מסלול טיול קלאסי שער הניצחון-מגדל אייפל

מסלול טיול קלאסי לכל המשפחה

שלום לכולם. הכנתי מסלול טיול קלאסי שמכיל כמה מונומנטים חובה בפריז. מוזיאונים, רחובות נהדרים ועוד. נצא לדרכנו מ שער הניצחון כאשר כמובן מי שרוצה יעלה למעלה לנוף מרהיב של פריז והשדרות הרחבות שלה. מומלץ לקנות כרטיסים מראש התורים ארוכים!

נרד לאורך השדרה המפורסמת שאנז אליזה להתבונן בחלונות הראווה של החנויות ובצד הימני של השדירה נרד עד מס 25. נתבונן מעל השער הסגור למה שהיה פעם ארמונה של לה פייבה שעליה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן.

מסלול טיול קלאסי, מסלול טיול קלאסי שער הניצחון-מגדל אייפל
מסלול טיול מהנה- שער הניצחון פריז

גרנד פאלה ופטיט פאלה מסלול קלאסי

נכנס לחנות המרהיבה של אברקומבי ישר אחרי ונחצה לצד שני. נכנס לשוטט בגינת שאנז אליזה כאשר מצד שמאל מאחורי השוטרים והגדר הגבוהה שוכן לו ארמון האליזה מקום משקנו של הנשיא. נפנה בשדרת winston churchill ונתרשם מהגרנד פאלה והפטיט פאלה. שניהם נבנו עבור התערוכה הגדולה בפריס 1900 והיום מוזיאונים וגלריות נהדרים עם תערוכות מומלצות מאוד.

מסלול טיול קלאסי, מסלול טיול קלאסי שער הניצחון-מגדל אייפל
פטי פאלה פריז צילום: ניר יבלונקה

מגדל אייפל

נמשיך אל עבר גשר אלכסנדר השלישי כשאנו חולפים על פסליהם של צ'רצ'יל וסימון בוליבר נחצה אותו ונגיע ל invalids. שם שוכן מוזיאון הצבא וקברו של נפוליאון. מצד שמאל נמצא מוזיאון רודן הפסל המהולל שני המקומות בהחלט שווים ביקור. כשנסיים את ביקורינו פה נפנה לרחוב saint dominique הנהדר על שלל בתי הקפה ,חנויות ופטיסרי שלו.  באמצע הרחוב נפנה שמאלה לרחוב cler שלא הרבה מכירים אותו רחוב קטן וצבעוני נהדר. נחזור חזרה ונמשיך ברחוב דומיניק ונחליט אם אנו רוצים הפסקה בקפה constant או le dome . ניכנס לגינת שאן דה מארס נפנה שמאלה להצטלם ליד קיר השלום ונמשיך כמובן לאייפל. למי שרוצה לעלות חובה להזמין מקום מראש ב אתר המגדל

נחצה את הגשר נעלה לגני טרוקדרו לתצפית על המגדל ומי שמעוניין אפשר להמשיך ולפנות ימינה למוזיאון טוקיו. או ממול לפאלה גאלרי לראות מה מציגים שם או לנוח בגינה הנפלאה עם עוגה טעימה של סיריל ליניאק שנמצאת ליד הפאלה גאלרי. עוד אפשרות להמשיך קצת ולהכנס למוזיאון איב סאן לורן ופה מסתיים המסלול שלנו. מקווה שנהינתם וכמובן תבדקו את שאר המסלולים. 

מסלול טיול קלאסי שער הניצחון-מגדל אייפל תהנו.

מסלול טיול קלאסי, מסלול טיול קלאסי שער הניצחון-מגדל אייפל
מגדל אייפל פריז, האייקון של העיר

 

נהניתם מהכתבה ? בואו למסלול טיול  ברובע 19

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=2134