חנויות הגבינות הטובות בפריז שחובה להכיר!

יש דברים רבים שאסור לפספס בביקור בפריז, אחד מהם הוא כמובן, חנויות הגבינות המפורסמות! לעיר האורות יש מבחר מכובד ביותר של חנויות גבינה בבעלותם של פרומז'רים (גבנים) מעולים ומוכרים בכל רחבי העולם. הבאנו לכם לכאן ניחוח מיוחד של כמה מהחנויות המובילות שבהן. ואל תשכחו לבקר גם בדוכני הגבינות בשווקים להשלמת החוויה.

הבחירה שלי בפריז לגבינות

Fromagerie laurent dubois

MOF לורן דובואה. יש אומרים – אדריכל גבינות, לא פחות. תמיד מחפש טעמים חדשים, אחרים, כמו גבינות ברי עם תאנים, אגוזים, גבינת עזים עם פיסטוק, קממבר עם קלבדוס ועוד טעמים נוספים ומרגשים. ב"ממלכה של דובואה" מציעים בין היתר גבינות מחלב כבשים, בקר ועזים, כולן עשויות בעבודת יד במרתף מיוחד, המעניק תוספת טעם ייחודית לארומה של הגבינות המשובחות. גבינות לפונדו, גבינות קשות, מיושנות בעלות טעמים עזים יהיו מעדן מושלם לטיול יחד עם בגט טרי ירקות שקניתם בשוק ויין משובח (גבינת זעפרן – אסור לפספס!).  

אין מצב שאתם יוצאים מכאן ללא כמה גבינות שיחזרו אתכם לארץ, אל דאגה, צוות המוכרנים ישמח להמליץ לכם על אלו שיעמדו בטלטלות הדרך.

כתובת: 47 Ter boulevard Saint Germain       

           97-99 Rue Saint-Antoine 

Laiterie de Paris

בובע 18 מחוץ למחוזות התיירים התיישב פייר קולון ופתח בוטיק גבינות נהדר. שימו לב שהגבינות מיוצרות במקום כאשר מחיצת זכוכית מפרידה בין הבוטיק הקטן למעבדה! גבינות מחלב עזים, פרות וכבשים בייצור עצמי מלא באהבה! הגבנים של המקום משקיעים את כל אהבתם לתחום הגבינה בייצור הגבינות ובחנות הנפלאה. גבינות על שיפודים, גבינות קשות בטעמים מיוחדים, לצד רטבים נפלאים, הכל מוכן לפיקניק מושלם! וכמובן לא להחמיץ את היוגורטים הנפלאים שמוכנים בסובלנות ובהרבה אהבה מחלב אורגני. לא להחמיץ!

כתובת: 74 Rue des Poissonniers

Fromagerie Quatrehomme

הידעתם? מעל 1000 סוגי גבינות ישנם בצרפת בלבד וכאן מציעים לכם בין 200-250 מאלו, תלוי בעונות השנה. כאן ישמחו לייעץ לכם בנושא יישון הגבינות ואופן הייצור הייחודי. גבינות קשות משולבות פטריות כמהין, וויסקי או תאנים, גבינות רכות כמו בוראטה ופטה מוכנות לדרך (סמנו לעצמכם לנסות את הקנטל, טום דה סבואה, אוסאו-איראטי).

כתובת: 62, Rue de Sèvres

    4 rue du Rendez-vous

Fromagerie Chez Virginie Caulaincourt

עסק משפחתי מאז 1946 בו עוברים סודות ייצור הגבינה מאב לילדיו וייצור הגבינות נעשה במרתפים ייעודיים המעניקים לגבינות את זמן ההבשלה הדרוש, אשר בסופו מתקבלות גבינות בטעמים משובחים ונפלאים! בחנות מוצגות הגבינות כמו בתצוגת תכשיטים ממש והטעם גם הוא – "תכשיט" אמיתי! גבינות קשות (פוקרינו עם טאפל, גבינות פונדו, גבינות מעושנות, רכות ומוצרים נילווים, יעניקו לכם חוויה טעימה במיוחד. תענוג מושלם!

כתובת: 54 Rue Damrémont 

חנויות הגבינות, חנויות הגבינות הטובות בפריז שחובה להכיר!
Fromagerie laurent dubois- אדריכל הגבינות הצרפתי

ריחות וטעמים מושלמים

Butte Fromagère

הגבינות בגבעת מונמארטר. בוטיק לגבינות המכיל גבינות מקוריות ואיכותיות במיוחד. במקום גבינות מאוסף חומרי גלם משובחים המגיעים מאזורים שונים בצרפת ואת הגבינות הנפלאות מציגים בחלון הראווה כמו היו פריטים בחנות מעצבים, לא פחות. נסו את גבינת רובל עם רוזמרין, ברילת סווארין עם כמהין, טעמן של גבינות העזים מרגש ממש וכזה שיקפיץ את בלוטות הטעם שלכם. במקום צוות גבנים מיומן שישמח להסביר לכם אודות תהליך ייצור הגבינות והגבינות המומלצות (כולן!). ועוד ברחוב אבס האהוב שלנו!

כתובת: 32 Rue des Abbesses

Maitre Artisan Cheese Alléosse Refiner

גבינות עזים, כבשים, בקר עומדות על מדפי עץ ארוכים, כמו במסדר מעוצב אל מול הקונים המגיעים לחנות. גבינות כחולות בעלות ריח עז וטקסטורה של וורידים כחולים, גבינות רכות בעלות קליפה שקופה במחליפה צבעים בהתאם להבשלת הגבינה, גבינות מובשלות במי מלח או אלכוהול ועוד נפלאות אחרות. שימו לכם בסל הפיקניק כמה מהן ולא תצטערו (יש סיכוי שתחזרו להשלמה קטנה).

כתובת: 13 Rue Poncelet

Fromagerie Beillevaire Paris Mouffetard

התענוג בחנויות גבינות עולה שלב כאשר עוברים בין הגבינות המוצגות כאן. בחנות ימכרו לכם גבינות שונות, רכות וקשות, בעלות תאריכי יישון שונים (ממש כמו יין), גבינות עם פרחים ואלכוהול, גבינות ברי בטעמים מקוריים. מומלץ לטעום את הארדצ'ואה והמורביאה פינק, לא תצטערו! המלצה שלי לקנות גם חמאה מעולה שלהם.

כתובת: 118 Rue Mouffetard

        Rue Saint-Antoine 77

Fromagerie Hardouin

כאשר נכנסים לכאן, מרגישים כאילו הגעתם לגן העדן של הגבינות. כל הסוגים והמינים של הגבינות תוכלו למצוא כאן, מסודרות לפי סוגים וזמני יישון. איכות חומרי הגלם של הגבינות מורגשת היטב בטעמים והמחירים סבירים בהחלט. הצוות נעים ומקצועי ומסביר על כל גבינה וגבינה שתרצו. בקשו לטעום את הגורגנזולה והברי דה מאיו, יש סיכוי שתרצו לקחת אתכם לדרך.

כתובת: 6 Pl. d'Aligre

חנויות הגבינות, חנויות הגבינות הטובות בפריז שחובה להכיר!
Fromagerie Chez Virginie Caulaincourt- הגבינות הטובות בפריז שחובה לבקר

חנויות גבינה קטנות ומטריפות

Barthélémy

עסק משפחתי קטן באווירה של פעם. אבל, אל תתנו למראה התמים להטעות אתכם, מדובר ביצרנית גבינות וותיקה ומנוסה במיוחד, המייצרת גבינות מופלאות, בעלות מרקמים עדינים, עזים, מלאים בלהט ואהבה ויעידו על כך הגבינות המעוצבות בצורת לבבות. לצד כ – 200 סוגי גבינות המוצגות כאן, ניתן לרכוש מטבלים ורטבים המיוצרים במקום. מומלץ ביותר לנסות את הפונטנבלו האוורירית, כמו לטעום עננים ממש….

כתובת: 51 Rue de Grenelle

Fromagerie de Paris Lefebvre

חנות קטנה, אך אם נכנסתם פנימה, תבינו כמה היא גדולה. הבעלים ויצרן הגבינות אריק לפבר נחשב לאחד הגבנים המוערכים בפריז והגבינות שלו מוכרות ואהובות בכל רחבי צרפת.

הגבינות מיוצרות כולן במקום מתוצרת מקומית, לכל גבינה את הייחודיות שלה ואת הסיפור שלה. לצד הקממבר והברי, יש גם נקניקים משובחים ומוצרים נוספים להשלמת החוויה. המוכרנים מסבירי פנים ומסבירי גבינות, ישמחו להתאים עבורכם את הגבינה שתאהבו, תוך טעימות מפנקות.

כתובת: 229 Rue de Charenton

Fromager Chataigner

מעל 200 סוגי גבינות. קממבר דה נורמנדי, שבישו דה פואטו, פורמה ד'ארבר ושמות נוספים שלא יגידו לכם אולי שום דבר, אבל אם תטעמו….ראו הוזהרתם! הגבינות ב- Fromager Chataigner מיוצרות כולן במקום מחלב עזים, כבשים ובקר. אם הגעתם לכאן, הכינו מקום בסל, אתם חייבים לקחת אתכם כמה לדרך וגם בחזרה הביתה!

כתובת: 3 Rue des Martyrs 

Fromagerie Griffon

אחרונה חביבה היא קלייר גריפון עם וותק של 15 שנה בייצור גבינות. החנות שנמצאת ברובע השביעי ליד האינווליד היא מקומם של של עשירי הרובע בעלי החך האנין אבל לא רק. בואו להתרשם מיצירות האומנות.

כתובת: 23 bis Av. de la Motte-Picquet 

חנויות הגבינות, חנויות הגבינות הטובות בפריז שחובה להכיר!
שפע של גבינות מחכות לכם בפריז וצרפת

חנויות הגבינות הטובות בפריז- עוד כתובות מומלצות

Salon du fromage Hisada

רק מעטים מכירים את המקום הנפלא הזה שמנוהל ע"י שתי יפניות. גם מסעדה, גם בוטיק גבינות וגם יכינו לכם מגשי גבינות נפלאים.

כתובת: 47 rue de Richelieu

Coopérative laitière du Beaufortain

גבינת עזים מסוג מובחר שמלחחות עשב בהרי צרפת. טום, בופור, שברוטאן ורבלושון דה סבואה מחכים לכם פה.

כתובת: 9 Rue Corneille

Fromagerie Androuet – Mouffetard

חנות גבינות מדהימה ברחוב מופטאר החביב עלינו ועל המקומיים. לא תצטערו,מס סניפים נוספים בעיר.

כתובת: 134 Rue Mouffetard 

C.O.W (Cheese of the World)

כתובת: 30 Bd Saint-Germain

TAKA & VERMO – Artisans Fromagers

כתובת: 61bis Rue du Faubourg Saint-Denis

Au Lait Cru Fromagerie

כתובת: 114 Rue Ordener

מקווה שקיבלתם חשק לבקר בפריז, אני בטוח קיבלתי. תהנו

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9073