מסעדות יפניות בפריז: סושי מארץ השמש העולה

התרבות היפנית מוכרת כאחת מהתרבויות העתיקות בעולם, שונה לגמרי מכל תרבות מערבית שאתם מכירים וכך גם מסעדות יפניות בפריז. כל אחת מהמוצגות כאן, מתובלת בניחוח אוריינטלי משולבת עם המטבח הצרפתי. והתוצאה?…הכינו את בלוטות הטעם, מוכנים? הנה כמה מהמסעדות היפניות שפשוט אסור לכם לפספס, בטח אם אתם מאוהבי המטבח היפני.

מסעדות יפניות בפריז

Zen

מסעדת ZEN קיבלה ציון לשבח במישלן המעיד על איכות המטבח, המאכלים והשירות, כך שצפויה לכם חוויה טעימה ונעימה במיוחד. המטבח היפני ידוע בטעמו המיוחד ובתבשילים המוקפדים והאסתטיים. המסעדה מעוצבת עפ"י האופי היפני המאופק והמינימליסטי, מה שמכניס אתכם לאווירה המתאימה. התפריט של המסעדה גדוש במאכלי ים, סושי, סשימי, טופו, אטריות אורז נפלאות בתוספות מקפיצות טעמים וכל זה לצד שירות איכותי ואדיב.

כתובת: ‪8 rue de l Echelle Paris, 75001

Sushi b

מסעדת סושי אולי הטובה בפריז. 7 מקומות ישיבה בלבד סביב הבר שמאחוריו מאסטר סושי יכין בקפידה את המנות ממש כמו ביפן . המחיר במסעדת כוכב מישלן אינו זול, המחיר לארוחת צהריים הוא 68-138 אירו ומחיר לארוחת ערב 140-210 אירו. יש להזמין מקומות מראש. ימים שני ושלישי סגור.

כתובת: rue Rameau 5 Paris,  75002

Bensaï

מטבח פיוז'ן יפני/ אסיאתי. המנות כאן הן מעשה אמנות ממש, גם לעין וכמובן לחיך. מרקים, סושי, דגים ומאכלי ים טריים המגיעים בכל יום למטבח, השירות נעים ומקצועי וניתן בהחלט להיעזר במלצרים אשר ישמחו להסביר לכם בפירוט על המנות השונות. אל תחמיצו את הקינוחים האקזוטיים (בעיקר את סלט הפירות! ). נמצא ליד אוטל רוטשילד והגינה הקסומה.

כתובת: ‪161, rue du Faubourg Saint-Honoré 75008

La Marina

מסעדת "לה מרינה" מתהדרת בגסטרונומיה איכותית המשלבת את הטעמים הטובים ביותר במטבח היפני. השף של "לה מרינה" גדוש בכישרון ואהבה, שלא נעלמים גם מעיצוב המנות המוגשות לשולחנות. חומרי הגלם תמיד טריים ובין שלל המאכלים המסורתיים – סושי במגוון ווריאציות (גם כאלו שלא הכרתם), בשר, מאכלי ים, גיוזה ועוד. השירות מעולה, מהיר ואדיב.

כתובת: ‪18 rue de la Michodiere, 75002

מסעדות יפניות, מסעדות יפניות בפריז: סושי מארץ השמש העולה
מסעדת ZEN עיצוב מינימליסטי ואוכל מוקפד

יפני מתאהב בצרפת ולהפך

Issa Paris

שף יפני מתאהב במטבח הצרפתי. כל השאר היסטוריה. זהו הסיפור של מסעדת  ISSA מטבח יפני מסורתי איכותי, משלב אמנות בישול ברמה גבוהה במיוחד, מתובל בטעמים צרפתיים. המטבח הפתוח של ISSA מאפשר לאורחים לצפות בשף – ממש כמו בהופעה לכל דבר, חומרי הגלם הטריים מגיעים לכאן בכל יום וכל מה שתזמינו מהתפריט – הצלחה בטוחה! המלצה אישית – מיצי הפירות של ISSA יגרמנו לכם לחיוך רחב של עונג.

כתובת: rue du petit Moine 4 paris, 75005  

Fujiyaki japonais

למרות שבעלי המסעדה אינו יפני במקור, אהבתו למטבח האסייתי/ יפני מאפילה על כך ומוציאה ממטבחו את מיטב התבשילים והמטעמים היפניים. התפריט עשיר במנות נפלאות כמו הסושי כמובן (תופתעו כמה סוגים יש לסושי), פירות הים, המרקים והקינוחים. השירות מהיר ואדיב. בהחלט מקבלים כאן תמורה מלאה לתשלום.

 כתובת: rue de la Roquette15 Place bastille, 75011

Aida

מסעדה שף יפנית נהדרת בסגנון טפניאקי בעלת כוכב מישלן אחד והמחירים בהתאם. התפריט הייחודי, הוא יצירה של השף קוג'י איידה. ביפן, בבחירת התפריט, הלקוח אינו יודע את המנות שהשף עומד להגיש לו.
תפריט OMAKASSE למשל, הוא תפריט הפתעה בו השף מציע לכם את הטוב ביותר שיש לו להציע מהשוק של היום. שימו לב במסעדה 12 מקומות בלבד מתוכם ארבעה בחדר פרטי, יש להזמין מקומות מראש.

כתובת: rue Pierre-Leroux 1 Paris, 75007

מסעדות יפניות, מסעדות יפניות בפריז: סושי מארץ השמש העולה
BISTROT-KINZO PARIS אווירה צעירה ותוססת

סושי, ראמן, דים סאם

Ippudo

מסעדה שמתמחה בראמן כאשר הכל נעשה במקום כולל האטריות. צפו לתורים בצהריים אבל זה שווה את זה. שלושה סניפים. יש עם עוף, חזיר, צמחוני וכמובן סאקה בצד.אחד המקומות הטובים בעיר לצלחת מרק משביעה.

כתובת: 74-76 Rue Jean-Jacques Rousseau

           14 rue Grégoire de Tours

           6 place Jacques Bonsergent

Kodawari Ramen (Tsukiji)

מסעדת ראמן משובחת וצבעונית, גם כאן המקום עמוס לעיתים קרובות בשעות מסוימות. הראמן מוכן כאן בחמישה שלבים: האטריות, המרק, השמן, התוספות ולבסוף הטארה, בסיס מלוח שסודו שמור עם השף. מיקום מעולה ליד מוזיאון הלובר ופאלה רויאל, זכתה לשבחים רבים, ישנו סניף נוסף.

כתובת: Rue de Richelieu 12  

          29 Rue Mazarine  

Bistrot Kinzo

מטבח פיוז'ן יפני, צעיר ומוקפד. שילוב של מסורת ומודרניות באווירה פריזאית. מה יותר טוב מזה? מסעדה מקסימה, מעוצבת בטוב טעם והמנות בהתאם ובמחירים סבירים בהחלט. המנות תמיד טריות ומוכנות במקום והמטבח הפתוח מאפשר הצצה לאמנות הבישול היפנית. בואו, לא תצטערו!

כתובת: rue Rougemont 13 ,75009  

 

מסעדות יפניות, מסעדות יפניות בפריז: סושי מארץ השמש העולה
Miss ko מסעדה עם שיק יפני

מסעדות יפניות בפריז גם שיק וגם שוק

Miss ko

מסעדה עם שיק יפני. המקום מעוצב באווירה ייחודית וצבעונית, התפריט עשיר, הסושי טעים במיוחד ומוגש בכלים מצוירים ומעוטרים בחיות אקזוטיות והקוקטיילים? נפלאים! לצד אלו, מוסיקה מקפיצה המשתלבת בשלמות עם התפריט. פנו לעצמכם ערב אחד לפחות לביקור כאן. לא תצטערו!

כתובת: ‪49 avenue George V 75008

Royal Dragon

מסעדת סושי מהירה, דים סאם, אטריות מיוחדות, דגים וקינוחים נפלאים. המראות הצבעוניים הנשקפים מן הוויטרינה, יקפיצו את בלוטות הטעם שלכם, צפו לחוויה יפנית כיפית ממש. השירות מהיר ואדיב והמחירים שווים לכל כיס. מומלץ להיכנס וגם לקחת מארז לדרך.

 כתובת: ‪98 boulevard du Montparnasse 75014

נהניתם מהכתבה? אולי תרצו להכיר עוד קולינריה בעיר.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=8981