היכן למצוא בפריז את כריך ז'מבון-בר הטוב ביותר

ז'מבון-בר Jambon-Beurre

מה סוד קסמו של כריך ז'מבון-בר(חזיר-חמאה)?. המאכל הלאומי של צרפת הוא בסך הכל רבע בגט מרוח בחמאה חצי מלוחה, ומעליו כ120 גרם פרוסות בשר חזיר וזהו. אך למרות הכל כ 10 מיליארד ממנו נמכרים ברחבי צרפת כל שנה. הוא נולד כמאכל זול ומהיר לעובדים בשוק לה האל והסביבה בשלהי המאה ה-19 והפך פופולארי במאה ה-20 כאשר הבגט כבש את צרפת. הנתח הטוב ביותר לז'מבון איכותי ולא תעשייתי הוא רק מהחלק האחורי של החזיר. בדרך כלל סנדוויץ' איכותי בפריז יכיל ז'מבון תוצרת Prince de paris. כמובן תמצאו אותו בכל בולונז'רי אך הנה כמה טובים במיוחד:

כמה המלצות טובות בפריז

Caractère de Cochon

קצביה נפלאה ברובע השלישי  שפירוש שמה "אופיו של החזיר" מתמחה בבשר חזיר אבל לא תעשייתי. תמצאו כאן מבחר ענק של נקניקים וז'מבון מכל הסוגים וכל הטעמים. בויטרינה בפנים עשרות גושי ז'מבון מובחרים. המקום גם מכין את מה שבאנו בשבילו, כריך ז'מבון-בר (חזיר וחמאה) צרפתי מסורתי. החזיר שבו הם משתמשים לכריכים שלהם הוא ז'מבון דה פריז (חזיר פריז), שהוא רך ומענג. כמובן חמאה צרפתית טרייה בנדיבות כמו שאני אוהב. יש גם פאטה נהדר, אבל אם לא ניסיתם ז'מבון-בר אז אני ממליץ לכם לנסות כאן מכיוון שהם מפורסמים בזכותם. כמו כן, נסו את הסלמי שלהם, שנקרא בצרפתית saucisson.

כתובת: Rue Charlot 42, 75003 

Chez Aline

ברובע 11 נמצאת המסעדה הקטנה והמטריפה של אלין. סביר להניח שתשמעו רק צרפתית בתור הקטן שמשתרך בצהריים, רובם באים בשביל הז'מבון בר מהטובים בפריז, כאשר הז'מבון הוא תוצרת חברת פרינס הידועה. יש מס' מקומות ישיבה בפנים וכריך עוף נהדר ואיכותי לא פחות. חפשו את השלט וראש הסוס שמעל הדלת.

כתובת: Rue de la Roquette 85, 75011 

jbc sandwicherie

בכוך קטן שאפשר לפספס בקלות צמוד לכנסיית נוטר דם דה לורט ברובע התשיעי נמצא אחד הסנדוויצ'ים הטובים בפריז. אנחנו פה בשביל ז'מבון בר אפשר לבחור גבינה בתור תוספת, וכאן מכנים גם כריך טונה או עוף למי שמעוניין.

כתובת: Rue Bourdaloue 1, 75009 

The French Bastards

גם בבולנז'רי הנהדר הזה ברובע 11 שלה מספר סניפים, ניתן למצוא כריכים נהדרים. גם כאן הז'מבון תוצרת פרינס אליו משודכת חמאת Poitou-Charentes PDO משובחת. אפשר ורצוי להוסיף גבינת אמנטל או קומטה.

כתובת: 61 Rue Oberkampf

Le Favori

עוד דוכן קטן שמקומיים אוהבים. ז'מבון בר תוצרת פרינס עם חמאה חצי מלוחה ומלפפון חמוץ. עוד שלושה סוגי כריכים במקום, שתיה קלה, תה קפה וזהו.

כתובת: 112 Rue Saint-Maur

כריך ז'מבון-בר, היכן למצוא בפריז את כריך ז'מבון-בר הטוב ביותר
נתח ז'מבון איכותי ולידו כריך ז'מבון-בר

הכריך הלאומי של צרפת

Picto cadet

פיקטו מגישה כריכים ארטיזנים במחיר הגון ברובע התשיעי. מרכיבים איכותיים, בשרים וגבינות מרחבי צרפת והכריכים שלהם נחשבים לטעימים במיוחד. ישנם מס סניפים ברחבי העיר. הדבר הכי טוב בפיקטו הוא המחירים שלהם. בסביבות 5 יורו לכריך גדול. יש להם כריכים עונתיים כמו צלי בקר וקלאסיקות צרפתיות פשוטות כמו עוף צלוי, מיונז ביתי וירקות. שימו לב שהם סגורים בימי ראשון. 

כתובת: Rue la Fayette 68, 75009 

Cul de Cochon

קול דה קושון- "ישבן החזיר"ברובע השני היא חנות גורמה שנוסדה ב1930 המגישה גם כריכים טעימים. מכיוון שהאפסרי מוכר תוצרת משובחת כך גם הכריכים. מרכיבים איכותיים: גבינה, בשרים, פאטה ועוד מכל רחבי צרפת. ניתן לקבל כריך שתי אחיות עם חזיר, גבינת קומטהPDO, חמאה ומלפפון חמוץ במחיר של 6.70 אירו בלבד! כמו כן, הנקניקים שלהם מדהימים ואינן דומות לשום דבר שטעמתם אי פעם, שלהן מלא טעם. בחנות גם סלטים מדהימים כמו סלט גבינת פטה, קינואה ורימון מגורר. מחיר סלט קטן הוא 3 יורו!

כריך עוף מיונז ועגבניות מיובשות או כריך גבינת ברי עם ממרח זיתים שחורים, אהובים עליי גם!

כתובת: Rue Montorgueil 98, 75002 

           Rue de Buci 32, 75006 

           Rue Rambuteau 37, 75004 

Liberté

בולונז'רי חדש יחסית מציג כריך מצויין במחיר 4.4 אירו.

כתובת: 40 rue Saint-André-des-Arts

Cédric Grolet Opéra

הכריך היוקרתי שלנו נמצא אצל סדריק גרולה שידוע ביצירות האומנות המתוקות שלו. כאן תקבלו את הכריך עם גבינת קומטה ופטריית כמהין.

כתובת: avenue de l'Opéra 35, 75002

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9007