מלונות מומלצים במחיר סביר רובע 14 (מונפרנאס) פריז

רובע 14הוא אופציה מצויינת למי שמחפש מלונות מומלצים במחיר סביר. רוב המלונות נמצאים בשכונת מונפרנאס שהייתה ביתם של הבוהמה הפריזאית. תחבורה ציבורית נגישה, מסעדות מכל קשת המחירים והטעמים. בתי קפה אגדיים, פארק מונסורי הנהדר ומנגד בית קברות מונפרנאס משכנם של מפורסמים רבים. הבאתי לכם כאן כמה הצעות תהנו. 

מלונות ארבעה כוכבים מומלצים רובע 14

Hôtel Pullman Paris Montparnasse

מלון פולמן הוא מלון עסקים ברמה גבוהה באזור מרכזי ליד מגדל מונפרנאס. הרשת המפורסמת מציעה לנו מלון נקי, בטוח עם מרפסת בעלת נוף מושלם לפריז ולמגדל אייפל. ליד המלון תחנת מטרו קו 13 וגם תחנת הרכבת מונפרנאס עם ארבעה קווי מטרו נוספים(שימו לב תחנה ענקית שעלולה לעייף ילדים) ורחוב גייטה שמציע עשרות מסעדות לא יקרות. מרחק הליכה מבית קברות מונטפרנאס לטיול לא שגרתי בעקבות ההיסטוריה.

hotel Aiglon

מלון אייגון נמצא בפינת רחובות, משקיף על בית הקברות מונפרנאס. מטרים ספורים מתחנת מטרו ומרחק הליכה קצר מבתי קפה ומסעדות לאורך שדרת מונפרנאס. מלון ארבעה כוכבים עם המלצות טובות ממטיילים רבים, בחירה מצויינת למי שרוצה לעלות ברמה.למידע נוסף והזמנת חדרים לחצו על הקישור.

 

hotel Le M

מלון ברמה ארבעה כוכבים מומלץ מאוד. נמצא ברחוב גייטה אשר שופע במסעדות ובתי קפה וגם קרוב לתחבורה ציבורית. המלון גם קרוב למגדל מונפרנאס והתצפית הנהדרת על העיר, וגם כמובן לתחנת רכבת אשר ממנה תוכלו לצאת צפונה לחבל ברטאן. למידע נוסף והזמנת חדרים לחצו על הקישור.

 

מלונות רובע 14, מלונות מומלצים במחיר סביר רובע 14 (מונפרנאס) פריז
Hôtel Aiglon רובע 14 מונפרנאס פריז

מלונות שלושה כוכבים מומלצים רובע 14

hotel mistral

מלון מיסטרל הוא מלון בסיסי בדרגת שלושה כוכבים ליד בית קברות מונפרנאס ברובע 14. נמצא ברחוב שקט מרחק הליכה קצר מתחנת מטרו Gaite ומרחוב שנושא אותו שם שמלא במסעדות, בתי קפה ומה לא. כאן התארחו בעבר זוג הפילוסופים המפורסם ז'אן פול סארטר וסימון דה בובואר שגם קבורים יחד בבית הקברות מונפרנאס. אופציה מומלצת ביותר! 

 

hotel istria

מלון איסטריה גם הוא מלון בסיסי צמוד לבית הקברות מונפרנאס. מטרים ספורים מתחנת מטרו רספיל אזורשקט פחות שוקק חיים אך בחירה מצויינת.  למלון הותיק גם היסטוריה לא רעה כאשר כאן לנו המון ידוענים מהעבר כמו הצלם מן ריי , קיסלינג ,דושאמפ, קיקי ,צארה ולואיס אראגון ואחרים לנו בו. 

 

מלון שלושה כוכבים בסיסי מרשת טים הוטל המוכרת. גם מלון זה אשר נמצא בבניין בסגנון אר דקו נמצא ברחוב גייטה שוקק החיים. 

 

Hôtel Delambre

מלון דלמבר הוא פנינה קטנה במיקום מצויין. מלון שלושה כוכבים זה נמצא מרחק הליכה קצר לשתי תחנות מטרו שונות. גם הוא קרוב למגדל מונפרנאס ולבית הקברות אך גם לגני לוקסמבורג הנמצאים 15 דקות הליכה מהמלון. במלון פסטורלי זה התארחו גם בעבר הצייר פול גוגן והסופר אנדרה ברטון.

Hôtel du Midi Paris Montparnasse

מלון דו מידי הוא אופציה מעולה במחיר סביר. נמצא דקת הליכה מהקטקומבות של פריז, תחנת מטרו וכיכר דנפרט רושראו. בתחנת המטרו נמצא גם קו RER B למי שמגיע ברכבת משדה התעופה שארל דה גול. מלון זה מתאים גם למי שנוחת בשדה התעופה אורלי פריז, תחנת האוטובוס הישיר orlybus דקה הליכה מהמלון. באזור תמצאו שפע של מסעדות, בתי קפה, בולונז'רי וגם את רחוב דגורה הנפלא! לפרטים והזמנות לחצו על הקישור.

לא מצאתם מה שחיפשתם? חפשו מלונות ברובע 15

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=722