המלצות מתוקות במיוחד בפריז רובע 18 מונמארטר

רובע 18 מונמארטר

אחד הרובעים המפורסמים והמתויירים ביותר הוא רובע 18, שאותו אנו מכירים בזכות שכונת מונמארטר. מי מאיתנו לא שמע על כנסיית הסקרה קר המפורסמת? האומנים הרבים שהיו גרים ונושמים את הרובע? היום אני אביא לכם את המקומות המתוקים שיש לרובע להציע. המלצות מתוקות מידע אישי שנאסף מעשרות הביקורים שלי בפריז. אז בואו להנות ביחד איתי ממתוקים. תהנו

לא לשכוח שחלק מהמקומות נמצאים במסלול המתוק במונמארטר

המלצות מתוקות, המלצות מתוקות במיוחד בפריז רובע 18 מונמארטר
המלצות מתוקות ברובע 18- une glace a paris

המלצות מתוקות- מיטב הפטיסרי של הרובע

patisserie boris loma

כנסו לחנות הקטנה והמקסימה, עם הדקורציה הנפלאה מבחוץ וגם מבפנים. מקום קטן ומקסים, שבו אכלתי את אחד הקרואסונים הטובים בפריז. פטיסרי קטן ונהדר עם מבחר עוגות לא גדול אבל באיכות גבוה מאוד.

שעות פתיחה: 8-20:00 ימים שני ושלישי סגור

כתובת: 48 rue Caulaincourt

arnaud larher

 סניף מונמארטר רובע 18 של הפטיסרי המעולה של ארנו לרר שפזורים ברחבי העיר. כאן תמצאו מגוון גדול של לחמים, מאפים מלוחים ומתוקים, כריכים וכמובן מבחר עוגות מתוקות מעוצבות בקפידה, איכות ללא פשרות הנאה מובטחת במחיר הוגן. באופן אישי אני תמיד נכנס לאחד הסניפים בביקור בעיר.

שעות פעילות: 19:30- 10:00 יום ראשון פתוח עד 1 בצהריים. יום שני סגור

כתובת: 53 rue Caulaicourt

Pâtisserie Gilles Marchal

אתם לא רוצים להחמיץ את פטיסרי גיליס מרסל נקודה. לצד כיכר קטנה וקסומה בליבה של שכונת מונמארטר היכן שגדולי האמנים הסתובבו ויצרו נמצא אחת הטובים. במתוקים נמצא כמובן אקלרים בטעמי שוקולד וקפה, טארט תות. עוגות אופרה ומון בלאן. והמומלצים האישיים שלי שאני תמיד מזמין- כיפת פרלין שוקולד וניל או כיפה אקזוטית שמכילה קרם לימון, פרי התאווה על ביסקוויט שקדים קוקוס.

Pâtisserie Gilles Marchal

כתובת: 9 Rue Ravignan 

המלצות מתוקות, המלצות מתוקות במיוחד בפריז רובע 18 מונמארטר
Une Glace A Paris מבחר קינוחים בחירה קשה צילום: ניר יבלונקה

טיפות זהב וכדורים קטנים וטעימים

la gotte d'or patisserie

טיפות מוזהבות זהו תרגום שם הפטיסרי הנפלא הזה, טיפול של אושר מתוק אשר מיקומו חומק מהעין ולא תראו פה הרבה תיירים. אבל כמובן שגם לשם הגעתי כדי לטעום וגם לדווח לכם. מה שעוד נדיר במקום הזה שיש דלפק קטן אפשר לשבת לכוס קפה בתוספת עוגה וזה בדיוק מה שהגוף זקוק לו תוך כדי שיטוט במונמארטר הנפלאה! על האיכות מופקד שף יאן מונגי אחרי דרך ארוכה שכללה את סטורר, לדורה ומלונות פאר בשוויץ. מעולה

la gotte d'or patisserie

שעות פתיחה: 19:30- 9:30 יוםשני סגור

כתובת: 183 rue marcadet

Les Choupettes de ChouChou

מה עושה מעצבת אופנה בשם סנדרה שוקרון כשהיא מתגעגעת לטעמי ילדות? פותחת מקום קטן , ברחוב צדדי מההמולה של מרכז מונמארטר ומוקדי התיירות, מוקדש כולו למוצר אחד קטן ומושחת- שופט(choupettes). הכדורים הקטנים והחמימים האלה מוכנים במקום טרי לאורך כל היום ואז מוזרק להם קרם שנטילי מושחת ומתוק. חטיף נהדר לדרך או קינוח מושלם בסוף ארוחה, אל תטעו הקטנים הממזרים האלו ממלאים את הבטן מהר. ניתן גם למצוא מילוי קפה, שוקולד, לימון וגם מלוחים אבל בהזמנה מראש. הכדורים נמכרים בזוגות החל מ 3 אירו לשני יחידות. 100% אורגני וטעים רצח!

Les Choupettes de ChouChou

שעות פתיחה: 19:00- 11:00 יום שני סגור.

כתובת: rue durantin 27

המלצות מתוקות, המלצות מתוקות במיוחד בפריז רובע 18 מונמארטר
יצירת מופת רובע 18- patisserie gilles marchal paris צילום: ניר יבלונקה
המלצות מתוקות, המלצות מתוקות במיוחד בפריז רובע 18 מונמארטר
טיפות זהב רובע 18- La Goutte d'Or Patisserie צילום: ניר יבלונקה

המלצות מתוקות וקרירות ליום טיול

une glace a paris

אחת מהגלידריות הטובות בפריז ובצדק. סורבטים קרים בטעמי מנגו, אשכולית אדומה, פטל, תות ועוד. או שמה כמובן גלידת שמנת איכותית בטעם שוקולד מטנזניה, פיסטוק, וניל ועוד ועוד הכל טעים באחריות. עוד קינוחים נהדרים הם עוגות הגלידה המשובחות שיצא לי באופן אישי לשבת ולטעום לצד כוס אספרסו בסניף המארה. תאמינו לי גן עדן שאוליביה אלוף עולם בגלידות ופטיסרי ושותפו עמנואל יצרו. 

une glace a paris

שעות פתיחה: 20:00- 13:00 שבת ראשון שעה מוקדם. שני סגור

כתובת:44 rue des Abbesses

ציון לשבח
5/5

Moustache

גלידת "שפם" מחליפה את סקרמוש שהייתה תחנה קבועה שלי במסלול טיול במונמארטר. כן פה שפם של גלידה על פני הילדים הוא מבורך ביום קיץ. גלסייה ג'רארד סאנצ'ז רקח מתכונים מרהיבים כמו סורבט ירקות בטעמים גזר תפוז, בטטה מתוקה או פלפל ירוק וסלרי. מחפשים אורגני? קרמל מלוח ושוקולד ממדגסקר הם קלאסי וכך גם וניל בורבון. רוצים לעלות ברמה? לימון ממנטון, וניל מטהיטי וקפה מפרו הם בשבילכם. תהנו

Moustache

כתובת: 22 Rue la Vieuville 

Amorino

עוד סניף של רשת הגלידות הגדולה והמפורסמת בפריז והפעם ברחוב אבס הנהדר. פה אי אפשר לטעות, מחיר זול, איכות טובה אנחנו תמיד שמחים לפגוש את סמל החנות בעיר, בגביע עם סיומת הפרח המעוצב המוכר שלהם בכוס במבחר גדלים. אין הגבלה על טעמים. המלצות יש מהמוני אדם עם פנים מחויכות.

כתובת: 39 Rue des Abbesses 

כתבה מעודכנת חודש יוני 2020

נהניתם מהכתבה? בואו לגלות את השוקולדים הטעימים בפריז

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=800