להתפנק כמו נסיכה בספא יוקרתי במלונות פאר בפריז

איפה שלא תהיו, לאן שלא תצאו, יציאה לחופשה ממלאת אותנו באנרגיה חדשה, מחדשת מצברים ומשכיחה את שגרת היומיום. חופשה המשלבת ביקור בספא יוקרתי ומפנק בפריז עם טיפולים חלומיים, תעשה לכם את החופשה לחוויה אולטימטיבית מושלמת! אז כדי להקל עליכם, הנה כמה ממקומות הספא השווים במלונות העיר שאסור לכם לפספס:

הפינוק המושלם Dior Spa Cheval Blanc

בתחילת ספטמבר 2021 פתח בית כריסטיאן דיור את ספא דיור שאבל בלנק – שילוב של השראה עיצובית ותשוקה ליוקרה במיטבה. דיור ספא שאבל בלנק מספק לאורחים חוויה ייחודית, באווירת הוט קוטור קלאסית, כמו שרק דיור יודע לייצר. הספא של דיור מציע לכם טעימה של כמה שעות מהעושר והעבר המפואר של אדריכל העיצוב האייקוני. מיד עם הכניסה לספא, מקבלים תחושה כאילו נכנסתם אל גלריה לאמנות שכולה יופי ואלגנטיות, עם אח ענקית ומעליה מראה שהופכת גם למסך המציג, איך לא, תצוגות אפנה. הבריכה בספא היא מייצג אמנתי בפני עצמו, כשמעליה תקרה המשקפת את הפסיפס הגלי שעל קרקעיתה, עם חלונות מצוירים בגוון כחול של נופי העיר. בספא דיור שאבל בלנק תפריט טיפולים עשיר, סוויטות טיפולים מעוצבות עם אמבט פרטי ואנשי צוות מקצועיים המתמחים בשיטות טיפולים ייחודיות, המשלבות מסורת עם טכנולוגיה חדשנית. כאן בהחלט מוזמנת לכם חוויה מעוררת חושים אמיתית.

Dior Spa Cheval Blanc

כתובת: La Samaritaine, 8 Quai du Louvre, 75001

ספא יוקרתי? The Spa at Mandarin Oriental

ספא מנדרין אוריינטל הוא אחד ממתחמי הספא הגדולים בפריז (כ- 900 מ"ר!!) שאף זכה בפרס בטקס פרסי הספא העולמי היוקרתי (כן, יש כזה דבר) כספא המלון היוקרתי הטוב ביותר! ועם תואר כזה אי אפשר לטעות, בספא מנדרין אוריינטל מחכה לכם חווית חושים נפלאה על שלל המתקנים שבמתחם. טיפולים מיוחדים מידיהם של מטפלים מקצועיים ביותר, כולל ייעוץ מותאם לכל אורח. בספא ממתינות לכם סוויטות טיפול ליחיד או לזוגות, חדר סאונה עם צמחי מרפא, מקלחת אדים, בריכה מחוממת באורך 14 מ', בוטיק קוסמטיקה למוצרי טיפוח וכמובן מרכז כושר ובריאות.

The Spa at Mandarin Oriental

כתובת: 251 Rue St Honoré 

La Réserve Paris Hotel and Spa

ברוכים הבאים למקום הרגוע והשלו ביותר בחופשה שלכם. בבריכה מקורה באורך 16 מ', עם חמאם, 3 חדרי טיפולים אינטימיים ואזור כושר. כאן תוכלו לחוות את המושג "אנטיאייג'ינג" באמת, עם מגוון טיפולים שהגיעו לכאן היישר משוויץ, המציעים לכם שיטות טיפול חדשניות המתאימות לנשים וגברים, כולל מוצרי אנטיאייג'ינג קוסמטיים ייחודיים, אותם תוכלו לרכוש אם תרצו.

צוות המטפלים בספא לה ריזרב מציע לאורחים חבילות טיפולים מותאמות לכל צורך, שיבטיחו לכם רוגע וחידוש מצברים, לצד חידוש אנרגיה והחזרת הברק לעור הפנים. גם חדר כושר יש כאן למעוניינים באימון גופני, יוגה או פילאטיס. ספא לה ריזרב הוא מקום בו הזמן נעצר והכל מתנקז אליכם, אל הרוגע, השלווה ושחרור המתחים.

La Réserve Paris Hotel and Spa

כתובת: 42 Av. Gabriel 

ספא יוקרתי, להתפנק כמו נסיכה בספא יוקרתי במלונות פאר בפריז
ספא יוקרתי ומפנק בפריז- Dior Spa Cheval Blanc

ספא יוקרתי בפריז- The Peninsula Paris

כשמזרח פוגש את המערב. האווירה והשקט המוקרנים מהעיצוב המינימליסטי מאופק של המקום, עם שילוב חומרים טבעיים כמו עץ, בטון ושיש מייצרים אווירה הרמונית מרגיעה, שייקחו אתכם למסע נעים ומרגיע של חוויות.

במתחם הספא רחב הידיים והיוקרתי של פנינסולה ישנו ג'קוזי, עמדות טיפול פרטיות, בריכה מקורה רחבה ומעוצבת. הטיפולים השונים בספא משלבים טכניקות מסורתיות מן המזרח המתאימות לגברים ונשים ומותאמות לכל צורך של הגוף, בין אם טיפול שמנים עמוק לכל הגוף, או טיפול אנטיאייג'ינג לעור הפנים, טיפולים באבנים חמות עתיקות ועוד. קחו לעצמכם פסק זמן. נקו את הראש, שחררו מתחים ואחרי טיפול מפנק תוכלו להתחיל מחדש. במקום ישנו אזור כושר הכולל מתקנים חדישים ומתקדמים ביותר, כולל צוות מדריכי כושר שישמחו לסייע לכם באימון.

The Peninsula Paris

כתובת: 19 Av. Kléber 

Le Roch Hotel & Spa

במלון לה רוש ממתין לאורחים מתחם ספא אלגנטי ומעוצב, שיעניק לכם רגעים בלתי נשכחים של רוגע ושלווה. לאחר יום סיורים באטרקציות השונות, או רגע לפני יציאה למסעדה בערב, תנו לעצמכם רגע שכולו רק שלכם. בקומת הספא של מלון לה רוש ישנה בריכה ייחודית אותה חצבו מסלע לבה שחורה, המעניקה למים צבע קסום ומיוחד. מתקני הספא חדישים ומתקדמים ביותר, כולם מוכוונים לפינוק הגוף והנפש. בכל חדר טיפול ימתין לכם מטפל מקצועי ומיומן, שיתאים עבורכם את הטיפול הטוב ביותר, כולל עיסויי שמנים, טיפולי אנטיאייג'ינג ומוצרים קוסמטיים נפלאים. למעוניינים – ניתן להזמין טיפול פרטי אל החדר/סוויטה.

לאחר הטיפולים תוכלו לגשת אל המרפסת הקסומה של המתחם וליהנות מכוס תה צמחים חמימה באוויר הפתוח. במתחם ישנו חמאם מעוצב, סאונה, וכמובן מתחם כושר מעוצב ומודרני.

Le Roch Hotel & Spa

כתובת: 28 Rue Saint-Roch 

Spa My Blend by Clarins

הספא בלה רויאל רחב ידיים וכולל בריכת שחייה שאורכה 25 מטר (זוהי בריכת הארמון הארוכה ביותר בפריז). העיצוב כאן נקי, אלגנטי וכולו לבן עם מראות המעניקות תחושה של מרחבים שלא נגמרים.

בחדרי טיפולים פרטיים (יחידים או זוגות) יעניקו לכם מטפלים מקצועיים טיפולי וואטסו, טיפולים פנים ייחודיים לגברים, טיפולים אנרגטיים ממריצים לגוף, עיסויים בשמני צמחים, טיפולים קוסמטיים ועוד. לאחר הטיפול ניתן לרכוש את המוצרים שאהבתם להמשך הפינוק גם לאחר החופשה. למעוניינים ניתן להזמין טיפולים פרטיים אל החדרים. במתחם ישנו חמאם, סאונה, חדר כושר מודרני עם המכשירים הטובים ביותר, כולל סטודיו לאגרוף תאילנדי.

Le Royal Monceau Raffles Paris

כתובת: 37 Av. Hoche 

ספא יוקרתי, להתפנק כמו נסיכה בספא יוקרתי במלונות פאר בפריז
חדר טיפולים בספא פנינסולה The Peninsula Spa

Dior Institut at the Plaza Athenee

כריסטיאן דיור. כל מילה מיותרת. השם שמביא אתו את היוקרה הפריזאית במיטבה, הקרם של הקרם הצרפתי וכך גם בספא את'נה. זהו המרכז הקוסמטי אנטיאייג'ינג הראשון של דיור שנפתח ב- 2008 כולל כל המוטיבים המאפיינים את היוקרה של בית דיור – המקום מעוצב כולו בלבן שבור, עם תקרות מקושתות ושנדלירים מנצנצים. במרכז המתחם ניצבת בריכה עגולה מרהיבה ביופייה המיוחד, שמשלים את המראה היוקרתי של המקום.

ספא דיור הוא המקום המושלם להניח לגוף, להרפות ולתת למטפלים הנפלאים לעשות את הקסם שהם יודעים לעשות. כאן תקבלו טיפולים אלטרנטיביים חדשניים ומעוררי חושים, כולל טיפולים קוסמטיים מפנקים במיוחד. במתחם המרהיב ישנם חדרי טיפולים ליחידים או לזוגות, טיפולי מניקור ופדיקור, חמאם, סאונה מרגיעה וחדר מנוחה. לצד אלו ישנו חדר הכושר החדיש עם צוות מקצועי שעומד לרשותכם.

Dior Institut at the Plaza Athenee

כתובת: 25 Av. Montaigne 

Celine Spa by Cinq Mondes

בואו לרגע של שקט באמצע הביקור שלכם בעיר. ספא סינק מונד הוא מקום אידיאלי לחידוש מצברים לכל מי שרוצה להירגע לשעה שעתיים. העיצוב נעים ואלגנטי, משרה אווירה חמימה שמתאימה בדיוק למטרה. במקום ממתין לכם צוות מטפלים מקצועי שיציע לכם טיפולים מיוחדים המותאמים לכם, כך שמובטחת לכם הנאה מושלמת, בוודאות! Maison Albar hotel הנפלא בעצמו נמצא 3 דקות הליכה מכלבו סמריטן ששופץ לאחרונה.

בחדרי הטיפולים המותאמים ליחידים או זוגות תקבלו טיפולי פנים, עיסויים מיוחדים ומחדשי אנרגיה, טיפולים קוסמטיים. רוצים להפתיע את יקירכם? תוכלו להזמין חבילת חוויה מתנה כוללת כל הפינוקים שהמקום מציע.

במקום בריכה מחוממת, ג'קוזי, חמאם מקלחת חושית, לצד אזור כושר מאובזר בציוד חדיש ומתקדם.

Celine Spa by Cinq Mondes 

כתובת: 23/25 rue du Pont Neuf 

Spa le bristol by la prairie

ספא לה בריסטול מוקדש כולו לרוגע, שלווה ויופי. 8 חדרי טיפולים ליחידים או זוגות ממתינים לכם כאן, כולל סוויטה פרטית למי שממש מבקש להתפנק במקסימום. צוות המטפלים המקצועי ידאג להתאים לכל אחד מכם את הטיפול הנכון ביותר עבורו לאחר שיחת היכרות קצרה, כך שנקודות הלחץ שלכם הולכות לקבל טיפול עומק עמוק במיוחד. הספא מתהדר בתפריט טיפולים המבוסס על מותג הטיפוח הטבעי של טאטא הרפר, כולל מוצרי טיפוח מבית המותג. למי מכם שרוצה לפנק גם את הילדים במשפחה, ניתן לקבל טיפולים מותאמים לילדים הצעירים, שיטעמו מהפינוק האמיתי.

בספא מעניקים טיפולי הרמה ומיצוק עור הפנים ייחודיים, המגבירים את חיוניות וזוהר העור, כך שאם יש לכם תכניות לאירוע בערב, או מסעדה שווה, תנו לעור הפנים שלכם את היחס שמגיע לו. לאחר הטיפולים תוכלו לעלות אל הבריכה המקורה בקומה ה- 6 המשקיפה אל מגדל אייפל והעיר כולה.

Spa le bristol by la prairie

כתובת: Hotel Le Bristol, 112 Rue du Faubourg Saint-Honoré  

nolinski Paris spa

במלון נולינסקי היוקרתי ממתינה לכם חוויה שמימית של שלווה ורוגע. מתחם הספא של המלון ייקח אתכם לפסק זמן אינטימי שכולו רק שלכם. עיצוב הספא אלגנטי ונעים, כולל שילוב של שיש גרניט, חיפוי עץ נרות ומים. על התקרה של הספא ממוקמת מראה המשקפת את הבריכה תחתיה, מה שנותן תחושת אינסוף משכרת.

צוות המטפלים במקום ידאג להתאים עבורכם את הטיפול הנכון לכם לתחושת שלווה ונשימה עמוקה…תפריט הטיפולים בספא נולינסקי משלב מוצרי טיפוח שוויצריים לצד שיטות טיפול ייחודיות, כולל עיסויים מרגיעים לפנים ולגוף, טיפולים קוסמטיים וטיפולים אלטרנטיביים. רוצים לחוות את הרוגע האמתי? כאן ה-מקום לעשות זאת.

nolinski Paris spa

כתובת: 16 Avenue De L'opera

בואו להכיר את האטרקציה החדשה של פריז- גלרי דיור

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=11036