מסלול טיול מהנה לכל המשפחה במרכז פריז

מסלול טיול מהנה במיוחד

שלום לכם. היום הכנתי מסלול טיול מהנה במרכז פריז. מתאים במיוחד למי שרוצים להספיק הרבה בפעם הראשונה או השנייה בפריז. נתחיל בכיכר קונקורד, נעבור לרובע הלטיני ונעבור גם בסן ז'רמן.  ארמונות, מוזיאונים, גינות והפתעות קטנות. את מסלולנו נתחיל בכיכר קונקורד נתרשם מהאובליסק ומהמזרקה היפה והנוף המיוחד משני עברי הכיכר.

נכנס לגני טווילרי המרהיבים, פרי תכנונו של לה נוטרה, נסתובב בין הפסלים והמזרקות ונמשיך אל עבר מוזיאון הלובר. מתחת לשער הניצחון הקטן ישנן מדרגות מצד שמאל שלו שמובילות לקניון מתחת לרחבת הלובר.

נצא מאחורי הלובר נפנה ימינה אל גשר האמנויות נחצה אותו ונפנה שמאלה אל עבר איל דה לה סיטה. נעבור דרך  גשר פונט נף וניכנס לכיכר דופין הנפלאה היכן שאיב מונטאן גר במס 15. נעצור לנוח ולספוג את האווירה ונמשיך לקונסיירז' וסן שאפל.

מסלול טיול מהנה, מסלול טיול מהנה לכל המשפחה במרכז פריז
מסלול טיול מהנה- גני טווילרי צילום: ניר יבלונקה

סן ז'רמן

ממליץ בהזדמנות להיכנס פנימה ולהתרשם מהויטרז'ים הנפלאים של סן שאפל ומקום כלאה האחרון של מארי אנטואנט-הקונסיירז'רי. משם כמובן לנוטר דם שלצערנו בשנים הקרובות נראה אותו רק מבחוץ. נשוטט באיל סן לואי ונחזור ונחצה את הגשר לעבר גינת viviani. נכנס לשוטט בסמטאות סן מישל השוקקת כל היום ונמשיך לסן ז'רמן דרך רחוב saint andre des arts. לקראת סופו נכנס לפסאג' הנהדר cour  de commerce. 

נצא ונפנה מיד ימינה ונעבור דרך בית הקפה le procope שנוסד ב1686 אל ליבו של סן ז'רמן ברחובות buci-mazarine-dauphine. אווירה נהדרת אתם תרצו לחזור לבילוי בערב. נמשיך ברחוב buci עד שדרת סן ז'רמן נפנה ימינה לכנסיית סן ז'רמן דה פרה ובתי הקפה האגדיים. cafe de flore ו les deux magots או ממול brasserie lipp. נמשיך ברחוב bonaparte למעלה נעבור דרך כנסיית סן סולפיס כאשר משני צידי הדרך אורבים לנו 3 פטיסרי מהטובים ביותר 2 של פייר הרמה והשלישי של מישלאק. הופה אנחנו בגני לוקסמבורג המפורסמים וארמון לוקסמבורג היום מקום מושבו של הסנאט הצרפתי. כמובן שנחקור את המקום על פסליו ומזרקת מדיצ'י המפוארת. נשב על אחד הכיסאות שפזורים במקום נשב ונספוג את כל היופי הזה בנחת.

מסלול טיול מהנה, מסלול טיול מהנה לכל המשפחה במרכז פריז
גני לוקסמבורג פריז והארמון ברקע צילום: ניר יבלונקה

רובע לטיני

נלך לקצה האחורי של הגינה לחזות במזרקת 4 העונות המרהיבה כאשר בהמשך שוכן לו עוד בית קפה אגדי la closerie des lilas. נחזור חזרה נצא ובאמצע נפנה ינינה נצא מהגינה לעבר הפנתיאון מקום מנוחתם של גדולי האומה ותצפית 360 מעלות מהכיפה למעלה. לטעמי עוד אתר שחובה להכנס אליו פעם אחת. נמשיך בצד שמאל אל כנסיית saint etienne du mont נכנס להתרשם מהכנסייה ובמיוחד מפסלו של שמשון יושב על האריה ומחזיק את מדרגות העץ. נצא החוצא נפנה ימינה ולפני שנמשיך ברחוב sainte genevieve התבוננו במדרגות לא מזהים ? דמיינו שעכשיו חצות ואוון וילסון שהלך לאיבוד יושב שם בחצות לפני שנאסף ברכבם של הפיצ'גרלדים וחוזר בזמן בסרטו של וודי אלן-פריז בחצות.

מסלול טיול מהנה, מסלול טיול מהנה לכל המשפחה במרכז פריז
חצות בפריז- הכותב יושב על המדרגות מחכה לרכב שיבוא

הסורבון ומוזיאון קלוני

נמשיך במורד הרחוב נפנה שמאלה לגינת square paul painleve. כשאנו עוברים אחד ממבני הסורבון נשפשף את רגלו של montaigne ונכנס פנימה לראות את פסל הזאבה מרומא שמניקה את התאומים רמוס ורומולוס.  מאחורי הגינה למי שמעוניין נמצא מוזיאון קלוני-מוזיאון ימי הביניים. באם נמשיך עוד קצת באחד משני הרחובות הראשיים למטה חזרנו לסן מישל או הנוטר דם וכאן מסתיים מסלולנו. 

מסלול טיול קונקורד-לטיני-סן ז'רמן תהנו !

מפת מסלול טיול קונקורד-לטיני-סן ז'רמן

 

נהניתם מהכתבה? בואו לטייל מסלול קלאסי שער הניצחון

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. בשמת

    תודה על המסלולים הנהדרים.
    כמה זמן לוקח ברגל כל המסלול הזה?

    1. ניר יבלונקה

      שלום בשמת קודם כל תודה. מסלול כזה כולל הליכה רגועה ומנוחה בגני לוקסמבורג לוקח 3 שעות. תהנו

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. בשמת

    תודה על המסלולים הנהדרים.
    כמה זמן לוקח ברגל כל המסלול הזה?

    1. ניר יבלונקה

      שלום בשמת קודם כל תודה. מסלול כזה כולל הליכה רגועה ומנוחה בגני לוקסמבורג לוקח 3 שעות. תהנו

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=2184