מסעדות ובתי קפה מומלצים ברובע 18 פריז

מי לא אוהב לטייל במונמארטר ברובע 18 פריז? אבל כשהולכים הרבה הרעב תוקף אותך, אז איפה אוכלים? הנה כמה הצעות. כמובן שעל מתוקים יש לי גם מסלול מיוחד אבל אל תוותרו על קרפ נוטלה לא משנה היכן.

מסעדות מומלצות רחוב לפיק ברובע 18

Chantoiseau

מסעדה ברמה גבוהה מאוד ברחוב לפיק הנהדר שאת סיפורו הבאתי לכם בעבר. כאן תמצאו אוכל צרפתי קלאסי עם פטה כבד אווז למנה ראשונה. מרקים טעימים שמומלצים כמובן בחורף הקר של פריז. תבשילי בשר  וקינוחים. לעוד מידע ושעות פעילות:

Chantoiseau

כתובת: 63 Rue Lepic  

la moulin de la galette

מי לא צילם את תחנת הקמח העתיקה בפינת רחוב לפיק? מתחת שוכנת מסעדה מפורסמת בעיקר בזכות הזמרת דלידה שלה היה שולחן קבוע שכיום נושא את שמה בלוחית מתכת. בקיץ יושבים בחוץ נהנים מהאוויר הצח ובחורף מתחממים בפנים. יש מנות לילדים והמבוגרים יפתחו בקוקטייל ולמנות ראשונות יש גם רגלי צפרדעים או אסקרגו למשל. עיקריות ביף בורגניון וקרם ברולה לקינוח. בקיצור מה שתיירים אוהבים. למידע נוסף:

la moulin de la galette

כתובת: 83 rue lepic

Le Coq & Fils

במסעדת התרנגול והבן המרכיב העיקרי הוא בעלי הכנף. תרנגולות חופש וביצים אורגניות הם כוכבי המסעדה. השף הנודע אנטואן וסטרמן שהחזיק בשלושה כוכבי מישלן על מסעדתו בשטרסבורג ייסד את המסעדה בשנת 2012. כיום השף מאטיס ד'וו יכין לכם למנות ראשונות כבדי עוף, שיפודי עוף או טרין עוף. גם ביצים במיונז תמצאו כאן לצד מנות עוף שונות או המבורגר עוף ועוד. צמחוניים? אל דאגה יש גם מנות בשבילכם. קינוחים שונים מבוססי ביצים או גלידות סורבט בטעמים שונים ישלימו את הארוחה.

Le Coq & Fils

כתובת 98 rue lepic

מסעדות ובתי קפה, מסעדות ובתי קפה מומלצים ברובע 18 פריז
Roberta מסעדה איטלקית נהדרת ברובע 18 פריז צילום: ניר יבלונקה

La Boite aux Lettres

עוד הפתעה קטנה ומשביעה בקצה רחוב לפיק, מסעדת תיבת הדואר זה שמה בעברית. בביסטרו של שף פרדריק-פול שארטייר, ואנטונין פריון, תקבלו אוכל צרפתי מסורתי באווירה חמה. כאן אתם יושבים על כסאות פשוטים של פעם בין ארגזי עץ עליהם מסודרים מאות בקבוקי יין. לא יודעים מה להזמין? תנו לצוות להחליט, המחירים הם סבירים לחלוטין. לעוד מידע:

La Boite aux Lettres

כתובת: 108 rue Lepic

איטלקיה ואמלי נפגשות במונמארטר

roberta

מסעדה איטלקית קלילה צמוד לקיר האהבה. קוקטיילים משמחים וכמובן פסטות טריות. בוראטה, קרפצ'יו, ספגטי, לזניה וכמובן טירמיסו לקינוח. אווירה משוחררת, שירות טיפה איטי, אבל מסעדה כיפית במחירים סבירים.

roberta

כתובת: 5 rue la Vieuville

le vrai

עייפים משיטוט במונמארטר? רוצים לנוח? שבו לכם באחד מבתי הקפה המצולמים ביותר בפריז ברחוב אבס עם המקומיים. שבו לכם בנחת שתו כוס יין וצפו בעוברים ושבים. צדפות או ביצים במיונז או קרוק- מסייה לפתיחה. ריזוטו, פסטות, דגים ובשרים לעיקריות. בתאבון.

le vrai

כתובת: 33 rue des Abbesses

מסעדות ובתי קפה, מסעדות ובתי קפה מומלצים ברובע 18 פריז
מסעדות ובתי קפה מומלצים במונמארטר Le vrai Paris צילום: ניר יבלונקה

cafe des deux moulins

בעליה לכיוון רחוב אבס נמצא בית קפה שהרבה תיירים עומדים ומצטלמים בפתחו. הסיבה היא שמדובר בבית הקפה השכונתי מהסרט אמלי בפריז( לא הסידרה מנטפליקס..) את כרזת הסרט הגדולה לא תפספסו בפנים ובר הפורמיקה הישנה מכיל מקומיים קבועים לצד תיירים.

cafe des deux moulins

כתובת: 15 rue lepic

bouillon pigal

ביסטרו שהוא מוסד פריזאי עם מספר סניפים. כאן אוכלים בזול ומהר את מה שהתיירים אוהבים. ביצים במיונז, אסקרגו או מרק בראשונות. נקניקיה עם מחית תפו"א, מנות עוף או ביף בורגניון לעיקריות. מוס שוקולד, אורז בחלב וגלידות לקינוח. 

bouillon pigal

כתובת: 22 Boulevard de clichy

מפת רובע 18

נהניתם מהכתבה? כנסו לכתבה מסעדות ברובע הרביעי

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=794