פריז עם ילדים- המדריך המלא 2021!

פריז. כשאנחנו חושבים על חופשה בפריז מיד עולה בקרבנו תחושה רומנטית נעימה, אך עיר האורות מציעה לא רק רומנטיקה אלא גם חופשות נוספות כמו למשל – חופשה עם הילדים! אם אתם מתכננים חופשה בפריז, הילדים חייבים לבוא אתכם הפעם, מובטחת לכם חוויה מהנה לא פחות מאשר להם. פריז עם ילדים- הנה אנחנו באים!!

על מנת למקסם את זמן השהות שלכם, ריכזנו לפניכם טעימה קטנה מכמה מהמקומות והאטרקציות השוות והמומלצות ביותר לבילוי עם ילדים בפריז, כך שלא תפספסו!

פריז עם ילדים- דיסנילנד פריז

מי לא שמע על דיסנילנד? לא נראה שיש מישהו כזה. המקום בו נפגשים הקסם והאגדות של דיסני ומעניקים למבקרים חוויה שלא מן העולם הזה, תרתי משמע! פריז עם ילדים מתחיל פה!

דיסנילנד פריז (או יורודיסני), ממוקם בעיר Marne-La-Vallée (מארן לה וויל) המרוחקת מפריז כשעה.

הכל כאן גדול – מתקנים, דמויות מסרטים, בובות של חיות מסיפורי וולט דיסני המקבלות את פניכם והאווירה קסומה במיוחד. דיסנילנד פריז, נחשב לאחד הפארקים הגדולים באירופה ואחד מהמקומות האהובים ביותר על הישראלים בבואם לבקר כאן. תוכלו לבלות כאן ימים שלמים ועדיין לא להגיע לכל האטרקציות בשטחו, לכן מומלץ לתכנן מראש את הביקור כאן.

בדיסנילנד ישם מתקנים רבים המתאימים לכל הגילאים, לאלו שאוהבים אקסטרים וגם אלו שדווקא אוהבים ליהנות ברוגע ונחת ללא טילטולים וקפיצות משוגעות. הנה דוגמא קטנה לכמה מהם על קצה המזלג:

  • אינדיאנה ג'ונס ומקדש הסכנה. מבנה עתיק, מעוצב בסגנון אצטקי ובו רכבת הרפתקאות העוברת בין החומות והפסלים. החזיקו חזק, שלא יעוף לכם הכובע!
  • כוסות התה של הכובען המטורף. קרוסלות מעוצבות ככוסות תה ענקיות, מרקדות על פני המשטח מלוות במוסיקה נעימה ואתם יכולים לשלוט מהירות ובסיבובים.
  • הר החלל. מתקן אקסטרימי אמיתי. הר החלל הוא רכבת הרים מהירה ותלולה במיוחד וכל זה בחשכה מוחלטת. לא מתאים לבעלי לב חלש.
  • אחוזת הפנטום. שדרוג של מה שהיה פעם "רכבת שדים". אחוזת הפנטום מביאה אתכם פנימה אל עולם הרוחות והמכשפות המפחידות ביותר. התכוננו לעמוד בתור שכן, זהו אחד מהמתקנים האוהבים כאן.

 ** דיסנילנד הוא אחת האטרקציות העמוסות והצפופות ביותר באירופה, בעיקר בחגים ובקיץ. על מנת שלא להתעכב בתורים המשתרכים ליד קופות האתר, מומלץ להזמין כרטיסים דרך האתר.

ימים ושעות פעילות:

  • מומלץ להתעדכן עם ההגעה בעמוד המידע באתר נכון לאותו היום/ השבוע.
פריז עם ילדים, פריז עם ילדים- המדריך המלא 2021!
פריז עם ילדים- דיסנילנד פריז אטרקציה מס 1 לכל הגילאים!

פארק אסטריקס

"אחותו הקטנה" של דיסנילנד היא פארק אסטריקס, המבוסס על כוכב סדרת קומיקס צרפתית מפורסמת וכך גם מעוצב הפארק על שלל המתקנים שבו. מדובר אמנם בפארק השני בגודלו בצרפת, עם מתקנים רבים, אזורי פעילויות לילדים, מופעים ומפגש עם דמויות מהכפר הגאלי, ממנו הגיע אסטריקס, אך למרות גודלו והאהדה הרבה לה הוא זוכה בקרב התיירים הרבים, עדיין מדובר בפארק קטן יותר מדיסנילנד, עם פחות מבקרים (מה שאומר – פחות צפיפות) וגם מחירי הכרטיסים, זולים יותר מדיסנילנד.

פארק אסטריקס מרוחק כ- 32 ק"מ מפריז, במרחק של כחצי שעת נסיעה ממנה, אך למרות הקרבה, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתקנים שאסור להחמיץ:

רכבת הרים SOS, פגסוס אקספרס , הסוס הטרויאני האימתני, דיסק האובליסק שיעיף אתכם מצד לצד, גבוה למעלה ובסיבובים, הספלאש הגדול "The Grand Splash" מגלשה מהירה במיוחד, רכבת הוויקינגים goudurix  שתיקח אתכם לגובה של 12 קומות בסיבובי 360 מעלות מהירים ביותר (מומלץ לא לעלות אחרי האוכל) ועוד מתקנים רבים נוספים.

לילדים ישנם מתקנים ייעודים המתאימים להם ובטוחים לפעילות, בנוסף, ניתן לצפות במופעים מקסימים לכל המשפחה על החיים של אסטריקס בכפר הגאלי ומפגש עם דמויות מהסדרה.

ימים ושעות פעילות:

  • שני – שבת 9:00-18:00
  • ראשון וחגים 9:00-17:00

Aquaboulevard parc aquatique

פארק מים מרגש, הגדוש במתקנים לכל המשפחה ולכל הגילאים. בפארק כמה אזורים שווים ביקור:

Wakbox לחובבי הספורט האתגרי. סקי מים על גבי גל מלאכותי, ממש כמו בים. מתקן החבל בו אתם צריכים לקפוץ הכי רחוק שאתם יכולים בעזרת החבל במתקנים שונים, בריכת גלים בה תוכלו ליהנות בכל חצי שעה מעוצמת גלים נעימה ורכה ועד גלים סוערים וגבוהים לאוהבי הריגוש שבניכם. בפארק יש מגלשות שונות ומשונות, המעלות את חווית ההתגלשות לרמות אחרות: מגלשת המנהרה ומגלשת הלוויתן בה גולשים בתוך לוע ליוויתן ענקי עד לקפיצה למים וכמובן מגלשת הטורבו המהירה והישרה ביותר שמטיסה אתכם במורד מהיר וחלקלק, מגלשה שקופה ומגלשת אבובים ועוד מגלשות נוספות.

כתובת : 4 Rue Louis Armand 

ימים ושעות פעילות:

הפארק:

פתוח בכל יום בין השעות 9:00-23:00

בחגים, שעות הפתיחה תואמות את יום ראשון 8:00-23:00

פארק המים:

  • שני – חמישי 9:00-23:00
  • שישי 9:00- חצות.
  • שבת 8:00- חצות.
  • ראשון 8:00-23:00

 קופות האתר נסגרות בכל יום ב – 21:00

פריז עם ילדים, פריז עם ילדים- המדריך המלא 2021!
שייט בנהר הסיין פריז תענוג!

פריז עם ילדים- Aquarium de Paris

Aquarium de Paris כיאה לאקווריום מכובד, גם כאן המבקרים נחשפים אל העולם התת ימי, על שלל הדגים והיצורים המשונים שבו. כאן תוכלו לצפות בעולמם של בעלי החיים שאתם לא רואים בכל יום כמו למשל: תצוגת מדוזות נפלאה עם סוגים רבים כל כך של מדוזות – זוהרות, קטנטנות, עצומות, ארסיות ועוד, אקווריום הדגים, הכרישים, תצוגת אלמוגים צבעונית ועוד.

הילדים ייהנו מהביקור כאן ויזכו גם ללטף ולהאכיל כמה דגים, בעוד אתם תוכלו לשבת ולנוח בבית הקפה שבמקום. נמצא ליד המזרקה בגני טרוקדרו.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

כתובת: 5 Av. Albert de Mun,  

ימים ושעות פעילות: האקווריום פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-19:00.

cite des sciences et de l'industrie מוזיאון המדע ועיר הילדים

cite des sciences et de l'industrie

יש אומרים שזהו לא מוזיאון אלא עיר שלמה, עם חוויה מדהימה לילדים (וגם למבוגרים) שטכנולוגיה ומחשבים הוא תחום עניינם וגם לאלו שרוצים לחוות את המדע באקסטרים. פריז עם ילדים וגם למבוגרים

המוזיאון ממוקם בפארק דה לה וילט ונחשב לגדול באירופה בתחומו. כאן המונח "אסור לגעת" כמעט ולא קיים, אם כבר, להפך – לגעת זו ממש דרישה וחלק בלתי נפרד מהחוויה הצפויה לכם ולילדים.

האזור הפופולארי במוזיאון הוא עיר הילדים, המחולק לשני מתחמי גיל- אזור הילדים לגילאי שנתיים עד 7 ואזור לבוגרים יותר מגיל 5 ועד 7. אזור הצעירים יותר מלא במתנקים התפתחותיים מסקרנים כמו גילוי עצמי במשחקי מראות, גילוי חושי במתקנים עם אלמנטים תחושתיים, כל זאת יחד עם ילדים נוספים המשחקים יחדיו ומגלים עולמות חדשים.  באזור הבוגרים ישנם מתקנים "רציניים" יותר כמו גילוי הטבע תוך צפייה בחרקים, פרפרים, צמחים ועוד, מתקני תקשורת וטכנולוגיה ומתקנים פיזיים שונים. הכל כאן מותאם לחוויה כיפית ומהנה.

במוזיאון כמה אזורי פעילות כמו, חקר החלל, כלי תחבורה וכלים עתידניים, מסכי מגע מיוחדים, תערוכות מגניבות ומשחקים רבים לילדים. אבל! אחת מהחוויות המומלצות כאן היא הקולנוע בצורת כדור מתכת ענקי שאתם פשוט חייבים לראות! על מנת להתעדכן בתערוכות המתחלפות, כדאי לבדוק באתר המוזיאון אילו מוצגות בזמן הביקור שלכם. הביקור במוזיאון יכול להימשך שעות רבות, שווה לפנות את הזמן.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

כתובת: ‪‪30 avenue Corentin Cariou la villtte 

ימים ושעות פעילות:

  • שלישי – שבת 9:30-18:00
  • ראשון 9:30-19:00

 מטרו: קו 6 תחנה Porte de la Villette

הגנים הבוטניים ומוזיאון הטבע Jardin des Plantes

Jardin des Plantes שטח המתחם של המוזיאון והגנים בטוניים ממוקם על 280 אלף דונמים ובו ישנם 4 אגפים שונים: אגף האבולוציה בו מוצגות חיות שנכחדו וחיות נדירות, מוזיאון הפלאונטולוגיה, מוזיאון המינרולוגיה ומוזיאון האנטומולוגיה. אל תפספסו את תערוכת מעמקי הים, בה מוצגים יצורים ימיים נדירים ממש כמו דיונון ענקי וליוויתן. כל המיצגים כאן אמיתיים לגמרי והילדים יקבלו חוויה בלתי נשכחת. בגנים הבוטנים מוצגים אלפי סוגים של צמחים, שימו לב בעיקר לתצוגה בגן הצמחייה האלפינית הידוע, על הצמחים הייחודיים שבו. מומלץ בחום!

להזמנת כרטיסים כולל גן החיות לחצו כאן

כתובת:  2 place Valhubert ‪‪57 rue Cuvier

ימים ושעות פעילות:

  • בכל יום בין השעות 7:30-20:00

**לעתים חל שינוי בשעות הביקור בגנים ובתערוכות השונות, מומלץ להתעדכן באתר.

Ménagerie, le zoo du Jardin des Plantes

לקרוא לגן החיות הזה "גן" יהיה חטא לאמת שכן, מדובר בשטח גדול מכוסה עצי יער וצמחיה. בינות העצים- שבילים קסומים שיובילו אתכם לאזורים שונים של חיות כמו השימפנזים, חתולים גדולים, חרקים, וחיות אקזוטיות מכל רחבי תבל. בחללים מקורים ניתן לצפות בתצוגות של חיות שונות כמו האורנגאוטן, ציפורים ועוד.

במקום מסעדה טובה ומתקני שעשועים לילדים. נמצא בשטח הגנים הבוטניים ראו למעלה.

להזמנת כרטיסים לגן החיות בלבד לחצו כאן.

כתובת: ‪‪57 rue Cuvier

ימים ושעות פעילות:

  • גן החיות פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-18:00.
פריז עם ילדים, פריז עם ילדים- המדריך המלא 2021!
גני האקלים פריז-jardin d'acclimatation-paris

Parc zoologique de Paris

Parc zoologique de Paris גן חיות רחב ידיים מושקע מאד ונקי מאד. כלובי החיות מרווחים ונקיים וניכרת אכפתיות והשקעה של צוות הפארק. נחשים וארמדילים, חרקים וחיות מים. הפארק מחולק לאזורים שונים, יפהפיים, בעיקר האזור הטרופי שייקח אתכם למסע מרתק בין צמחים וחיות משונות. ניתן לתאם סיורים מודרכים לכל המשפחה.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כתובת: 75012 ‪‪Avenue Daumesnil

מטרו: קו 8 תחנה Porte Dorée.

ימים ושעות פעילות:

  • אוקטובר עד סוף מרץ 10:00-17:00
  • סוף מרץ- סוף אפריל 9:00-18:30
  • ראשון במאי עד סוף אוגוסט 9:00-20:30
  • חודש ינואר סגור

Parc de la Villette פארק לה וילט

פארק דה לה וילט הוא הגדול ביותר מכל הפארקים בפריז, הוא מתפרס על שטח של 250.000 מ"ר ובין המבנים השונים נמצאים גם עיר המוזיקה, מוזיאון המדע וכדור הז'אדור- קולנוע IMAX בצורת כדור כסף מבהיק, המעצים את חווית הצפייה. לפרטים נוספים Parc de la Villette פארק לה וילט.

המקום מתאים ממש למשפחות ובכלל למבקרים. מסעדה ובית קפה נעימים, תעלת מים שעוברת בו, אזורי משחק שונים, תערוכות מתחלפות ומופעי אמנות מוצגים כאן כל הזמן. מוזמנים לפנות יום אחד לפחות לטייל כאן.

כתובת: 221 avenue Jean Jaures

מטרו: קו 5 תחנה Porte de Pantin.

ימים ושעות פעילות:

  • הפארק פתוח בכל ימות השבוע, אך למתקנים השונים בו שעות פתיחה משתנות, מומלץ להתעדכן באתר/ מראש.

מוזיאון השעווה Grevin Museum

חוץ ממדאם טוסו המפורסם, יש את מוזיאון השעווה גברין, שתפור בדיוק לילדים וגם להורים, מובטחת חוויה על חווית מרגשת! כולם כאן: מפורסמים וסלבס, פוליטיקאים, כוכבי ספורט, כוכבי רשת ואחרים איתם יכולים המבקרים להצטלם ממש מקרוב! ישנם כרטיסים תקפים לשנה מרגע הרכישה, מחיר מבוגר 25 אירו ילדים 18.5 אירו.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כתובת: 10 boulevard Montmartre

מטרו: קוים 8-9 תחנה Grands Boulevards.

ימים ושעות פעילות:

  • המוזיאון פתוח כל ימות השבוע בין השעות 9:30-19:00

The Pavillons of Bercy - Museum of Fairground Arts

המוזיאון לאמנות הירידים. זהו עולם קסום בו מוצגים למבקרים חלקים מהיסטוריית הירידים של פריז מאז המאה ה – 19 ובו חדרי תצוגה שונים, בין היתר  קרוסלת סוסים עתיקה עליה ניתן לרכוב, משחקים שונים מהתקופה ועוד. כל אלו מעוצבים בסגנון תואם התקופה, מה שמבטיח לכם חוויה היסטורית נעימה לכל המשפחה.

שימו לב- הסיורים בשפה הצרפתית. מחולק עלון הסבר באנגלית בלבד.

כתובת: 53 Av des Terroirs de 

מטרו: קו 14 תחנה Cour Saint-Émilion.

ימים ושעות פעילות:

  • המוזיאון פתוח למבקרים בתיאום מראש. יש להתעדכן באתר.
פריז עם ילדים, פריז עם ילדים- המדריך המלא 2021!
10 הפארקים היפים של פריזParis - Parc Andre Citroen

פארק אנדרה סיטרואן והכדור הפורח.

ברובע ה- 15 על גדות נהר הסיין המפורסם שוכן לו פארק סיטרואן בשטח של 140 דונם, בדיוק היכן שפעל מפעל הייצור של רכב הסיטרואן הצרפתי. הפארק נחלק לכמה אזורים/ גנים: גני משחקים, גני מזרקות המים (כייף בעיקר בקיץ), אזור הצמחייה (או נכון יותר לקרוא לזה "ג'ונגל), שבילי פרפרים וכמובן סיור בכדור הפורח מעל הפארק בגובה 150 מטרים! חוויה משפחתית מושלמת!

מחיר כדור פורח מבוגר 14 אירו ילד 7 אירו.

מטרו: קו 7 תחנה Balard.

ימים ושעות פעילות:

  • הפארק פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 9:00-20:30

Jardin d'Acclimatation

עוד אופציה נהדרת לבילוי עם הילדים היא בגני האקלים שנמצאים ביער בולון. מחכים לכם 42 מתקנים שונים, 450 בעלי חיים שונים והכל בטבע ירוק ופסטורלי. נמצא כאן רפטינג, קרוסלות ורכבות הרים שמתאימות לילדים קטנים. חוות חיות ומכוניות מתנגשות ועוד ועוד. מתאים במיוחד לילדים קטנים בלווית הורים.

למידע נוסף לחצו כאן.

כתובת: Bois de Boulogne, Rte de la Prte Dauphine à la Prte des Sablons

מטרו: קו 2 תחנה Porte Dauphine

שייט על הסיין ואוטובוס תיירים

  • שייט בסיין

נהר הסיין נחשב לאחד ממוקדי התיירות המפורסמים בכל העולם. לאורכו של הנהר שזורה ההיסטוריה של פריז כמו גם אתרים ומבנים אדריכליים מפורסמים. השייט בנהר מגלה נקודת מבט שונה על העיר וניתן לעשותו בליווי הדרכה (היו בטוחים כי למדריך ישנם סיפורים פיקנטיים להשמיע), או ארוחה טובה, הופעות מוזיקה, או אפילו שייט טעימות של יינות ושמפניה. ישנם כמה סוגים של שייט וסירות, ניתן לבחור מהאתרים השונים ולהזמין מקום מראש.

להזמנת כרטיסים שייט על הסיין חברת Bateaux לחצו כאן.

מעוניינים לרדת ולעלות היכן שתרצו יום שלם? לחצו כאן

  • אוטובוס תיירים בפריז.

גבוה ולמעלה. דרך נפלאה לתור את העיר עם הילדים. אוטובוס תיירים בפריז הוא נוח במיוחד לסיור ומעניק מבט פנורמי על העיר, משולב בהדרכה. בסיור עוברים המבקרים דרך כל האתרים המרכזיים של פריז כמו הלובר, כנסיית הנוטרדאם, מגדל אייפל ועוד. סיור באוטובוס התיירים נערך בין שעה לשעתיים בדרך כלל ולרוב יוצא בין 10 דק' לחצי שעה. עם נסיעה באוטובוס התיירים אתם יכולים להתרווח וליהנות באמת ממראות העיר הנפלאה!

לרכישת כרטיס יום שלם לרדת ולעלות חופשי לחצו כאן.

  • אוטובוס אמפיבי (נסיעה בנהר וביבשה)

ואם כבר סיור באוטובוס ושייט על הסיין, מדוע לא לשלב את שתי החוויות יחדיו? אוטובוס אמפיבי מצויד בכל הציוד הבטיחותי הנדרש להפלגה, יעניק לכם את הטעימה האקסטרימית שאתם זקוקים לה, בין הארמון הגדול ומגדל אייפל, תקבלו חוויה מטובלת בשפריצים רטובים של מים. השילוב המושלם- סיור יבש ורטוב. הסיור אורך 1:45 שעה מהם 20 דקות במים.

לעוד מידע וכרטיסים לחצו כאן.

בואו לטיסה וירטואלית בשמי פריז

FlyView Paris

אטרקציה מעניינת דקה הליכה מאופרה גרנייה מציע סיור וירטואלי "בשמי פריז". כאן תמצאו טכנולוגיית מציאות מדומה שעובדת על כל החושים ותיקח אתכם בין האטרקציות השונות בפריז. הטיסה עצמה אורכת 15 דקות, וכ-35 דקות סה"כ. 

כתובת: 30 Rue du 4 septembre 

מטרו: קווים 3-7-8 תחנה Opéra

מחיר כרטיס 19.5 אירו.

כרטיס משפחה 4 נפשות 66 אירו.

ימים ושעות פעילות:

  • יום שני סגור
  • שבת-ראשון 10:30-19:00
  • שלישי-שישי 14:30-19:00

סיכום

מקווה שנהניתם מכתבה זו ושתעזרו בה בטיולכם הקרוב עם הילדים. כמובן שבנוסף למה שכתבתי קחו את הילדים למגדל אייפל שאותו לא הזכרתי כי כולם עולים למגדל. הנה עוד כמה דברים לעשות עם הילדים:

  • שייט בסירת משוטים ביער בולון.
  • לראות טווסים ושושנים בגני באגאטל הנפלאים ביער בולון. הכניסה בתשלום 2.5 אירו מבוגר 1.5 אירו לילד.
  • יער ונסן ופארק הפרחים ואפילו ישנה טירה- טירת ונסן עם היסטוריה נפלאה.
  • לטייל בגני לוקסמבורג בין הפסלים ולהשיט שירות מפרש קטנות.
  • לאסוף ערמונים שנפלו מהעצים בגני טווילרי בסתיו ולהנות ממתקני השעשועים שבו.
  • להתרטב בקיץ מהמזרקות בגני טרוקדרו ביום חם.
  • כמובן לא לשכוח לאכול בגט, קרואסון, פה או שוקולה, וקרפ נוטלה שנוזל על הבגדים!
  • יש לכם טיפים משלכם? כיתבו לי ואשמח לשתף.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9353