מסעדות יוקרה בפריז: הצעות שיפתחו את בלוטות הטעם

בין שלל המסעדות הנפלאות שיש לפריז להציע למבקרים בה, יש מסעדות יוקרה שאסור לוותר עליהן. מסעדות מעוצבות בסגנונות שונים, תפריט עשיר ומוקפד בטעמים משובחים באווירה ייחודית. אלו הן מסעדות היוקרה של בירת הקולינריה העולמית. ליקטנו כמה מהמומלצות עבורכם:

מסעדות יוקרה- L'Orangerie

המסעדה ממוקמת במלון 4 העונות היוקרתי וככזו עונה על כל הציפיות ואף יותר. העיצוב המושלם יחד עם שף אלן טאודון, מקבלים את פני הסועדים עם מטבח קליל וחדשני המציע מנות נפלאות ועדינות בטעמן. במסעדה מרפסת מקורה המשקיפה אל חצר ירוקה ויפה, המשלימה את האווירה היוקרתית. מומלץ לנסות את מנת פירות הים, בדגש על קיפוד הים (למי שאוהב כמובן). מסעדת מישלן כוכב אחד.

L'Orangerie

כתובת: 31 avenue George V Four Seasons Hotel.  

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 12:30-14:30 ו – 19:00-23:00

La Tour d’Argent

שף יאניק פרנק מנצח בהרמוניה מושלמת על המטבח במסעדת La Tour d’Argent. מסעדת מישלן כוכב אחד. מיד עם הכניסה למסעדה ניתן להתרשם מהתקרה המרהיבה עם השנדלייר הענק. העיצוב כאן הינו חלק בלתי נפרד מהאווירה, כאשר הנוף הפריזאי הנשקף מהחלונות, נותן את הטאצ' המשלים לארוחה. מלבד הנוף הנפלא המנות ב- La Tour d’Argent אסתטיות בהגשה ונפלאות בטעמן (מנת הברווז אלוהית ממש!), לצד יינות המתאימים לכל מנה ומנה באופן מושלם! מסעדת מישלן כוכב אחד.

La Tour d’Argent

כתובת: 15 quai de la Tournelle 

ימים ושעות פתיחה:

  • שלישי- שבת 12:00-13:15 ו – 19:00-21:15
  • ראשון שני – סגור.
מסעדות יוקרה, מסעדות יוקרה בפריז: הצעות שיפתחו את בלוטות הטעם
איזה נוף! מסעדת היוקרה La Tour d’Argent

מסעדות יוקרה בפריז- Le Jules Verne

כאשר ממוקמים בקומה השנייה של מגדל אייפל, התחושה כי שנוגעים בשמים כמעט עם הנוף עוצר הנשימה הנשקף מחלונות המסעדה. שף הכוכבים – פרדריק אנטון, מתבל את מנות התפריט של ה-ז'ול וורן, בתשוקה ותחכום מעוררי השראה ממש. מטבח גורמה משולב בעיצוב מנות מקורי ומעודן במיוחד. מבקרים כאן כל המי ומי של צרפת ובכלל כמו נשיאים לשעבר, ראשי ממשלות, סלבס מתחום המוזיקה והקולנוע ועוד רבים אחרים. מומלץ להזמין מקום זמן רב מראש. מסעדת מישלן כוכב אחד.

Le Jules Verne

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 12:00-13:30 ו – 19:00-21:00.

Pur' - Jean-François Rouquette

מסעדת מישלן כוכב אחד במלון פארק הייאט פריז ליד כיכר ונדום. חוויה קולינרית נפלאה לעין ולחיך בניצוחו של שף ז'אן פרנסואה רוק. כל צוות המסעדה, מגישים לסועדים תפריט נפלא ואותנטי בן 6 מנות לצד שירות מעולה. המנות מדהימות, לא פחות והיינות מותאמים לכל מנה ומנה בהקפדה, עד הפרט הקטן ביותר. חוגגים אירוע מיוחד? יום הולדת, יום נישואין? זה המקום בשבילכם!

Pur' – Jean-François Rouquette

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בימים שלישי – שבת בין השעות 19:45-21:30

Le Grand Véfour Guy Martin

ברוכים הבאים לאחת המסעדות הוותיקות ביותר בפריז (פועלת מאז שנת 1784!). בניצוחו של השף גי מרטין, המתבל את מנות התפריט בהשראת צבעים, ריחות וטעמים, אשר פגש במסעותיו הרבים. חווית הארוחה ב- Le Grand Véfour משולבת באווירה היסטורית ייחודית לצד מאכלים אותנטיים נפלאים ומקוריים בטעמם.

Le Grand Véfour  Guy Martin

כתובת: 17 rue de Beaujolais

ימים ושעות פתיחה:

  • שני – חמישי 12:30-13:30 ו – 20:00-21:30
  • שישי 12:30-13:30
  • שבת, ראשון – סגור.
מסעדות יוקרה, מסעדות יוקרה בפריז: הצעות שיפתחו את בלוטות הטעם
מסעדות יוקרה בפריז- Le Jules Verne

Cristal Room Baccarat

מסעדה שהיא תפאורה, תפאורה שהיא מסעדה. קריסטלים בהמונים, על התקרה שנדליירים גדולים, קירות בחיפוי בריקים, עיצוב צבעוני מודרני לצד תקופתי, כל אלו מעניקים לסועדים חוויה נפלאה ומקורית. מומלץ לטעום את סטייק הפילה ולקינוח סופלה שזיפים מענג. לאורחי המסעדה כניסה חופשית למוזיאון הקריסטל הסמוך. ולא לשכוח בקיץ הגינה נפתחת!

Cristal Room Baccarat

כתובת: 11 Place des Etats Unis, 75116

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון שני – סגור.
  • שלישי – שישי 12:00-14:00 ו – 19:30-22:00
  • שבת 12:00-14:00

Le Ciel de Paris

נתחיל מהנוף הפנורמי המשכר של מגדל מונפרנאס, ומכאן אפשר רק לעלות. עיצוב פנים המסעדה מרהיב עין, כאשר צוות מקצועי של מלצרים מיומנים מקבל את פני האורחים. את התפריט העשיר ישמחו לתרגם לכם בקלילות יתרה ולהמליץ על המנות השונות. כדאי ומומלץ להזמין את ריזוטו תפו"א, לצד סלמון סקוטי מעושן וכמובן לא לשכוח את הקינוחים הנפלאים, כמו למשל סורבה פטל מרענן.

Le Ciel de Paris

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל יום בין השעות 8:30 ועד חצות.

6 New York

מגדל אייפל נשקף מחלונות המסעדה והנוף הירוק מסביב מעניקים טאצ' צבעוני ונעים לאווירה. מיקום נפלא למסעדת 6 New York בניצוחו של השף Jerome  gneux שגם ניגש לעתים אל הסועדים לוודא כי הכל לשביעות רצונם. התפריט פשוט כביכול, אך נפלא בטעמו. המנות מעוצבות על הצלחות כמו בתוך סימפוניה הרמונית המתנגנת מול העיניים, שירות אדיב ונעים עם מלצרים שידאגו כי לא יחסר לכם דבר לאורך כל הארוחה.

6 New York

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון שני – סגור.
  • שלישי – שבת 12:00-14:00 ו – 19:00-22:00
מסעדות יוקרה, מסעדות יוקרה בפריז: הצעות שיפתחו את בלוטות הטעם
גם מוזיאון וגם מסעדה Cristal Room Baccarat

Brasserie Lutetia

בין אם בקומת הקרקע ובין אם במרפסת או הפטיו, האווירה בברסרי לוטטיה תמיד מיוחדת ומזמינה. תפריט פריזאי / צרפתי קלאסי מוגש לאורחים עם מנות מוקפדות ונפלאות. פירות ים, סרטנים, קיפודי ים, צדפות, בשר משובח ועוד מטעמים אשר יענגן לכם את בלוטות הטעם בצירוף יינות משובחים המותאמים לכל מנה ומנה.

Brasserie Lutetia 

כתובת: 43 Bd Raspail, 75006 

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 8:00-23:00

balagan אסף גרניט

בדיוק כמו אחותה shabur, כך גם balagan  של שף אסף גרניט מתהדרת ב"תו איכות מישלני" ולא בכדי. בפועל ניצב בחזית המסעדה השף המצוין דן יושע המקפיד לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מנות ולצד האווירה הישראלית הנעימה והחמה, מציע תפריט ים תיכוני עשיר ונפלא בטעמו. ב- balagan אווירה שהיא כולה כייף, נגיש וחם. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. אין מצב שלא תגיעו לכאן!

balagan

כתובת: 9 Rue d'Alger, 75001

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 12:00-14:30 ו – 19:00-23:00

מחפשים מסעדות מיוחדות בפריז?

בואו לשתות תה עם מארי אנטואנט!

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=10887