מסעדות איטלקיות מומלצות בפריז לאוהבי ארץ המגף

מסעדות איטלקיות בפריז. מה יכול להיות טוב יותר ממפגש בין שני המטבחים הקולינריים הטובים ביותר – איטלקי וצרפתי, או למען הדיוק, קולינריה איטלקית בעיר האורות, מלכת הקולינריה – פריז.

כאן, בין שלל המסעדות הנפלאות, מומלץ לשוטט ולאתר את האיטלקיות האמיתיות. לאוהבי המטבח האיטלקי זהו גן עדן בהתגלמותו ממש, פסטות, פיצות, לזניה, ריזוטו, סלטים צבעוניים מעוררי חך, כולם כאן ואתם הולכים פשוט לעוף עליהן!!! הנה כמה מהמומלצות והטובות שליקטתי עבורכם:

מסעדות איטלקיות בפריז

Enzo  

פיצרייה משפחתית משגעת, בבעלותו של שף אנזו, המזמין את האורחים לחוויית פיצה אמיתית, היישר מן המקורות. התשוקה המושקעת בחומרי הגלם והאהבה למטבח, מביאה את בלוטות הטעם לפסגות שלא הכרתם!פיצריית אנזו, היא בהחלט בחירה מעולה אם אתם מאוהבי המטבח האיטלקי – פיצות, פסטות, מאפים איטלקיים מסורתיים וקינוחים מיוחדים. מומלץ ביותר להגיע!

כתובת: rue Daguerre 72, 75014

L'Oliveto

ברוכים הבאים ל-  l'Olivetoהמסעדה האיטלקית המשובחת, המציעה לכם מפגש עם המטבח האיטלקי, המבוסס על מרכיבים עונתיים וטריים במיוחד. המנות כאן נדיבות, כראוי ל"מאמא" האיטלקייה, הדואגת שבנה לא יישאר רעב חלילה. סלטים, בשר משובח, פסטה ופיצות מושקעות מלאות באהבה, יוגשו לכם ע"י צוות מלצרים אדיבים עם חיוך מכל הלב.

כתובת: Rue de Buci 38, 75006 

I-Pupi

מסעדה משפחתית על כל המשתמע מכך. הבעלים, האווירה, השירות המעולה וכמובן התפריט הנהדר! ברוסקטה, פיצות משובחות בטעמן, פסטות עשויות ביד, והקינוחים? טירמיסו עשיר במיוחד, פנקוטה מסורתית וכמובן הקפה האיטלקי המפורסם בטעמו המשובח. זה לא זמן לדיאטה, חכו עם זה לאחורי הארוחה.

‪21 rue Malar, 75007:כתובת

Restaurant Pastamore

מצויינת! אין מילה אחרת לפתוח איתה. המסעדה מעוצבת באופן פשוט ונעים ומגישה אוכל איטלקי מלא באהבה, לאורך כל התפריט, מהמנות הראשונות ועד הקינוחים, כולל שירות נפלא. כל מנה מוכנה באופן ידני מחומרי גלם טריים ואותנטיים, קלצונה, קרפצ'יו, ניוקי נימוח ונמס בפה…מה יש לומר? ביקור חובה! מומלץ להזמין מקומות מראש.

כתובת: Bd du Montparnasse 37, 75006

Domenico's

התגלמותה של המסורת המשפחתית האיטלקית, שעברה מאב לבנו היישר מסיציליה. האוכל כאן מחבר בין העולם המסורתי למודרני ומציע תפריט עשיר ומשודרג למנות הסיציליאניות המסורתיות. והטעם? ללקק את האצבעות. בדומניקו'ס יגישו לכם את סיציליה במלוא מובן המילה, בכלים סיציליאניים אותנטיים מהם יעלו הריחות של המאכלים. הפסטה- מושלמת, הראגו בקר- מטריף בטעמו והטורטליני? חבל על כל מילה. המנות גדולות וניתנות בשפע איטלקי אופייני וכן, כדאי להזמין מקום מראש!

‪8 rue Saint Lazare, 75009 :כתובת

מי לא אוהב פסטות?

Via emilia

המסעדה קטנה ומעוצבת בטוב טעם, משלב ישן מול חדש עם קירות אבן וריהוט עץ משולב אלמנטים של ברזל. האווירה נעימה מאד וכך גם התפריט. המטבח ב"לה אמיליה" משלב כמה סגנונות בישול מהמטבח האיטלקי, ים תיכוני, אירופאי ואלו באים לידי ביטוי במנות הנפלאות: פסטות טריות בטעמים שונים (חלקם לא טעמם מעולם!) , בשרים, דגים, טורטליני ועוד, כל אלו בליווי היינות המצוינים של איטליה וצרפת.

כתובת: rue la Bruyere 22, 75009

Racines

אוכל איטלקי קלאסי, עם נגיעות צרפתיות. השף במסעדה יודע את עבודתו ומוציא ממטבחו מנות טריות, טעימות בעלות ריח משכר. בשרים, פסטות, מרקים מיוחדים וגם נקניקים תוצרת בית. אתם חייבים לטעום את היינות מתוצרת מקומית המוגשים כאן, בהחלט ייצוג מכובד לכרמים באזור. חשוב לדעת כי המקום לא גדול ומומלץ להזמין מקום מראש.

כתובת: ‪8 Passage des Panoramas 75002


Piero TT

מסעדה שזכתה לשבחים גם במישלן. מכאן אפשר רק לחלום על הטעמים עד שתגיעו לכאן ותטעמו באמת את החלום. כיאה למסעדה "מישלנית" המנות מוגשות בעיצוב ואסתטיקה מפעימים ממש וכך גם הטעמים. פירות ים, מתאבנים ומנות פסטה טריות. קינוחים וכמובן יינות משובחים המלווים את הארוחה. מומלץ ביותר!

השירות אדיב ומהיר והמלצרים ישמחו לספר לכם על המנות.

כתובת: rue du Bac 44, 75007

Pizzeria Popolare

אל תקבלו רושם מוטעה משמה של המסעדה, שכן, זו לא רק פיצרייה פופולרית (בתרגום לעברית), אלא מסעדת מישלן ממש! המקום נעים ומזמין והפיצות המוגשות לסועדים משלבות את שתי מלכות הקולינריה באופן מושלם! קירות עמוסים בבקבוקים עם משקאות שונים, שולחנות ארוכים ערוכים עבור הסועדים. המנות  גדולות וניתנות בשפע איטלקי אותנטי, החל מהפסטה וכמובן הפיצות המיוחדות והטעימות כל כך והקינוחים הנפלאים.

כתובת: ‪111 rue Reaumur 75002

אוכל רחוב מנאפולי

Magnà Street Food

ברוכים הבאים לנפולי. כאן מגישים לכם (כמעט) הכל מצע בצק שהוא גם פיתה וגם בצק לביצה. הפיתות משגעות עשויות במקום ובהן ממלאים מכל טוב – בשרים ונקניקים, סלטים ורטבים, המתקבצים כאן יחדיו אל הפיתה הטרייה שמוסיפה את הטעם המפורסם של המקום. הפיצות לא מפספסות את בלוטות הטעם והתענוג חוגג! הכל מוכן במקום מתוצרת מקומית ותמיד כייף להיכנס ולקחת לדרך כמה פיתות במקום לשבת לארוחת צהריים סטנדרטית. ואם דווקא קינוח אתם רוצים יש טירמיסו בכוס או סטרסיאטלה- אצבעות בצק פיצה מתוק ומעל קרם שוקולד אגוזי לוז משובח מפיימונטה איטליה.

כתובת: rue Notre Dame de Lorette 48, 75009

מקווה שנהניתם מביקור בארץ המגף. בואו נבקר ביפן.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=8991