המסעדות המומלצות ביותר ברובע השמיני של פריז

הרובע השמיני של פריז הוא אזור יוקרתי ושקט עם חנויות יוקרה ומשרדי ממשלה. אספתי לכם מגוון מסעדות, בתי קפה, ופטיסרי מהשובחים של פריז ועוד. גם למי שרוצה לאכול פשוט דאגתי עם סטייק שלא השתנה שנים ומסעדה עממית לכל המשפחה. אז בואו מעט ממה שיש לרובע להציע.

מסעדות ובתי קפה הרובע השמיני

Restaurant La Scène - Stéphanie Le Quellec

נתחיל בחובבי היוקרה עם מסעדת שני כוכבי מישלן. השפית סטפני לה קוולק מזמינה אתכם לשדרת מטיניון היוקרתית לסעוד במסעדה הראשונה שלה. העיצוב מזכיר יאכטה, שבה הקירות מפוספסים בעץ לכה, עם שולחנות שיש והדפסים צבעוניים על הכיסאות. מה אוכלים? טארטלט פריך עם כבד אווז ופורט (או קרם כרובית לצמחונים). בנוסף מתאבנים מעירים את בלוטות הטעם: ביצה חמוצה מוקפת פטריות מיסו לבנות עם נגיעה של עגבניות האחרונות של העונה בליווי סורבה עם עשבי תיבול ודומדמניות אדומות. לאוהבי דגים טורבוט וקונפי סלמון נמס בפה עם שומר. קינוח? פייר שיראק לא יאכזב אתכם עם קרם ברולה וגלידת וניל.

Restaurant La Scène

כתובת: 32 Av. Matignon  

המסעדות המומלצות, המסעדות המומלצות ביותר ברובע השמיני של פריז
מסעדת מישלן ברובע השמיני פריז Restaurant La Scène - Stéphanie Le Quellec

Le Mermoz

ביסטרו צרפתי נהדר ויוקרתי לא הרחק משדרת שאנז אליזה ברובע השמיני. בלה מרמוז תמצאו ביסטרו צרפתי מסורתי עם תפריט מגוון ואווירה צעירה שונה מעט בנוף . השף מנון פלורי משנה את התפריט כמעט מדי יום, ומציע תפריט צהריים עם שלוש אפשרויות של מנה ראשונה, עיקריות וקינוחים המבוססים על ליקוט יומי מהשוק. תפריט ארוחת הערב, לעומת זאת, מורכב מסדרה של מנות קטנות יותר, כמו כרובית בגריל עם שומשום ומנדרינה סיציליאנית. בשר חזיר מחופש, לפת ומשמשים אפויים רך וטעימים. נסו שילוב מלוח-מתוק שאי אפשר לעמוד בפניו של תפוח קלוי, גבינת קוטג', פירות יבשים ודבש.

Le Mermoz

כתובת: 16 Rue Jean Mermoz 

Udon Kisin

עכשיו אנחנו מביאים את יפן לפריז. מסעדה מעולה עם המרכיבים הטובים ביותר. מרק אודון חם עם אטריות מקמח שמיובא מקיושו יפן. קערה של אטריות עם שרימפס וירקות טמפורה, פרוסות חזיר קלוע או בקר בקארי. בנוסף יש אפשרות לקערת מרק אודון קר ומנות ראשונות. רוצים ליווי של סאקה לארוחה? יש וגם קינוח גלידת מוצ'י למשל. מסעדה נפלאה לאוהבי אוכל יפני עם מרכיבים משובחים שרובם מיובאים מארץ השמש העולה.

Udon Kisin

כתובת: 7-9 Rue de Ponthieu 

המסעדות המומלצות, המסעדות המומלצות ביותר ברובע השמיני של פריז
צמוד לשער הניצחון בשדרת שארנז אליזה- le drugstore

Le Drugstore

את המסעדה הבאה אני מביא לכל מי שעייף ורעב אחרי שחרשתם את שדרת שאנז אליזה. עיצוב חדש בהיר עם פליז, שיש ועור מסעדת המרכול צמודה לשער הניצחון. המסעדה פתוחה גם לארוחת בוקר למי שלן באזור והיא פתוחה רצוף עד הלילה. בתפריט פינגר פוד כמו חצילים על האש, אבוקדו עם פפריקה, חסילונים וצדפות. מנות עיקריות יש פיש אנד צ'יפס, קלאב סנדוויץ' וחזה עוף שיתאימו גם לילדים. כמובן יש גם אומצה מאנגוס אירי, סטייק סלמון, שרימפסים ועוד. בקינוחים מילפיי עם גלידת וניל בורבון, או עוגת שוקולד טעימה! תהנו

Le Drugstore

133 Av. des Champs-Élysées

Ran

אקירה קורוסאווה והמרקיז לאפייט נפגשים בפריז. השם הוא מסרטו הפורסם של הבמאי היפני "ראן" והמיקום הוא היכן שהמרקיז לאפייט הלך לעולמו במאי 1834. גסטרונומיה יפנית ואווירה חגיגית מלהיבה בעיצוב ניאו-קלאסי עם נגיעות וינטג' ומיצב ניאון של ג'ולי גאתרון  ותפריט יפני משובח מאת שף שוהיי יאמשיטה. קוקטיילים בבר, מנות ראשונות כמו גיוזה וטרטר טונה ולעיקרית מגוון דגים. לשבת בשיעור היסטוריה.

Ran

כתובת: 8 Rue d'Anjou  

Beefbar

טוב פה העיצוב מדבר, אתם לא תשבו לסעוד במסעדה יותר יפה מזו באחריות! פה מדברים בשר על כל צורותיו. בשר קובה מבושל בטפניאקי, צלעות מוגשות בטאטאקי, המבורגרים משובחים ומיני טאקו. בשר הבלק אנגוס מגיע מארה"ב והוואגיו מאוסטרליה. עם נשאר לכם מקום אחרי הבשר לצד פירה נסו את הסופלה. כמובן להכין את המצלמה בטלפון ולהכין סטורי טוב לאיסטגרם!

Beefbar

כתובת: 5 Rue Marbeuf  

המסעדות המומלצות, המסעדות המומלצות ביותר ברובע השמיני של פריז
המסעדות המומלצות ביותר ברובע השמיני- Le Mermoz

la relais de l'entrecote

סניף של מסעדת הסטייקים הנהדרת בפריז. כאן הנוסחא מאוד פשוטה, סלט ירוק עם אגוזים למנה ראשונה. מנה עיקרית סטייק סירלוין עם רוטב הבית עם צ'יפס דקיק וזהוב. שוב דבר לא השתנה במשך השנים וגם לא ישתנה כולל התלבושת האחידה של המלצריות. מתעקשים על קינוח? כאן דווקא יש מגוון של עוגות, סורבה ואייריש קופי. צפו לתורים ארוכים בקיץ ולהמוני תיירים.

la relais de l'entrecote

כתובת: 15 rue Marbeuf

la maison de l'aubrac

לפני שהפכה למוסד בשר היה כאן בראסרי שבו יכולתם למצוא את פיקסו וגם את ז'אן פול בלמנדו. לאוהבי הבשר המקרר השקוף עם מיטב הנתחים שיש לבקר הצרפתי להציע יספקו אתכם בהחלט. חצילים ובוראטה למנה ראשונה או אסקרגו ויש גם מרק בצל. בעיקרית אפשר להחליט בין נתחים של 200 גרם ועד קילוגרם שלם של פריים ריב במחיר של 105 אירו.

la maison de l'aubrac

כתובת:37 rue Marbeuf

l'avenue

המקום להראות בו ברובע השמיני בשדרות מונטאן בפריז. בית קפה יוקרתי שבו נחים מהפוגת הקניות באחד ממותגי היוקרה ששוכנים ברחוב. מחירים לא זולים כמובן אבל אנחנו בפריז וגם לנו מגיע להתפנק עם או בלי שקיות לואי ויטון. 

l'avenue

כתובת:41 Avenue Montaigne

maison blanche

כאן הנוף מדבר. על גג תאטרון שאנז אליזה, עם נוף למגדל אייפל מחכה לכם אוכל משובח כאשר בקיץ המרפסת מצטרפת לחגיגה. אפשר להזמין בערב בקבוק שמפניה ולהתחיל עם כבד אווז ולעבור למבחר מנות דגים

maison blanche

כתובת: 15 avenue montaigne

chez savy

ברסרי וותיק מ 1923 שמציע אוכל מצויין ולא מתחכם. עיצוב אר-דקו עם רצפת פסיפס, ספות עור אדומות ורצועות פליז לשים את המעילים. במנות הראשונות ביצים במיונז, מרק היום או אסקרגו. לעיקריות פילה בקר או דג סול. בקינוחים טארטים, באבא או רום ומוס שוקולד.

chez savy

כתובת: 23 rue bayard

hippopotamus

רשת אוכל מהיר איכותית המתאימה למשפחות שמעדיפות אוכל מוכר במיוחד לילדים. מבחר סלטים, מרק בצל ומנות דגים. המבורגר, מנות בשר ועוף ומבחר קינוחים.

hippopotamus

כתובת:46 Avenue de Wagram

מפת רובע השמיני

נהניתם מהכתבה? כנסו לקולינריה ברובע הראשון

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=631