המסעדות הטובות ביותר 2023 ברובע ה-7 של פריז!

ברוכים הבאים למדריך המסעדות הטובות ביותר ברובע ה-7 של פריז. הרובע השביעי נחשב ליוקרתי במיוחד עם אטרקציות רבות ובראש מגדל אייפל. אספתי לכם מספר מסעדות מומלצות, החל במסעדת מישלן, דרך נוף ישיר למגדל אייפל וישיבה ברחוב סן דומיניק אחד האהובים עליי בעיר. בואו נטעם מעט ממה שיש לרובע להציע ולמי שמחפש מתוק הכנתי לכם כתבה נפרדת בנושא. תהנו

Les Climats

מאחורי מוזיאון אורסי נמצאת מסעדת כוכב מישלן מעוצבת בקפידה, וכאשר האביב מגיע גם החצר נפתחת לכבודנו. לפני שתכנסו עצרו הרימו ראש, הבניין בסגנון אר דקו שימש שימש כבניין דואר בו עבדו מפעילות הדואר והטלקומוניקציה משנת 1905. בחלל המפואר בסגנון אר נובו: רצפות פסיפס ישנות, תקרה שהקשתות שלה מעוטרות בדוגמה פרחונית, אביזרי תאורה מקוריים מפליז, חלונות ויטראז' וכו'. לבחירתם ישיבה בפנים או בגן החורף תחת גג זכוכית ובקיץ כאמור גם בגן הפסטורלי. המנות המעודנות והיצירתיות שואבות השראה מהמטבח הצרפתי. לא נשכח שני מרתפים גדולים עם קירות זכוכית, ביתם של ממבחר רחב של יינות בורגונדי בצרפת. מי שישב בגרנד קרו מוקף ביינות לא ישכח זאת במהרה. 

מה בתפריט? לראשונה פילה מוסר ים, לפת פריכה מתובלת בוויניגרט יוד, כוסמת, גלידת צדפות וסליקורניה. בעיקרית דג סול בצמצום "מרק דגים", עלי בצל וצ'וריסו, אצות ים/טרגון וקונפי תפוחי אדמה. לקינוח שוקולד גרנד קרו: ביסקוויט שוקולד ואגוזי מקדמיה קלויים, מוס קפה/וויסקי, סורבה קקאו בשילוב עלי מרווה.

כתובת: 41 Rue de Lille  

Les Ombres

עכשיו אנחנו על גג מוזיאון ברנלי עם נוף ישיר למגדל אייפל שכמעט ואפשר לגעת בו. העיצוב על ידי האדריכל ז'אן נובל, נפתח למרפסת פנורמית, גינה תלויה, נטועה בתמציות ים תיכוניות. החדר המזוגג במלואו מציע נוף יוצא דופן של פריז ושל מגדל אייפל. לאור יום, המגדל המיתולוגי מטיל צל, ואילו בערב הוא מאיר אותה בכל אורה. במהלך ארוחת הערב, התקרה של Les Ombres הופכת לשמיים זרועי כוכבים מדי שעה. מה בתפריט? ניתן לבחור תפריט של 5, 6 ו8 מנות. תמנון שנח על בריוש ברוטב טרגון, צדפות בגריל, פסטה עדינה עם עולש וקונפי חלמון ביצה. טלה עם ארטישוק ואנשובי. לקינוח שוקולד בתוספת גלידת שמן זית.

כתובת: 27 Quai Jacques Chirac 

Francette

המסעדות הטובות, המסעדות הטובות ביותר 2023 ברובע ה-7 של פריז!
המסעדות הטובות ביותר ברובע ה-7 les climats

עכשיו אני מזמין אתכם לעלות על דוברה בגדת הסיין ממש ליד מגדל אייפל. השפית מארי פאקוט עומדת בראש במטבח שמציע אוכל משובח באווירה של הפלגה טרנס-אטלנטי בשנות ה-60. 3 קומות,כל אחת בסגנון אחר: 

  • "La Cave de Francette" עם שולחן השף שמכיל עד 10 סועדים בהזמנה מראש.
  • על שפת הסיין: מסעדת " Chez Francette " ביסטרו צרפתי א-לה-קארט.
  • " Le Penthouse de Francette "  שתי טרסות גדולות עם נוף מדהים של פריז. בפנים, מתחת לגג זכוכית עם נוף למגדל אייפל, בר/דלפק פתוח מהבוקר עד הערב.

אפשר לפתוח את הארוחה במגוון צדפות או מנה צרפתית קלאסית ביצים במיונז. לעיקרית ביף בורגיניון, מנת טלה או צדפות סן ז'אק ברוטב קארי למשל. לספונטניים שביננו השף יבחר עבורך 5 מנות לפי החלטתו. ולמי שדואג גם קינוחים לא חסרים.

Francette

כתובת: Port de Suffren  

Bellota-Bellota Tour Eiffel

ברוכים הבאים לספרד בפריז. גם מסעדה גם מעדניה. הנושא המרכזי פה הוא החזיר האיברי מספרד שמוגש כאן בליווי יין במספרד כמובן. בטאפסים נמצא גבינות, נקניקים וחמון. מהים יגיעו טונה, אנשובי, סלמון וביצי דגים. לעיקריות פלטות של חמון מובחר או נקניק צ'וריסו אדום אדום עם חריפות מתונה. לבחירתחם גם קרפצ'יו או המבורגרים מבשר וואגיו או פלטה מיקס של גבינות, חמון וצ'וריסו. ממהרים? תמורת 6 אירו תקבלו בגט מלא בפרוסות חמון דקות וטעימות. ויוה לה ספניה!

Bellota-Bellota

כתובת: 18 Rue Jean Nicot 

Au Pied de Fouet

מסעדה צרפתית אותנטית, עם אוכל ביתי לא מתיימר אבל טעים שמוגש לשולחנות שמכוסות במפות משובצות. לראשונות תוכלו לבחור למשל נקניקיה יבשה, מרק העונה, ביצים במיונז כמובן ועוד. מבחר המנות העיקריות אינו גדול, כבדי עוף או נתח בשר ממה שהקצב מביא באתו יום. מבחר גבינות ולקינוח טארט טאטין, סופלה או עוגת גבינה. תוסיפו לזה כוס יין ויצאתם מרוצים.

כתובת:3 Rue Saint-Benoît 

המסעדות הטובות, המסעדות הטובות ביותר 2023 ברובע ה-7 של פריז!
מסעדת לה אומברה ברובע 7 עם נוף למגדל אייפל

Au Babylone

מסעדת בבילון נמצאת ממש מאחורי כלבו לה בון מארש, וגם פה חוזרות המפות המשובצות אדום לבן. מסעדה משפחתית קטנה שפתוחה משנת 1951 ולכאן מגיעים מקומיים לאכול טוב ובמחיר הגון. שימו לה המסעדה פתוחה רק לארוחת צהריים מהשעה 11:30-14:00 וזהו.

חביתה וסלט, מנת חזיר צלוי בליווי כרוב כבוש,  קרפצ'יו, תלוי מה רשום בגיר על הלוח. מנות פתיחה 5-6 אירו, מנות עיקריות 15.5 אירו, קינוחים 6.5 אירו. הבנת את הכיוון נכון? פשוט, טעים וזול. בתאבון

כתובת: 13 Rue de Babylone

Le Bistrot de Paris

ביסטרו דה פריז שוכנת בסן ז'רמן ליד מוזיאון אורסי. מי שמבקש לאכול טוב אבל לא במחירים של לה קלימט, שנמצאת ליד ימצא כאן את מבוקשו. העיצוב מרהיב וזורק אותנו אחורה בזמן למאה ה-19 ממש כמו הבניין שבו היא שוכנת. המסעדה מושכת אליה את אנשי הספרות, אינטלקטואליה, אומנות ופוליטיקה, וגם את סרז' גינזבורג שסעד כאן בקביעות. מנות ראשות מרק ירקות העונה או ביצים במיונז, אסקרגו וסלמון פרוס דק. בעיקריות טרטר בשר, חזה עוף ביין מצומצם לצד פירה טו סטייק פילה למשל. לקינוח סורבה ארטיזני, מוס שוקולד, עוגת מילפיי. 

Le Bistrot de Paris

כתובת: 33 Rue de Lille  

Au Bon Accueil

ביסטרו אלגנטי שנמצא ליד מגדל אייפל, אופציה מעולה לארוחה ברמה גבוה לכל מי שמטייל באזור ברחוב שקט. למנות פתיחה נמצא טרין חזיר בסגנון כפרי בליווי ירקות כבושים. למנות עיקריות לחי בקר עם פירה תפוחים ברוטב יין מצומצם, או חזה ברווז ברוטב תפוזים. לקינוח מוס שוקולד או פבלובה עם פירות יער.

כתובת: 14 Rue de Monttessuy 

Pottoka

המסעדות הטובות, המסעדות הטובות ביותר 2023 ברובע ה-7 של פריז!
Francette- לסעוד על דוברה בגדת הסיין מתחת למגדל אייפל

פוטוקה היא מסעדה בסקית ברחוב קטן ושקט ליד שגרירות רומניה. שולחנות עץ על רקע אריחים לבנים, פשוט, נקי וטעים. אז מה אוכלים בביסטרו הבסקי- פריזאי? לראשונות תמנון מגליציה ומוס תפו"א. טטאקי בקר וצלופח מעושן, בוטנים, שמנת ותבלין שעועית שחורה. סביצ'ה דניס ים, לצ'ה גזר עם גלנגל, שמן ירוק וסורבה פסיפלורה. לצמחונים מציעים סלק, בארבעה שלבים, מעושן בריקוטה. לעיקרית יש לנו לחי בקר רכה עם סרדין מעושן ותבשיל של ירקות. לצמחונים ניוקי תפוחי אדמה, קוליס גרגר נחלים, גבינת רבלושון שמנת ונבטים.

בקינוחים צלחת גבינות וריבת דובדבנים שחורים. יש עוד אופציות טעימות כמו גנאש שוקולד, סורבה תפוז דם ועוד בחירות מאוד מעניינות, בחירה קשה.

Pottoka

כתובת: 4 Rue de l'Exposition

L’Ami Jean

החבר ג'ון היא אחת המסעדות הטובות והמומלצות בפריז. אוכל משובח באמצע הדרך בין האינווליד למגדל אייפל. כאן למנו ראשונות נוכל לקבל מרק גבינת פרמזן או קלאמרי בגריל. גם צדפות יש כאן ןתוכלו לבחור אותם על הגריל או מבושלות במרק. למנות עיקריות חזיר איברי, לחי עגל, חזה אווז או תבשיל ארנבת. במחלקת הקינוחים עוגה בסקית, אורז בחלב, קרמל שוקולד או קרמל שוקולד. מומלץ!

L’Ami Jean

כתובת: 27 Rue Malar 
 

La Fontaine de Mars

באזור שלא הרבה מכירים, צמוד לכיכר קסומה ובמרכזה מזרקה עתיקה, נמצאת מסעדת מזרקת מרס. ביסטרו שהפך למוסד פריזאי, עם אותו שף שמבשל שם כבר 30 שנה. גרבלס סלמון, אסקרגו, מרק בצל ופטה כבד אווז לראשונות. לעיקריות סלמון צלוי, חזה אווז, מנת דג קוד או סטייק אנגוס. לקינוח עוגת שוקולד רכה, קרם ברולה או בבה רום עם קצפת מעל. אחד המקומות המומלצים להפוגה או סיום סיור באזור נפלא. תהנו

כתובת: 129 Rue Saint-Dominique 

Le Petit Cler

על רחוב קלר שיוצא מרחוב סן דומיניק פוסחים מי שלא מכירים, טעות. קחו שמאלה וטיילו לאורך הרחוב הקסום והמיוחד הזה שמכיל מסעדות מכל הסוגים וגם גלידריות שוות במיוחד. ממש בעומק הרחוב נמצאת מסעדת קלר הקטנה, אוכל צרפתי טיפוסי ולא מתיימר. בניגוד לרוב המסעדות המקום נפתח מוקדם כך מי שלן באזור יכול לאכול שם ארוחת בוקר תמורת 14.5 אירו. בצהריים תמצאו מרק בצל, ביצים במיונז או אסקרגו למנות פתיחה. לעיקרית קונפי ברווז, פילה מיניון, תבשיל עגל ועוד. כל יום תמצאו מנה עיקרית אחרת לצד סלטים שונים. לקינוח קרם ברולה או עוגת שוקולד לצד כוס קפה. פשוט וטעים.

Le Petit Cler

כתובת: 29 Rue Cler 

כתוב את הכותרת כאן

נהניתם מהכתבה? כנסו לקולינריה ברובע השמיני

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=621