לעלות לכאן בסוף היום וליהנות מהאווירה המיוחדת. תמורה מעולה עבור העלות!

לא מצאתם מה שחיפשתם? אפשר להציע לכם מלונות זולים?

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רון

    אלופים, תודה רבה

    1. ניר יבלונקה

      בכיף תהנו

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רון

    אלופים, תודה רבה

    1. ניר יבלונקה

      בכיף תהנו

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=10655