מלונות יוקרה מפורסמים בפריז שחייבים להכיר

היופי בפריז הוא שיש בה הכל מהכל. יש בה אוכל נהדר, מבנים היסטוריים, רומנטיקה בכל פינה, אופנת קוטור בינ"ל ועוד. הגעתם לכאן ואתם מחפשים מלונות יוקרה מפורסמים ללון בהם? גם המלונות בעיר האורות יודעים להביא סיפורים מיוחדים משל עצמם, ממש כמו אלו המופיעים כאן, בכתבה הבאה:

Saint James Paris

חלמתם פעם לישון בטירה בפריז? מלון סנט ג'יימס שוכן בבניין ניאו קלאסי, שנבנה בשנת 1892 בשטח שבו נחת בפעם הראשונה כדור פורח. הטירה שימשה כמעונו של נשיא הרפובליקה לשעבר, לואי אדולף. לאחר מותו, ניהלה אשתו של לואי אדולף את המקום, שהפך להיות מועדון לג'נטלמנים צרפתיים מכובדים. בתכנון ועיצוב המקום והפיכתו לבית מלון מיוחד כל כך, השתתפו מיטב המעצבים הצרפתיים אשר לקחו את המבנה והפכו אותו לבית פריזאי אמיתי עבור אורחי המלון, תוך שמירה קפדנית על העיצוב הקלאסי המקורי.

יופיו של המלון מתחיל מין החוץ – עם הגינה הענקית המקיפה אותו והמזרקה בחזיתו, המעניקים תחושה כאילו אתם נמצאים בכפר ולא במרכז פריז. חללי המלון זוהרים ביופיים, כאשר כל אחד מהחדרים קיבל טאצ' משלו, עם ריהוט מותאם, שטיחים מודפסים, טפטים ותקרות מצוירות בהשראת פרסקו ניאו קלאסי.

במלון סנט ג'יימס 26 סוויטות ו 22 חדרים מעוצבים, מסעדת גורמה משובחת, בר/ ספרייה אפנתית, מכון כושר וספא נזירי בעיצוב מוקפד. על אף כל הפאר והעושר, המלון משרה אווירה חמימה ונעימה מאד על כל האורחים המגיעים לכאן מכל רחבי תבל.

כתובת: 5 Pl. du Chancelier Adenauer 

לפרטים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלונות יוקרה מפורסמים, מלונות יוקרה מפורסמים בפריז שחייבים להכיר
מלונות יוקרה בפריז- Saint james paris

מלונות יוקרה מפורסמים- Hôtel Lutetia

מלון לוטסייה ממוקם ברובע ה- 6 של פריז ואחד מהמפורסמים במלונות אשר על הגדה השמאלית של נהר הסיין. המלון נבנה בשנת 1910 בסגנון ארט נובו וקיבל את שמו על שם עיירה רומית קדומה שהיתה באזור בזמנו.

בזמן מלחמת העולם השנייה שימש המלון כמקום כינוס למתנגדי המשטר הנאצי, בניהם אמנים ומוזיקאים רבים, אך כאשר נכנסו הגרמנים לפריז וכבשו אותה, הפכו את המלון למקום בידור ובילוי למפקדים נאצים בכירים ומשפתי פעולה עם השלטון הנאצי. עם שחרור פריז בשנת 1944 ננטש המלון ע"י הגרמנים וחזר לידיהם של הצרפתים, אשר הפכו את המלון למעין מרכז מידע עבור פליטי המלחמה, שבויים שחזרו מן השבי ופליטים ניצולי שואה, שהמלון היתה בעבורם תחנה ראשונה בחזרה לחיים. לאחר המלחמה חזרו הצרפתים למקורות והפעילו מחדש את המלון, שקיבל בשעריו מפורסמים וידוענים רבים במרוצת השנים כמו פיקאסו, שארל דה גול ואחרים.

המלון חודש ועוצב בהקפדה יתרה שלא לפגוע בסגנון העיצובי – חזית המלון מעוטרת במרפסות "גליות" הבולטות ממנה ומקושטות באלמנטים פיסוליים שונים, כל חלל וכל חדר במלון קיבלו "טיפול" מותאם ועיצוב הכולל שילובים של פריטים מודרניים עכשווים המעניקים למלון את האווירה הייחודית שבו. המלון מציע את כל הפינוקים לאורחיו, החל מחדרים מפנקים, מסעדה משובחת, בר משקאות עשיר ושירות לובי מלא.

מלון לוטסיה הוא היחידי בגדה השמאלית שמחזיק בתואר ארמון ובצדק!

המלצת העורך: גם אם אינכם לנים במלון אל תחמיצו ביקור בבר ג'וזפין !

כתובת: 45 Bd Raspail

לפרטים והזמנת חדרים לחצו כאן  

Hotel Regina Louvre

אחד המלונות האייקוניים בפריז. ה"רג'ינה לובר" ממוקם מול המוזיאון המפורסם ומשקיף על גני הטוילרי, מגדל אייפל, הארמון הגדול, מרכזי קניות רבים ומוזיאונים שווים במיוחד ועוד מקומות מפורסמים אחרים, אליהם תוכלו לגשת אם בחרתם ללון כאן.

Regina louvre נבנה במאה ה- 19 ועבר שיפוץ ושדרוג מן היסוד למעט החזית, ע"י האדריכל הידוע ארמנד סיביאן, אשר צרף אליו לפרויקט את מיטב האמנים והיוצרים בפריז שהיו באותה התקופה. יחדיו, עטפו את המבנה באהבה רבה, כאשר החזית הניאוקלאסית שומרה ושופצה, וויטראז'ים הותקנו בחלונות, עבודות עץ מגולפות הותקנו, לצד נברשות קריסטל ענקיות שניתלו בחללי המבנה.

חדרי המלון קיבלו תשומת לב אישית וחזרו למראה הזוהר של המאה ה- 19 בשילוב נגיעות אלגנטיות מסורתיות המורגשות עד היום.

חלק מחדרי המלון משקיפים אל חצר מוריקה, עם המוני פרחים צבעוניים ואילו החדרים האחרים צופים אל גני הטוילרי. מלון Regina louvre מעניק לאורחים תחושת יוקרה, נוחות ורוגע באופן מקסימלי. לא בכדי ביקרו כאן בין היתר ארתור קונן דויל ("אביו" של שרלוק הולמס) וולט דיסני, נעמי קמפל, אומה תורמן ואחרים. המלון סיפק סצנות קולנוע לסרטים מפורסמים, כמו למשל משימה בלתי אפשרית 5 עם טום קרוז, ניקיטה של לוק בסון, נשיקת הדרקון של לוק בסון וזהות בדויה.

כתובת: place des Pyramides, 1st arr, 75001 

לפרטים והזמנת חדרים לחצו כאן

מלונות יוקרה מפורסמים, מלונות יוקרה מפורסמים בפריז שחייבים להכיר
צמוד למוזיאון הלובר מלון רגינה- Hotel-Regina-Paris

Airelles Château de Versailles, Le Grand Contrôle

חלמתם פעם ללון בארמון? ואם הייתי מציע לכם ללון בארמון ורסאי?. אז נכון שהכתבה עוסקת בפריז אך אי אפשר לכתוב על מלונות יוקרה מפורסמים ולהתעלם ממלון הפאר שנפתח לאחרונה בצמוד לארמון המפורסם. במבנה משנת  1681 שנבנה ע"י הארכיטקט מנסארט ושופץ בקפידה יציעו לכם 14 חדרים וסוויטות בעיצוב ששומר על רוח התקופה. נוף מהמם לאורנג'רי של הארמון, בריכה פנימית וספא מפואר יפנקו אתכם, ואת הבטן נמלא במסעדת השף של אלן דוקאס. המלון מציע גם סיורים פרטיים בארמון ובגנים שלא בשעות הפתיחה בליווי מדריך מקצועי. אני פשוט אשב לי בגינה, אולי לואי ה- 14 יעבור?

חוויה מיוחדת במינה למי שבאפשרותו! הנה כמה מההצעות של המלון לאורחים:

  • להצטלם בבגדי הסדרה החדשה "ורסאי" ברחבי המלון.
  • סיור פרטי בארמון.
  • סיור פרטי בטריאנון והגנים.
  • פיקניק בגני ורסאי.
  • יום בנעלי המלכה מארי אנטואנט.
  • ארוחת ערב 9 מנות בחדר פרטי שהוכרז מונומנט היסטורי עם נוף לאורנג'רי של ארמון ורסאי.

לפרטים נוספים כנסו לאתר המלון.

מלונות יוקרה מפורסמים, מלונות יוקרה מפורסמים בפריז שחייבים להכיר
מלונות יוקרה בפריז- Airelles Château de Versailles, Le Grand Contrôle

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9645