מלונות בוטיק בפריז: לפנק ולהתפנק בעיר האורות

בין כל המלונות הגדולים והמפוארים שבפריז, ישנה אפשרות נפלאה נוספת ללינה בעיר והם מלונות בוטיק. מלון בוטיק בפריז נחשב לפנינה תיירותית מיוחדת במינה, שכן, גודלו של המלון, העיצוב הייחודי ומספר האורחים הלא גדול בדר"כ, מייצרים אינטימיות ואווירה מיוחדת, המעניקים לשוהים במלון חופשה מושלמת שכולה נעימות, פינוק, תשומת לב והנאה צרופה.

מלונות הבוטיק בפריז הם כל אלו ועוד קצת, בכל זאת, מדובר על העיר הרומנטית ביותר בעולם, אליה מגיעים תיירים מכל קצות תבל וחלקם מבקשים לעצמם בדיוק את החופשה שמלונות הבוטיק מציעים: פינוק במקסימום. בואו והכירו כמה ממלונות הבוטיק הטובים והמומלצים ביותר של עיר האורות:

מלונות בוטיק בצרפת- מי שופץ להפליא?

Kimpton St Honoré

אם אתם מחפשים מלון עם אווירת פריזאית שיקית במיוחד, מלון קימפטון סן אונור, הוא ה-מלון בשבילכם. כאן תוכלו באמת להתפנק, בין אם בחדרים המעוצבים ובין אם בסוויטות המפוארות שעוצבו כולן בידי ידיו הכישרוניות של מעצב הפנים הנודע שארל זאנה. לזה אפשר לקרוא – חופשה מושלמת!

במלון, פטיו מוריק ובו מסעדה מצוינת, ספא מתקדם, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ונוף מטורף של פריז הנשקף מגג המלון, כאן תוכלו להירגע ולהתרווח אל מול המראות המשגעים. בכל חדר יחכו לאורחים פינת קפה משולמת, מוצרי טיפוח, חלוקים, בר מצויד בכל הדרוש, חדר כושר משודרג ואפילו אופניים המוצעים לאורחים שמעוניינים לטייל ברכיבה נעימה ברחובותיה הקסומים של העיר.

המלון נפתח בשנת 2021 אחרי שיפוץ שארך מספר שנים בכתובת שבה שכן בית כלבו סמריטן לאופנת עילית ושמר על החזית המרהיבה!

כתובת: 27 – 29 Bd des Capucines  

להזמנת חדרים לחצו כאן.

לאתר המלון: Kimpton St Honoré

מלונות בוטיק, מלונות בוטיק בפריז: לפנק ולהתפנק בעיר האורות
מלונות בוטיק בפריז-kimpton st honoré paris

Costes hotel

כמה וכמה גלגולים עבר מלון קוסטס עד שהבשיל והפך למה שהוא היום – מלון בוטיק יוקרתי 5 כוכבים ובו 82 חדרים, עם עיצוב חדשני אקלקטי, בניחוח פריזאי אותנטי. בעיצוב המלון הושקעה מחשבה ואהבה לכל פרט ופרט, מתוך מטרה להעניק לאורחים את החוויה האולטימטיבית – חופשה מפנקת, באמת!

מלון קוסטס ממוקם במרכז פריז קרוב לכיכר ונדום. כל אחד מחדריו מעוצב באופן שונה מרעהו, החל מסגנון פשוט ואינטימי ועד לסוויטות מפוארות ומוגזמות. שנדלירים מרהיבים, ציורי שמן של מיטב האמנים הצרפתיים תלויים על הקירות, התאורה מותאמת ונעימה המאפשרת לאורחים להתמסר לאווירה המזמינה. לכאן מגיעים כל המי ומי של העיר לבלות מדי ערב במסעדה ובבר/ מועדון התוסס.

מלון קוסטס הוא לא רק מלון, הוא גם סמל סטטוס פריזאי, כך שאם הגעתם לכאן, יש להתלבש ולהתנהג בהתאם וכמובן, להזמין מקום מראש.

כתובת: 7 Rue de Castiglione 

לאתר המלון והזמנות: Costes hotel

Brach Paris - ממרכז דואר למלון

מלון בראש היה בעברו, אי שם בשנות ה- 70 מרכז מיון דואר, היושב על שטח של כ- 7000 מ"ר.

ואז הגיע פיליפ סטארק המעצב הנודע והססגוני, אשר לקח את המבנה והחל מחבר בין הסגנונות השונים של הבאוהאוס, דאדא והסוריאליזם. שילוב מענג של אלמנטים עיצוביים מרהיבים, צבעים חמים וחומרים שונים כמו עץ, עור, בטון ועוד, המעניקים למלון את האווירה הייחודית המאפיינת שלו. בכל פינה במלון הושקעה מחשבה מרובה ושולבו חפצים ופריטים ייחודיים, ריהוט ויצירות אמנות שונות, המשלימים ומחברים את הכל לאווירה אנרגטית ואסתטית יחד.

במלון 52 חדרים ועוד 6 סוויטות ובהם ריהוט משנות ה- 30 ואלמנטים מהטבע שיעניקו לכם תחושה של בית, על שלל הפינוקים שמחכים לאורחים בכל חדר ולכל זה תוסיפו את הנוף, הנוף, הנוף הנשקף מהמרפסת המשגעת שעל גג המלון. פריז במיטבה וכל מילה נוספת מיותרת.

במלון ישנו ספא מפנק, בריכת שחייה, מסעדה מצוינת, בר עשיר וקונדיטוריה משובחת, עליה אחראי השף קונדיטור יאן בוריס המוכשר. אין מצב שאתם לא עוברים פה!

המלון נמצא בסמוך למסעדות, אטרקציות ואתרים תיירותיים פופולאריים, אליהם ניתן להגיע רגלית.

כתובת: 1-7 Rue Jean Richepin

להזמנת חדרים לחצו כאן

Hôtel Thoumieux

Hotel Thoumieux הוא מותק של מלון באמת. מדובר במלון לא גדול, ברמה של 4 כוכבים, הממוקם ברובע השביעי של העיר ובמרחק הליכה ממרכזה. לכאן מגיעים לרוב חובבי אמנות המנצלים את קרבתו של המלון לכמה מהמוזיאונים האהובים בפריז (כמובן גם למגדל אייפל), או כאלו המבקשים מקום מפלט רומנטי לחופשה מפנקת. חדרי המלון קיבלו אופי ייחודי ועוצבו בסגנון ארט דקו עם צבעוניות עליזה, ריהוט אקלקטי ווילונות קטיפה, כמו כן, צוידו החדרים בכל הדרוש לאורח לחופשה נעימה ורגועה.

במלון שתי מסעדות מצוינות (אחת מהן מעוטרת בשני כוכבי מישלן), בר ססגוני עם תפריט עשיר ומשקאות שונים, קוקטיילים ועוד.

הזכרתי כבר שהוא נמצא ברחוב סן- דומיניק הנפלא ?

כתובת: 79 Rue Saint Dominique

להזמנת חדרים לחצו כאן.

מלונות בוטיק, מלונות בוטיק בפריז: לפנק ולהתפנק בעיר האורות
מלונות בוטיק בפריז- hotel-particulier-montmartre

Les Bains Paris

זהו אחד מהמלונות היפים בעיר, הממוקם בקרבת שכונת המארה ומרכז פומפידו.. במלון חשבו על האורחים ועד הסוף, הכל כאן מושקע, מוקפד ומעוצב עד רמת רקמת לוגו המלון על המצעים. יש כאן כמה סוגים של חדרים בגדלים ובסגנונות שונים (העיצוב פשוט מושלם!) מה שמאפשר לכל אורח לבחור את סגנון החופשה שלו.

בלובי המלון, או במרתף המפואר, מארחים כמעט בכל ערב אירועים ומסיבות (נקודה למחשבה אם אתם מתכוונים לישון מוקדם בקומה שמעל..) עם מוסיקה מודרנית ובר עשיר במשקאות ותפריט מושקע. בריכת המלון היא אטרקציה עיצובית בפני עצמה, לא גדולה (יש יגידו קטנה אפילו), אך החלל בו היא ממוקמת קיבל טאצ' עתידני של מראות ופסיפסי מראה המוארים בתאורת אווירה ייחודית, כולל פינות ישיבה אינטימיות.

כתובת: 1-7 Rue Jean Richepin

להזמנת חדרים לחצו כאן.  

Hôtel Particulier Montmartre

Hôtel Particulier Montmartre  מקבל את אורחיו עם גנים מעוצבים וירוקים ובהם פינות ישיבה אינטימיות, סוויטות מפנקות במיוחד, שעוצבו באופן שונה אחת מהשנייה, ע"י אמנים ומעצבים צרפתיים שונים, מתוך מטרה להעניק חוויה שונה ואינדיווידואלית לכל אורח ואורחת.

מסעדת המלון נקראת "לה גרנד סלון" וזו בדיוק התחושה כאשר מגיעים לכאן, אווירה נעימה וחמה, ארוחות מוגשות לכל אורכו של היום, עם תפריט עשיר ואותנטי, בר משקאות עשיר ומוזיקת רקע נעימה.

מלון פרטיקוליה מונמארטר, ממוקם במרחק קצר מסקרה קר בסמטה פרטית וסודית ברחוב ג'ונו. כמו כן, יש שירותי הסעות (בתשלום) אל ומשדה התעופה אורלי שנמצא כ- 20 ק"מ מכאן.

כתובת: 23 Av. Junot Pavillon D

להזמנת חדרים לחצו כאן

Maison Souquet לישון בבורדל?

בבניין מרשים ביופיו מתקופת בל אפוק ("התקופה היפה" בצרפתית  Belle Époque) מהמאה ה- 19 ששימש בעברו בית תענוגות, ממוקם המלון האלגנטי. על העיצוב כולו אחרי מעצב העל הצרפתי ז'אק גרסיה, אשר גייס את כל כשרונו לתיבול אלגנטי, מסתורי וחושני והתוצאה ניכרת היטב. במלון מוצגות יצירות אמנות, ריהוט עתיק, הרבה קטיפה ואביזרים שונים, המשלימים את האווירה כולה לחוויה ייחודית ומפנקת. 

במלון 20 חדרים וסוויטות מפוארות עמוסות בכל טוב, ספא אינטימי, מעוטר בתקרה מלאת כוכבים מוזהבים המנצנצים מעל בריכת שחייה ארוכה (10 מטרים), צמודה לחמאם וחדר הטיפולים הסמוך.

כמובן שלא נשכח לספר גם על הבר האפנתי, המסעדה עם תפריט שכולו חוויה קולינרית פריזאית, לצד קוקטיילים ויינות טעימים המעוררים את התיאבון ואת בלוטות הטעם.

כתובת:

כתובת: 10 Rue de Bruxelles

להזמנת חדרים לחצו כאן 

מלונות בוטיק, מלונות בוטיק בפריז: לפנק ולהתפנק בעיר האורות
מלונות בוטיק בפריז- maison souquet paris

Hôtel 9Confidentiel

עכשיו אנחנו ברובע המארה ברחוב מלך סיציליה שוקק החיים. מאחורי החזית המשופצת נחבא לו מלון בוטיק בעיצובו של מעצב העל פיליפ סטארק. במלון 29 חדרים בלבד מתוכם 3 סוויטות שמשקיפות לגגות פריז. ארוחת בוקר משביעה תתניע לכם את היום כשאתם מתחילים לתור את העיר.

באם אתם זוג עם ילדים קטנים המלון יציע מחמם בקבוקים, כיסא תינוק גבוה, ארוחת בוקר מותאמת לקטנטנים. אם ברצונכם אפשר להזמין בייביסיטר מהמלון. תהנו

כתובת: 58 Rue du Roi de Sicile

להזמנת חדרים לחצו כאן 

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מאיר

    מלון 9confidental שהינו שם ב-10-10 עד 16-10 מלון מעולה ארוחת בוקר מצוינת עיצוב מדהים ואווירה חמימה צוות נהדר והמיקוםםםםם פשוט פצצה מסביב מלא מסעדות ופטיסרי ומעדניות וכל מה שרוצים מסעדות עד שעות מאוחרות ומלא צעירים.ולעיר המדהימה הזו נחזור בפעם הרביעית והחמישית ועוד ובטוח למלון הזה

    1. ניר יבלונקה

      תודה מאיר ששיתפת אותנו שמח לשמוע שנהנית מהמלון. אכן מלון מצוין במיקום פצצה!

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מאיר

    מלון 9confidental שהינו שם ב-10-10 עד 16-10 מלון מעולה ארוחת בוקר מצוינת עיצוב מדהים ואווירה חמימה צוות נהדר והמיקוםםםםם פשוט פצצה מסביב מלא מסעדות ופטיסרי ומעדניות וכל מה שרוצים מסעדות עד שעות מאוחרות ומלא צעירים.ולעיר המדהימה הזו נחזור בפעם הרביעית והחמישית ועוד ובטוח למלון הזה

    1. ניר יבלונקה

      תודה מאיר ששיתפת אותנו שמח לשמוע שנהנית מהמלון. אכן מלון מצוין במיקום פצצה!

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9395