מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם

מתגעגעים לטעמים של בית

מסעדות ישראליות בפריז. בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה של מסעדות בפריז שנפתחו ע'י שפים ישראלים. חלקם בשלט רחוק וחלקם חיים בעיר האורות והחליטו לפתוח מקום משלהם. התייר הישראלי מאוד אוהב להרגיש בבית גם בחו'ל וחוות אווירה של בית ואינו פוסח על המקומות האלו. בכתבה זו אספתי לכם את כל הכתובות העדכניות בפריז להנאתכם. תהנו

כתבה מעודכנת פברואר 2024

Guefen

מסעדת גפן היא מסעדת שף חדשה שנפתחה בסוף שנת 2023 בניצוחו של שף אוהד אמזלג. זוהי אינה מסעדה ישראלית טיפוסית אלא מסעדת שף עם המון טעמים מפתיעים ותפריט משתנה. למשל תפריט ים ירוק שבו למנה ראשונה תקבלו פטריות יער על קרקרים עם זרעי צ'יה, קרם שום שחור וקרם חלמון ביצה. מסבחת דג- טונה על מצע טחינה, תרד ופטריות עם סלסה אנשובי ופטריות. קינוח כמו גבינה כחולה עם קרמבל נענע וגלידת שמן זית נותנים לכם להבין את הכיוון והטעמים המיוחדים. מומלץ!

Guefen

כתובת: 9 Rue du Vertbois

מטרו: קווים 3-5-8-9-11 תחנה République קו 3 תחנת Temple.

 

adraba- חגיגה לבנטינית

ברוכים הבאים לאדרבה, מסעדה ישראלית שכהגדרתה מביא טעמים מזרח תיכוניים במונמארטר. המיקום נמצא לא הרחק ממולן רוז' בין רחוב לפיק לרחוב אבס שהם חובה בכל ביקור בשכונה. שף אליאור בן הרוש וחבריו ממסעדת בלאגן שנסגרה יביאו לכם את מיטב הטעמים בצורה מקורית. לחם אש וחריף, וריאציה לסביח ואיקרה לפתיחה. מנות דגים או קציצות טלה עם סלט טורקי על האש. קינוחים של תאנים ודואה מצרית או אפוגטו טורקי שמשלב גלידה וליקר קפה. המסעדה משתמשת בהרבה חומרי גלם שאנו מכירים אך למקומיים הם חדשים ומסעירים כמו חילבה, זעתר, עמבה, אבן יוגורט, חוויאג' וגבינת טולום טורקי. בקיצור חגיגה של טעמים.

adraba

כתובת:40 Rue Véron

מטרו: קו מס 2 תחנה Blanche

Restaurant Vendredi Soir

אמנם למסעדה קוראים ליל שישי או ערב שבת אך כאן תוכלו לסעוד כל השבוע. המסעדה נמצאת ברובע העשירי מול תחנת הרכבת גאר דה ל'אסט ברובע העשירי. להתחלה צלחות של חומוס טחינה חריף. שקשוקה או בריק ביצה, נקניקיות מרגז ופסטלים. לעיקריות יש פרגיות על האש או דג מרוקאי חריף, שניצלים. יש גם קוסקוס בשרי או צמחוני לבחירתכם. בקינוחים חלת בריוש קלוע עם חלב שקדים, סירופ תמרים, אגסים עלומים ושקדים. מוס שוקולד חלווה או זבליון-  גלידת ביצה תוניסאית ופריחת תפוז,
מוגש עם פיסטוקים צלויים מרוסקים. כמובן שתה נענע הוא הדבר המושלם בסוף ארוחה משביעה.

Restaurant Vendredi Soir

כתובת: 140 Rue du Faubourg Saint-Martin.

מטרו: קווים 4-5-7 תחנה  Gare de l'Est

NOUR Comptoir לאוהבי עראיס

נחבאת לה ברובע 11 נמצא את הדלפק של נור בניצוחו של שף יוסי לי שמתמחה בעראיס. כן כאן תמצאו את אותה פיתה ממולאת בבשר, מרגז, ביצים או ירקות, מתובל בקפידה בתערובת של עשבי תיבול, תבלינים ותבלינים. מעבר מהיר על גריל לוהט, מוברש בשמן צ'ילי, נותן להם מראה חיצוני פריך ופנים רך. בנוסף תמצאו כאן פלאפל וגזוז ולקינוח מלבי. העראיס מגיע בשלושה גדלים והמחירים נעים בין 9.5-12.5 אירו.

38 Rue Jean-Pierre Timbaud

מטרו: קו 3 תחנה Parmentier.

Miznon

מסעדת מזנון של אייל שני

חלוץ המסעדות הישראליות בפריז היה אייל שני שעכשיו פתח כבר את הסניף השלישי. אווירה ביתית מוזיקה ים תיכונית ברקע וקבב בפיתה והכרובית המפורסמת.

כתובת:  Rue des Ecouffes 22, 75004 Paris 

סניף שני נמצא ליד תעלת סן מרטין ברובע העשירי

כתובת:  Quai de Valmy 37, 75010  paris

סניף שלישי חדש נפתח ברובע התשיעי

כתובת:  Rue de la Grange Batelière 3, 75009  paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-miznon restaurant paris

Tavline

מסעדת תבלין נמצאת ברובע הרביעי ברחוב סיציליה הנהדר בראשתם של שפים קובי מלכה וקרן בנישו. בתפריט: חומוס, חציל על האש, קציצות דגים, שקשוקה ועוד. תהנו

כתובת:  Rue du Roi de Sicile 25, 75004 paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-tavlin restaurant paris

shabour

מסעדת שבור המסעדה השניה שפתחו השפים אסף גרנית ואורי נבון בפריז. אחות קטנה לבאלגן נמצאת ברובע השני בעיר. ישיבה מסביב לבר שמשקיף על המטבח הפתוח וכמובן אווירה שמחה.

כתובת:  Rue Saint-Sauveur 19, 75002 paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-shabour restaurant paris

Salatim

מסעדת סלטים שפתח שף יריב ברבי ואותה יכולתם לראות בסידרה "אנחנו על המפית" נמצאת ברובע השני. מסעדה קטנה שיכולה לאכלס 20 סועדים ובנויה כמסעדת פועלים עם טוויסט מקומי למנות ישראליות.

כתובת:  Rue des Jeuneurs 15, 75002 paris

Maafim

מסעדת מאפים אחותה החדשה של סלטים ושף יריב ברבי נפתחה לא מזמן ברובע השני של העיר. כשמה כן היא כאן מכינים את הלחמים,המאפים והחלות עבור שני המסעדות. בנוסף תמצאו בתפריט-בריק,שקשוקה, עוגות שוקולד וגבינה ועוד.

כתובת:  Rue des Forges 5, 75002  paris

Chicha

מסעדת שיש נמצאת ברובע העשירי של פריז ותמצאו אותה לפי שלט רחוב נחמד בחזית ב 3 שפות. תפריט ישראלי של חומוס קלאסי או עם פטריות/חצילים. סביח,עראיס, סלטים ומלבי לקינוח. מצטרפת לטרנד מסעדות ישראליות ברובע העשירי.

כתובת: 29bis Rue du Château d'Eau, 75010 paris

Yafo

מסעדת יפו נמצאת גם היא ברובע העשירי בעיר לא רחוק מתחנות הרכבת גר דה נורד ואיסט. כשמה כן היא סטייל חומוסיה יפואית. בתפריט של שף לוטן לחמי תמצאו מנות חומוס שונות. סלט ירקות גלילי או טבולה, מלבי ושתיה וזהו ! תהנו

כתובת:  Rue d'Hauteville 96, 75010 paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-yafo houmous deli paris

Shouk

השף פייר בוקו-לוי פתח את מסעדת שוק אחרי שעזב את המזנון של אייל שני. גם היא ברובע העשירי שהופך למעצמת קולינריה ישראלית. בתפריט בשרים על האש, שווארמה, דגים, כנפה, קוקטילים ועוד. בואו לעשות שוק !

כתובת: Rue de Lancry 59 75010 Paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-shouk restaurant paris

Levantine

מסעדת לבנטין היא עוד חומוסיה ברובע העשירי ליד תעלת סן מרטין. בתפריט חומוס פול,חצילים בתחינה,שקשוקה, בורקס, פלאפל ולימונדה ערק ! למה אתם מחכים ?

כתובת:  Rue Bichat 36, 75010 Paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-levantine paris restaurnt

SoumSoum

מסעדת סומסום הצמחונית ברובע המארה של הגיסים נתן ורמי יגישו לכם את מיטב המטבח הישראלי כשהכוכב המרכזי הוא כמובן חומוס. הסניף הראשון שנפתח ב 2017 נמצא ברחוב מקביל לרחוב רוזייה באזור שהמון ישראלים ותיירים נמצאים בו. תהנו

דרך אגב במס 25 יש חנות חלווה טחינה באותו השם.

כתובת: Rue des Ecouffes 15 75004 Paris

סניף שני נפתח ברובע השמיני 

כתובת:  Rue de Miromesnil 59, 75008 Paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-SoumSoum veggie restaurant

Blitz

בר החומוס בליץ נמצא ברובע ה11 של שף שארלי פארטי היא מסעדה משולבת בבר עם קוקטיילים וערק מעוצב ע'י מעצב ישראלי שארלי שנמצא המון בישראל פתח מקום שמח באווירה ישראלית. בתפריט שניצל סלט,חומוס בוריאציות שונות,שקשוקה ולביבות תפוחי אדמה. תהנו

כתובת:  Rue Rochebrune 6, 75011 Paris

ישראליות, מסעדות ישראליות בפריז-המדריך השלם
מסעדות ישראליות בפריז-Blitz paris restaurant

adar

מסעדת אדר של שף תמיר נחמיאס נמצאת ברובע התשיעי בפסאג' passage des panoramas

תמצאו חומוס,לבנה,עופות ושאר מזטים ומי שמתעקש יש גם עמבה.. קפה טורקי עם מעמול לסיום ויש גם כריכים לקחת לדרך. למסעדה הקטנה יש המלצות חמות.

מקווה שתיהנו ממגוון המסעדות הישראליות בפריז שאספתי עבורכם

כתובת:  Passage des Panoramas 49, 75002 Paris

Broché- שווארמה על גחלים

במסעדת ברוש מבית תמיר נחמיאס תמצאו שני מנות בתפריט, שווארמה ופלאפל. שיפוד של עוף וכבש שנמרחים במרינדה של יוגורט, לימון, שום ותבלינים מסתובבים במאונך מעל גחלים. בצד יש טחינה, עמבה, רוטב שום לבן או אריסה. כמובן שגם הפלאפל מתכון מקומי והכל טרי כל יום. רק תבואו בצהריים בשעות  12:00-15:00 כי אלו הם שעות הפתיחה. ימים שני-שבת.

כתובת: 49 Pass. des Panoramas 

מטרו: קווים 8-9 תחנה Grands Boulevards.

 

Dalia

שפית אור ביתן מזמינה אתכם לדליה, מסעדה חדשה שנפתחה השנה ומציעה אוכל ים תיכוני. אור עברה לפריז לפני חמש שנים, שנתיים מתוכן השפית של המזנון של אייל שני. שנה וחצי סו שף במסעדת שוק הישראלית בפריז עד לפתיחתה של דליה, אז נאחל לה בהצלחה ונלך גם לטעום כמובן!

כתובת: rue montmartre 93

La Sabicherie - Pita Sabich הסביחיה

מה צריך יותר מפיתה רכה עם חציל מטוגן, ביצה קשה, תפוח אדמה עם עשבי תיבול רטבים מסורתיים: חומוס, טחינה, עמבה  וסחוג. בצד ישנם גם חומוס ולבנה כתוספת. קינוח? מלבי כמובן. הדוכן נמצא קרוב לכיכר בסטיל.

כתובת: 33 Rue du Faubourg Saint-Antoine 

Dizen סביח בדיזינגוף

דיזן למרגלות מונמארטר הוא דוכן סביח שנמצא ברובע התשיעי דקה הליכה משדרת קלישי. עכשיו יש גם שניצל בפיתה ןבצד אפשר לקבל גם כדורי פלאפל. מה שותים? לימונדה כמובן.

כתובת: 27 Rue Pierre Fontaine 

מטרו: קו 2 תחנה Blanche

נהניתם מהכתבה ? אולי יעניין אתכם מסעדות כשרות בפריז

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=5495