מלונות ארמון בפריז: ללון כמו מלכים בעיר האורות

כשאנו מדברים על מלונות ארמון, הכוונה היא בדיוק לזה – מלון שהוא ארמון. ארמון בנראות, ארמון בעושר הארכיטקטוני העיצובי, ארמון ברמת השירות, ארמון ברמת החופשה האולטימטיבית לאלו שאוהבים חופשות מפנקות במיוחד, בתפאורה מרהיבה ביופייה, עם מבט אל העבר וההיסטוריה. מלון יקבל דרגת ארמון לאחר בחינת צוות מומחים, בין הקריטריונים: דרגה קודמת 5 כוכבים, בריכה חיצונית או מקורה, ספא, מסעדת גורמה, חדר כושר, קונסירג', היסטוריה, צוות דובר שפות זרות שאיפה למצוינות ועוד.

בצרפת כולה ישנם 25 מלונות בדרגת ארמון 11 מהם נמצאים בפריז, הכנתי לכם סקירה בואו נתחיל.

מלונות ארמון- CRILLON

ברוכים הבאים למלון קריון, אחד ממלונות ארמון המפוארים בפריז. ההיסטוריה המפוארת של מלון קריון הולכת אחורנית עד לשנת 1758 בה נבנה כאחוזה פרטית ונרכש ע"י דוכס קריון ב- 1788. המלון עבר כמה וכמה גלגולים (בין היתר עבר לשליטת הפיקוד הנאצי בזמן מלחמת העולם ה- 2 ), שופץ מין היסוד וכיום מנוהל ע"י "קבוצת מלונות רוזווד".

חזיתו הארכיטקטונית הניאו קלאסית המושלמת, תוכננה על מנת לצור השתאות ופליאה בקרב המבקרים ואף נערכו כאן כמה מהאירועים החשובים בהיסטוריה הצרפתית. בין מבקריו הרבים והמפורסמים נמנים בין היתר: המנצח ליאונרד ברנשטיין שנהג להשתכן בסוויטה הקרויה על שמו ובה כמה מפסנתריו עליהם נהג לנגן להנאת אורחי המלון. גם הנשיאים רוזוולט וניקסון הגיעו לכאן.

מלון קריון ממוקם בקצה המזרחי של השאנז אליזה ומשקיף על פאלאס דה לה קונקורד. המלון מעוטר בחמישה כוכבים דה לוקס ובו 103 חדרים ו – 44 סוויטות מפוארות. החללים הציבוריים של המלון עמוסים בחפצים וריהוט עתיק כמו שטיחי קיר, שנדליירים, פסלים מהמאה ה- 17-18, ריהוט עשוי זהב מתקופתו של לואי ה- 16 ועוד.

כראוי למלון ארמון, כך גם רמת השירות, כאן יכולים האורחים לקבל שירות וליווי עוזר אישי 24/7 וליהנות משירות הסעות יוקרתי, מכונית ללא תשלום ושירות חנייה. בנוסף, יש במלון מרכז עסקים הפועל 24/7 חדרי ישיבות, ומרתף יינות לאירועים פרטיים. כל מה שחלמתם עליו יש כאן ואם אתם מאלו שפאר ופינוקים עושים להם את החופשה, זהו המלון בשבילכם.

למידע נוסף והזמנת חדרים hotel crillon

כתובת: 10 Place de la Concorde 

MANDARIN ORIENTAL

מלון "מנדרין אוריינטל פריז" פתח את שעריו בשנת 2011 ע"י הרשת האסייתית הבינ"ל "מנדרין אוריינטל", לה מלונות פאר ומלונות ארמון בארה"ב, אסיה ואירופה וגם פרויקטים נדל"ניים מפוארים בארץ. מלון אוריינטל מנדרין ממוקם ברח' הקניות השוקק, סן אונור ליד ככר מדלן ונמצא במרחק הליכה מאטרקציות ומקומות תיירותיים רבים כמו גני הטווילרי,הלובר ואופרה גרנייה.

במלון 99 חדרי אירוח ו – 39 סוויטות מפוארות שתוכננו ועוצבו ע"י מיטב המעצבים והאדריכלים בצרפת, בסגנון מינימליסטי מאופק מודרני, עם נגיעות אסיאתיות מאפיינות, המעניקות רוגע ושלווה על השוהים כאן. במנדרין אוריינטל, נמצאת מסעדת Sur Mesure של שף טיירי מרקס (שבישל בין היתר גם במסעדת "מול ים" הישראלית שלנו) ולה שני כוכבי מישלן. לצידה (ומנוהלת גם ע"י שף טיירי מרקס)- מסעדת קמליה שפתוחה לאורך כל היום, בר הקוקטיילים והטאפאס וכמובן, חנות העוגות והמאפים המשגעת של המלון.

בין מתקני המלון- מרפסת גן ירוקה המשקיפה על הנוף הפריזאי, בריכה מחוממת מקורה באורך 14 מטרים, חדר כושר, ספא מפנק (אחד מהגדולים בפריז), חמאם וכל הדרוש לחופשה מפנקת.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים mandarin oriental

כתובת: 251 Rue St Honoré 

מלונות ארמון, מלונות ארמון בפריז: ללון כמו מלכים בעיר האורות
מלונות ארמון בפריז- Le Meurice

פסטורליה בפריז La Réserve Paris Hotel & Spa

מלון "לה רזרב", הוא אמנם מלון מפואר, אך שונה מכל אחיו המפוארים האחרים. כאן נהנים האורחים מאווירה נעימה ואינטימית, כאשר אזור הקבלה מרגיש כאילו הגעתם לסלון בתקופת לואי ה- 15 על כל הריהוט והטקסטיל התואמים מהתקופה. המלון עוצב בסגנון קלאסי מחודש, עם אזורים שטופי שמש ובהם קמינים יפיפיים (דמיינו חורף מול הקמין….מושלם!), ריהוט אותנטי ותחושת יוקרה שעוטפת את הכל יחד בהרמוניה.

כל החדרים קיבלו יחס תשומת לב מיוחדים ומעוצבים בהשראת לואי ה- 15 על כל המוטיבים המאפיינים, בשילוב פריטים מודרניים מותאמים לימינו כיום, כולל כל הפינוקים.

במלון מסעדת מישלן נפלאה, בהובלתו של שף ג'רום באקטל ובה תפריט עשיר ומעורר טעמים ובנוסף, שירותים מיוחדים לאורחים כמו ספרייה המעוצבת בסגנון המאה ה- 19, בר סיגרים, בריכה מקורה באורך 16 מטר, מרתפי יינות משובחים ועוד. אם אתם מבקשים לחוות את העיר הרומנטית בעולם בצורה שונה וייחודית, זה המלון בשבילכם. במרחק קצר משדרות השאנז אליזה, וכיכר קונקורד.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

כתובת: 42 Av. Gabriel

Royal Monceau

מלון רויאל מונסו, נבנה ב – 1928 וכבר אז נחשב לייחודי אשר משך אליו את כל המי ומי מכל רחבי העולם, שהגיעו לכאן על מנת לקבל "טבילה" פריזאית אמיתית. בין האורחים המכובדים שהגיעו לכאן, היו בין היתר וולט דיסני, פארוק- מלך מצרים, ליאונל מסי, קוקו שאנל, ארנסט המינגווי וגם גולדה מאיר ודוד בן גוריון בשנת 1948.

מלון מונסו הוא מלון נצחי, על זמני, סמל ליוקרה ואלגנטיות, תוסס ומודרני וגם מרגיע ונעים, עם אווירה פריזאית קוסמופוליטית ובדיוק כמו אז, כך גם היום, נחשב המלון למקום מפגש של אנשי רוח ואינטלקטואלים מכל העולם.

במלון 149 חדרים וסוויטות מעוצבות ומותאמות לכל צורך של האורחים וצוות המלון מקדיש את כל כולו למענם ונענה לכל רצון וגחמה, על מנת שתהיה החופשה המושלמת. במלון כמה מסעדות מצוינות: המסעדה המעולה של השף היפני הידוע נובו מצוהישה, המשלב אוכל פיוז'ן יפני עם נגיעות צרפתיות. איל קרפצ'יו – מסעדת גורמה איטלקית ולה קוויזין- המגישה אוכל צרפתי אותנטי משובח. גם בר נפלא יש כאן, המגיש את מיטב הקוקטיילים והמשקאות של צרפת, באווירה אקסקלוסיבית ייחודית.

הספא במלון נחשב לאחד היפים בפריז, כולו לבן נקי המשתרע על שטח גדול במיוחד, עם טיפולים ייחודיים וחמאם יוקרתי ובחלל סמוך ממוקם חדר כושר מתקדם. מיקומו של המלון מושלם: מרחק הליכה משער הניצחון, השאנז אליזה ופארק מונסו רחב הידיים היפיפה. ביקשתם חופשה מושלמת? זה המקום!

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

כתובת: 37 Av. Hoche 

George v

מלון פור סיזנס ג'ורג' החמישי פריז (Four Seasons Hotel George V Paris) ממוקם בשדרת ג'ורג' החמישי (Georges V Avenue) בבניין שנבנה ב – 1928 עם חזית מפוארת ומרפסות עשויות ברזל יצוק. המלון כולו מעוצב בהשארת המאה ה- 18 בסגנון ארט דקו ובו יצירות אמנות, שטיחי קיר נדירים ביופיים, ריהוט עתיק ושנדליירים מקריסטל. במלון חדרי אירוח וסוויטות מעוצבות ומפנקות, המשקיפות אל הנופים המרהיבים של פריז ומצוידים במיטב החידושים האפשריים לרווחת האורחים וגם 6 טרסות עם נוף של 360 מעלות על העיר.

במתקני המלון ישנו מועדון כושר וספא יוקרתי, סלון לעיצוב שיער, בריכה מקורה מחוממת, סאונות, בר אלגנטי ומושקע המשקיף אל שד' ג'ורג' ה – 5 ומציע ארוחות קלילות וקוקטיילים שונים וכמובן 3 (!) מסעדות מישלן משובחות במיוחד, המגישות אוכל צרפתי קלאסי לצד תפריט יינות צרפתיים משובחים. יתרון גדול במיוחד למלון מעצם מיקומו המרכזי –  בין מרכזי הקניות ובתי הקפה היוקרתיים של פריז, מגדל אייפל, מוזיאון ד'אורסה, השאנז אליזה ושער הניצחון.

חוויה מדהימה, במלון מפואר. החופשה האולטימטיבית ללא ספק!

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלונות ארמון, מלונות ארמון בפריז: ללון כמו מלכים בעיר האורות
מלונות ארמון בפריז- Four Seasons Hotel George V, Paris

Park Hyatt Paris-Vendôme

מלון פארק הייאט פריז ונדום, מלון 5 כוכבים ממוקם ברובע ה -2 בפריז בסמיכות לפאלס וונדום, בית האופרה גרנייה, גלרי לאפייט, מוזיאון הלובר, גני הטווילרי וכמובן בתי הקפה והמסעדות הנפלאות של העיר.

המלון מעוצב בסגנון קלאסי, גדוש בשיק הפריזאי המוקרן מכל פינה ופינה, פרי עבודתו המופלאה של מעצב העל הצרפתי אדוארד טאטל, אשר ידוע בכישרונו הנדיר לשלב בין אלגנטיות ועיצוב עכשווי. החדרים מאובזרים בכל הדרוש לחופשה מושלמת, כולל נוף אל הרחוב, או החצר הפנימית היפיפייה של המלון.

במלון טרסת קיץ מרהיבה, בה ניתן לנוח בימי הקיץ החמים, ספא רחב ידיים, הכולל חדרי טיפולים וחמאם מפנק, חדר כושר מודרני, כולל מאמן אישי עפ"י הזמנה, מספרה מפוארת ויוקרתית אליה מגיעים מכל רחבי העיר לעיצוב שיער, שלוש מסעדות נפלאות במיוחד, כולל אחת מעוטרת מישלן, המגישות אוכל משובח עם תפריטים לארוחות בוקר, צהרים וערב, בר מודרני ומושקע, מרכז עסקים וחדרי ישיבות וכנסים. שירות הקבלה כולל כל הפינוקים שתרצו.

מלון פארק הייאט ואנדום הוא מלון מיוחד, מפואר ויוקרתי. חופשה כאן, אינה מתאימה לכל אחד, אך מי שמגיע לכאן, מקבל חופשה מפנקת ויוקרתית עד הפרטים הקטנים ביותר.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

כתובת: 5 Rue de la Paix

Le Meurice

מלון "לה מוריס" נבנה בשנת 1806 עם ארקדות הפונות לגני הטווילרי המפורסמים, כאשר החזון היה לבנות מלון שימשוך אליו את הבריטים ששהו אז בפריז. המלון נקרא לעתים "מלון המלכים" עקב אורחיו המלכותיים הרבים שנהגו להגיע אליו במרוצת השנים, ביניהם המלכה ויקטוריה – בביקורה הרשמי בעיר ולכבודה שופצה כל הקומה הראשונה של המלון.

המלון עבר שיפוץ מסיבי במהלך השנים והיה המלון הראשון בפריז ובו חדר אמבטיה פרטי בכל חדר וסוויטה, כולל מרפסת הגג המרהיבה, אשר משקיפה עד היום על נופיה המפוארים של פריז. בשנת 2007 הגיע מעצב העל הססגוני והיצירתי במיוחד, פיליפ סטארק, אשר עיצב את המלון בהשראתו של סלבדור דאלי, על שלל האלמנטים הייחודיים מאותה התקופה, שהקנו למלון את האווירה המלכותית המאפיינת שלו. בשנת 2011 קיבל המלון את מעמדו הרשמי "ארמון" מטעם משרד האמנות המסחר והתיירות הצרפתיים ושנה לאחר מכן, זכה בתואר "אתר מורשת לאומית".

חדרי המלון והסוויטות מצוידים בכל טוב וכל המתקנים המתקדמים לשהות מושלמת ומפנקת ובנוסף, יכולים האורחים ליהנות ממסעדתו הנפלאה של שף אלן דוקאס מעוטר כוכבי מישלן ושתי מסעדות נוספות, המגישות תפריטים עם מנות מופלאות בהשראה צרפתית קלאסית עם תיבול בינ"ל. ב"לה מוריס" בר מודרני מרהיב ביופיו, טרקלין יינות, ספא מפנק, חדר כושר מושקע ומתקדם, בריכה מקורה ומחוממת.

"לה מוריס" הוא מלון מפואר, מלא הוד והדר, וכך גם החופשה כאן. פשוט מושלם!

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

Plaza Athenee

מלון פלאזה אתנה שייך לרשת מלונות הפאר "דורצ'סטר" וממוקם בשדרת האפנה הצרפתית, מונטן. המלון מתוכנן ומעוצב בסגנון ארט דקו בניחוח פריזאי קלאסי, עם מרפסות אבן מעוטרות בברזל יצוק.

החדרים והסוויטות המפוארות במלון, מציעים נוף חלומי של העיר והגנים סביב המלון ומצויידים בכל טוב גם למבוגרים וגם לילדים.

במלון 5 מסעדות מפוארות, ביניהן מסעדת "לה רלה פלאזה", שנחשבת מאז נפתחה ב – 1936 למקום של כל המי ומי של פריז, שאירחה את מעצבי האפנה, המוזיקאים והידוענים של אותה התקופה ועד היום. בר / טרקלין המלון מגיש משקאות וקוקטיילים במהלך כל שעות היממה, להנאת האורחים, הספא של המלון מעוצב למשעי, מואר ומרענן, בו ניתן להזמין טיפולים מרגיעים ומפנקים מידיהם של מעסים מקצועיים.

פלאזה אתנה, מציע לאורחיו סדנאות מיוחדות ומקוריות, אותן ניתן להזמין מראש וליהנות מחוויה ייחודית ואינטימית, כמו למשל: סיור סומלייה במרתף היין הסודי של המלון, בו טועמים יינות מבצירים יקרים, כולל יין שתוכלו לבחור לעצמכם. סדנת מקרון עם השף אנג'לו מוסה, המזמין את האורחים לכתת אמן בלעדית של הכנת מקרונים, בליווי שמפניה צרפתית משובחת, כולל עותק חתום של הספר של שף אנג'לו לקחת הביתה. תוכלו לפגוש גם את אמנית הפלומאסיירס, אמנית שעובדת עם נוצות ויוצרת פריטים עבור בתי אפנה הוט קוטור, תכשיטים ועוד ומשלבת ביצירותיה את ההיסטוריה של אמנות הנוצות העתיקה. סדנה נפלאה נוספת היא סדנת הכנת בשמים, בכיתת אמן בסוויטה פרטית, בה למדים האורחים כיצד ליצור בושם אישי משלהם.

וכמובן, סיור רומנטי על נהר הסיין, בליווי שמפניה ואוכל צרפתי משובח. איך אפשר לסרב לכל הטוב הזה?  החופשה בפלאזה אתנה היא לא עוד חופשה, היא מסע היסטורי אל מחוזות פריז הישנים והטובים, עם חיבור לזמננו כיום, על כל הפינוקים האפשריים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

hotel Bristol

לפני כ- 90 שנה פתח את שעריו מלון "בריסטול", מלון היוקרה המפואר, הממוקם ברח' פובור סנט אונורה הנמצא בצמוד לארמון האליזה. לה בריסטול פריז, סמל של אלגנטיות צרפתית ואמנות, היה המלון הראשון שקיבל את אות ההצטיינות "ארמון" של צרפת, מתגאה ב-190 חדרים וסוויטות – בין הגדולים בפריז. במלון מבקרים באופן קבוע פוליטיקאים רבים, סלבריטאים ואמנים מכל רחבי תבל ביניהם קוקו שאנל, פיקאסו, מונדריאן ועוד. המלון עבר שיפוץ מסיבי יקר במיוחד (מעל 100 מיליון יורו) ופתח אגף חדש המעוצב בסגנון לואי ה- 16 משולב עם ספא מפואר ומפנק.

בריכת המלון היא יצירה בפני עצמה, ממוקמת בקומה ה- 6 ומשקיפה על נוף משגע של העיר ומזכירה בצורתה חרטום של ספינה (האדריכל שתכנן אותה היה גם אדריכל היאכטה המפוארת של אונסיס המיליארדר היווני). הגנים במלון בריסטול מהווים אוצר נסתר שממתין לגילוי. נווה מדבר מלא פרחים צבעוניים הנשקפים מהסלונים של המלון שעוצבו במיוחד ע"י מעצבת הנוף המפורסמת הבינ"ל ארבלה לנוקס – בויד, שאף זכה בזכותה בתואר המכובד "הגלובוס הירוק".

במלון כמה סדנאות ייחודיות לאורחים: סדנה מרתקת וטעימה לייצור והכנת שוקולד ותכשיטי שוקולד בעבודת יד בהנחיית שוקולטיירים מקצועיים, או סדנת גבינות ולחם ועוד.

חופשה במלון בריסטול היא החופשה שלא תשכחו, בוודאות!

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

כתובת: 112 Rue du Faubourg Saint-Honoré

מלונות ארמון, מלונות ארמון בפריז: ללון כמו מלכים בעיר האורות
דירתו של בונפרטה מלון שנגרילה פריז

מלונות ארמון בפריז- Shangri-La Paris

את הדובדבן שעל הקצפת במלונות ארמון השארתי אחרון, מלון שנגרי-לה. לשעבר מקום מגוריו של הנסיך רולנד בונפרט (סבו היה אחיו של נפוליאון בונפרט), הפאר זועק מכל פינה במיוחד מסוויטת שנגרי-לה. המלון נפתח ב- 2014 ומיד הפך לשם דבר בפריז, ממוקם ברובע ה- 16 הבורגני ומרבית חדריו משקיפים אל הנוף המשגע של העיר. אגב, המלון הוא אחד הקרובים ביותר למגדל אייפל מכל המלונות האחרים בעיר ונמצא ממש על גדות נהר הסיין.

שנגרי-לה המפואר, תוכנן ועוצב בסגנון המאה ה- 19 כאשר הפאר והיוקרה מוקרנים מכל פינה ופינה במלון, לעתים עד כדי הגזמה (יש כאלו שאומרים..). כל חדר וסוויטה עוצבו בסגנון אסייאתי אוריינטלי ובמראה שונה, החדרים משולבים גוונים של תכלת, לבן ואפור בהיר עם נגיעות מלוכה צרפתיות, הכולל עיטורים מוזהבים, נברשות ומיטות אפיריון ועל כל ידית מוטבעת האות B כתזכורת לירושה מאחיינו של הקיסר, בכל זאת, רבים מבני האצולה הצרפתית שהו כאן.

מה במלון? מה לא?!! מסעדת שאנג פלאזה – המסעדה הסינית הראשונה בפריז שזכתה בכוכב מישלן. כאן מוגשים מעדנים אקזוטיים מופלאים ובעיקר מנות צמחוניות. בנוסף לשאנג פלאזה, מסעדת "לאביי" הצרפתית המעולה! הספא במלון מפואר ומפנק בהתאם לרמתו הגבוהה של המלון ובין אלו מתפתלים גרמי מדרגות מרהיבים ביופיים המשולבים שיש וזכוכית מורנו היוקרתית.

מלון שנגרי-לה הוא כל מה שפאר ויוקרה מסמלים, חופשה כאן אינה זולה בלשון המעטה, אך מצד שני – היא כזו של פעם בחיים ואם יש לכם אירוע מיוחד, אולי שווה לחסוך בשביל החוויה ולחגוג אותו כאן.

  • פסגת השאיפות והיוקרה היא ללא ספק דירתו של רולנד בונפרט בקומה השניה, על כל 275 המטרים שהוכרזו מונומנט היסטורי.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

כתובת: 10 Av. d'Iéna

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9764