מלונות מומלצים ברובע השישי (סן ז'רמן) פריז

כאשר מחפשים מלונות מומלצים בפריז אי אפשר לפסוח על הרובע השישי. שכונת סן ז'רמן התוססת עם מסעדות, בתי קפה, ברים והמון פריזאים שיוצאים לבלות בה בערב. גני לוקסמבורג היפים, כנסיות, מוזיאונים יש כאן הכל. נכון הוא לא הכי זול אך אופציה מצוינת למי שמבקש לחוש את העיר בפעם הראשונה או זוגות שמבקשים למצות את העיר עד הסוף. 

מלונות חמישה כוכבים*****

Hôtel Lutecia

הכירו את המלון שהוא בדרגת "ארמון" היחידי בגדה השמאלית-לוטסיה. לאחר שיפוץ מאסיבי מלמעלה עד מלמטה, הפך מלון לוטסיה בדירוג 5 כוכבים לשיחת העיר. עיצוב מרהיב עם 184 חדרי אירוח וסוויטות גדולים הכוללים עיצוב אלגנטי כחול ואפור, ריהוט נוח ואמבטיות שיש, וחלונות ענקיים המשקיפים אל נופי פריז האייקוניים. במרחבים הציבוריים החדשים – ספא מפואר עשוי משיש עם חמאם, סאונה ובריכת שחייה מקורה מוארת בשמש, ובר ג'אז מסביר פנים. שף עטור כוכבי מישלן עומד כעת בראש הבראסרי של המלון, פעם מקום בילוי מועדף בסן ז'רמן דה פרה על המינגווי, מאטיס, קאמי וג'וזפין בייקר. הלהיט של המלון: ציורי קיר מקוריים רומנסקיים שהתגלו מתחת לשכבות של צבע במלון בן 100+ ושוחזרו כעת בקפידה כדי שכולם יוכלו ליהנות מהם בבר ז'וזפין. מחיר? מ1000 אירו וצפונה.

מלון קריסטין הוא אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר ברמת 5 כוכבים ברובע ה-6 של פריז. מלון נסתר זה בנוי על יסודות של מנזר מהמאה ה-13 עם חצר סגורה במיקום מעולה ליד הסיין. 48 חדרי אירוח מקסימים בעלי תקרה גבוהה וסוויטות עם עיצוב כפרי צרפתי בתוספת ספא נהדר עם מוצרי וניחוחות של Guerlain. גן פרטי מלא פרחים של המלון – תרגיש שאתה באזור הכפרי הצרפתי ולא בעיר שוקקת חיים.

בקרבת המלון שנמצא ברחוב שקט תמצאו גלריות ומסעדות ותוכלו לשוטט שעות ברחובות הקסומים שסובבים אתכם.

Hôtel d'Aubusson

מלון 5 כוכבים ברמה גבוהה במיוחד עם בריכת שחיה פנימית. קרוב לאיל דה לה סיטה וכיכר דופין. נמצא ברחוב שוקק חיים עם מסעדות, בתי קפה, בולונז'רי פטיסרי, גלריות ומה לא. קצת רחוק מתחבורה ציבורית אך קהל היעד כאן לא מרבה להשתמש בו.. אחד המומלצים ביותר כמובן המחיר בהתאם.

מלונות ארבעה כוכבים****

Pavillon Faubourg Saint-Germain & Spa חדש 2022!

תחילה אציג לכם בחירה חדשה לשנת 2022, מלון פבליון סן ז'רמן בדרגה ארבעה כוכבים. מלון מלא שיק אך דיסקרטי, עיצוב מהמם אך מאפק הכל בטוב טעם זהו באמת הבחירה לשנת 2022. מי שרוצה ללון בסן ז'רמן מרחק הליכה מנהר הסיין, איל דה לה סיטה, וגם מבתי הקפה האגדיים הגיע למקום הנכון. עוד תמצאו כאן את מסעדת Les Parisiens בניצוחו של שף Thibault Sombardier וגם את בר ג'יימס ג'וייס על שמו של הסופר המפורסם. רוצים להרגע אחרי יום ארוך? במלון גם ספא קטן ואינטימי עם חדרי טיפול ובריכה קטנה.

Hôtel Madison

מלון מדיסון דרגה 4 כוכבים במיקום הכי מרכזי שיש. נמצא בשדרת סן ז'רמן בין 2 תחנות מטרו, קרוב להכל, בתי קפה מסעדות מאפיות וגם שוק אוכל קטן כלום לא חסר כאן. מומלץ! זהו אחד המלונות המומלצים ביותר והמוזמנים ביותר ברובע השישי של פריז. בחירה טבעית למלון משתלם.

Hôtel Victoire & Germain

מלון ויוקטואר ברמה 4 כוכבים במיקום מעולה. נמצא בלב סן ז'רמן ליד בתי קפה ומסעדות, מרחק הליכה לגן לוקסמבורג מצד אחד וקתדרלת נוטרדאם מצד שני. מושלם

Hôtel Saint-André des Arts

מלון סן אנדרה דה ארט ברמת ארבעה כוכבים נמצא במיקום מושלם. בליבו של רחוב סן אנדרה שוקק החיים בקרבת בתי קפה, ברים, מסעדות ואפילו פסאג' דה קומרס נמצא ממול! מיקום סופר מרכזי ממנו תוכלו להגיע בקלות לקתדרלת נוטר דם ואיל סן לואי. גני לוקסמבורג והפנתאון גם הם במרחק הליכה, מומלץ מאוד למי שרוצה לחוות את פריז ואת החיים השוקקים של סן ז'רמן!

מלונות שלושה כוכבים***

hotel la perle

מלון פרל בדרגת 3 כוכבים נמצא לא רחוק מכנסיית סן סולפיס המרשימה, וגינת לוקסמבורג הנהדרת. תחנת מטרו קרובה. למי שרוצה ללון במחיר סביר בסן ז'רמן התוססת בלב פריז.

hotel de seine

מלון סיין דרגה 3 כוכבים נותן תמורה נהדרת למחיר. מיקום מעולה מרכזי ליד שדרת סן ז'רמן מקום נהדר לצאת בו לטיולים רגליים. 2 תחנות מטרו, מוזאונים, בתי קפה ומה לא אתם פשוט בלב פריז לא תצטערו!

מלון הגדה השמאלית הוא אחד הנמכרים ביותר בבוקינג ולא סתם. מיקום מעולה בלב הרובע ביקורות טובות. מרחק הליכה מאיל דה לה סיטה ונוטר דם. מרחק הליכה קצר מאזור בילויים של סן ז'רמן עם עשרות מסעדות, בתי קפה וברים. פשוט מושלם!

מלונות שני כוכבים**

Hôtel de Nesle

מלון נסל הוא מסע לתקופה אחרת בפריז. אתם תרגישו זאת כשתכנסו מבעד לדלת העץ הכחולה לקבלה הקיטשית ובהמשך בגינה הקסומה והנסתרת מאחור. אך שלא תטעו, זהו מלון פשוט וזול במיקום מרכזי. במלון אין מעלית וחלק מהחדרים השירותים והמקלחת בחוץ ומשותפים. קסם פריזאי שלא תמצאו במקום אחר.

מלון קלמנט בדרגת 2 כוכבים הוא בחירה מעולה לתיירים שמחפשים מלון זול במיקום מרכזי. למלון מעלית, מיזוג אוויר כספת בחדרים ומציע ארוחת בוקר. שימו לב החדרים קטנים אך תחנת מטרו קרובה, המיקום והמחיר מפצים על הכל.

לא מצאתם מה שחיפשתם? לחצו כאן למלונות ברובע השביעי

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=614