מסעדות מיוחדות וכיפיות שתענוג לגלות ולטעום בפריז

חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול היא ללא ספק – האוכל. בכל מקום אליו אנו מגיעים, תמיד נפגוש את המאכלים המקומיים, המסורתיים, האותנטיים ותמיד נחפש אחר המקומות המיוחדים בהם נוכל לשבת בנינוחות ולהתענג  על מנות טעימות ואוכל שלא פגשנו. בפריז, מלכת הקולינריה העולמית, ישנם מקומות רבים ושונים לשבת ולאכול. יש מסעדות, ברים, ביסטרו, ובראסרי. אבל יש גם מקומות קצת יותר מיוחדים. אז כדי לקצר לכם את הדרך, הנה לפניכם כמה מהמסעדות המיוחדות בעיר:

מסעדות מיוחדות בפריז-טעימה קטנה וצבעונית

Pinky bloom

גם אם אתם לא אוהבים וורוד, אתם חייבים להגיע לכאן. המתיקות של המקום תשתלט עליכם במקסימום. הכל כאן וורוד – הקירות, הריהוט, אקססוריז וורודים ומלא פרחים וורודים, כאילו נכנסתם לעולם האמיתי של ברבי. ב"פינקי בלום" יגישו לכם תפריט בראנצ' עשיר (לא וורוד), סלטים, טוסטים, מיצים פירות טריים, קפה משובח והמון חיוכים מצד צוות המלצרים. הכינו את המצלמות, את הביקור כאן, לא תשכחו. בטוח.

Pinky bloom

כתובת:  Av. de New York 68, 75016

Le choupinet

Le choupinet  ממוקם בלב פריז, מול גני לוקסמבורג ולמען האמת, התחושה היא כאילו הכניסו את הגנים פנימה, אבל על התקרה דווקא. גינה ירוקה משגעת תלויה מעל ראש הסועדים, מה שמוסיף לאווירה הנעימה במקום. אם הגעתם והתיישבתם במרפסת מלאת השמש, כמה דובונים קטנטנים מהפארק הסמוך יקפצו לביקור קצר. התפריט מגוון ומתאים לארוחות בוקר וצהריים בעיקר – סלטים, מאפים, לחמים טריים, ביצים וקינוחים.

Le choupinet

כתובת: Bd Saint-Michel 58, 75006 

Fanfan

"פאנפאן" היא מסעדת פיוז'ן אסייאתית- צרפתית, שתשגע לכם את בלוטות הטעם. המנות כאן משלבות את המסורת של המטבח הצרפתי קלאסי, לצד הטעמים האקזוטיים של המטבח האסייאתי. רשימת היינות מגוונות במיוחד, כולל וויסקי יפני וגם סאקה (המשקה היפני המסורתי). יצירתיות במיטבה. המסעדה מעוצבת בסגנון אסייאתי מאופק, משולב עץ וקירות צבועים כחול רויאל, שמעניק למקום אווירה מיוחדת ושלווה. הנאה צרופה.

Fanfan

כתובת: Rue Bayen 18, 75017 

מסעדות מיוחדות, מסעדות מיוחדות וכיפיות שתענוג לגלות ולטעום בפריז
מתוק, ורוד ומצטלם היטב- Pinky bloom

Bigbang

מסעדה קוריאנית מסורתית, מעוצבת באיפוק מתבקש, עם תקרה שחורה מרשימה, גופי תאורה עגולים פזורים בחלל ועל הקירות חיפוי אבן לא מעובדת. האווירה במקום נעימה וצוות המלצרים ממתין לסועדים ומציע את התפריט היומי המוקפד והאסתטי, משולב מנות קוריאניות אותנטיות בטעמים אקזוטיים. מומלץ להזמין מרק קימצי', גריל בשר בקר, לצד קינוח של כדור אורז בטעמים מיוחדים. מחכה לכם חוויה שונה וטעימה.

Bigbang

כתובת: rue Gay Lussac 4, 75005

Beau regard

את המקום הזה לא תשכחו לעולם. קבלו שילוב יצירתי ונפלא – מסעדה וקולנוע מחוברים יחדיו, ממש כך, חלל אחד שתוכלו גם לאכול וגם לצפות בסרטים. "לא בטוח שזה בריא" יאמרו התזונאים, אבל תודו שזו חוויה אחרת ואנחנו הרי בעניין חוויות אחרות. מסעדת Le Beau Regard ממוקמת בלב רובע סאן ז'רמן ובעברה היתה בית קולנוע פעיל וכך בחרו הבעלים להשאירו, עם תוספת טעימה לידו. השף של המסעדה, מתיו פאקו, מוציא מנות טעימות במיוחד, מבוססות על תפריט צרפתי קלאסי, בשרים שנמסים בפה, תבשילי עוף נפלאים וכמובן משקאות ויינות שצוות המלצרים ישמח להמליץ לכם עליהם. בערבים יש הופעות אינטימיות של נגנים מקומיים וגם ערבי נושא מיוחדים. באווירה כייפית ומוזיקלית, מובטח לכם בילוי נעים ממש.

כתובת: Rue Saint-Benoît 11, 75006 

Pink Flamingo Paris

"פינק פלמינגו" היא מקום מיוחד ממש, זהו למעשה טרקלין פריזאי טיפוסי, המפגיש את מה שאופנתי ומעוצב, עם המטבח הצרפתי קלאסי וכולם נהנים מהשילוב. בין קירות מקושקשים ומלאים בכתוביות צבעוניות של סועדים, מתרוצצים מלצרים עם מגשים עמוסי פיצות נפלאות ובירות מקומיות מעולות! התפריט היומי כתוב על לוחות גיר המפוזרים במקום וגם על הקיר המרכזי, המחירים גם הם ידידותיים מאד ואם אתם מחפשים מסעדה מקומית להגיע אליה לאכול, זוהי בהחלט בחירה מתאימה ביותר. ואם זה לא מספיק ישנו בערב בר נרגילות להנאתכם!

Pink Flamingo Paris

כתובת: All. Vivaldi 4, 75012 

מסעדות מיוחדות, מסעדות מיוחדות וכיפיות שתענוג לגלות ולטעום בפריז
הפעם הגינה היא מעל הראש Le choupinet paris

Bidoch

Bidoche היא קצבייה וגם מסעדה ותודו שזה שילוב שלא חשבתם עליו, שכן מי רוצה לשבת ולאכול באותו במקום שבו גם מבתרים את הבשר? אז זהו, שכאן זה עובד בדיוק כך ובאופן מפתיע, או שלא, זה עובד מצוין! Bidoche מעוצבת בצורה נעימה ואסתטית, הכל נקי ומבריק, הוויטרינות מבהיקות ונתחי הבשר המוצגים, עושים חשק ממש. צוות  הקצבים במקום מוכר את הבשר הטוב והטרי ביותר שמגיע בכל יום מחוות הבקר באזור, המגדלות את העדרים בצורה טבעית וחופשיה. מלאכת חיתוך הבשר נעשית באופן מסורתי, כולל המלצות על חלקים טעימים ומובחרים ביותר לארוחה בשרית מושלמת. זהו הזמן אגב, לשאול את כל השאלות שיש לכם על בשר בכלל ואופן ההכנה בפרט. אז מה תאכלו כאן? בשר! אלא מה??? מהוויטרינה תוכלו לבחור את הנתח שתרצו, בין אם בשר בקר, עגל, כבש, חזיר, או עוף והטבח ידאג להכין לכם את המנה שלפני רגע בחרתם. ארוחת צהריים או ערב? מקום מתאים ביותר!

Bidoche

כתובת: Rue Jean-Pierre Timbaud 7, 75011

Restaurant Bus Toqué Paris

ברוכים הבאים לשולחן הכי טוב בעיר!! Bus Toqué הוא אוטובוס קומותיים ובו מטבח וחדר אוכל עם גג מזכוכית, המציע לסועדים נוף מרהיב ביופיו של עיר האורות. באוטובוס ישנו בר ל- 8 אנשים ו 12 שולחנות מסודרים בנוחות ובהם טאבלט ייעודי לליווי הדרכה בנסיעה התיירותית, תוך סיפורים על האתרים והמונומנטים היפים ביותר של פריז. Bus Toqué הוא לא רק אוטובוס תיירות, הוא חוויה קולינרית בלתי שגרתית, מקסימה ותרבותית המציע לאורחים תפריט צרפתי קלאסי, המורכב מחומרי גלם טריים המגיעים כל יום מהכפרים ומהתוצרת המקומית. זוהי הזדמנות מצוינת לשלב שתי חוויות נפלאות יחד – אוכל טוב וטיול בעיר הרומנטית בעולם. תעלו, תכף זזים! (לעדכונים על לוחות זמנים יש לבדוק באתר או במרכז המודיעין).

  • זמן נסיעה הוא בערך שעה וחצי בצהריים ושעתיים ורבע בארוחת ערב.
  • מחיר ארוחת ערב 3-5 מנות החל מ 69 אירו לסועד לא כולל שתיה.

Bus Toqué

מסעדות מיוחדות, מסעדות מיוחדות וכיפיות שתענוג לגלות ולטעום בפריז
מסעדות מיוחדות בפריז La que'quetterie משהו מתוק בפה

Egg factory

Egg Factory היא מסעדת אוכל מהיר, המתמחה בכריכי לחמניות ביצים טעימים במיוחד.
"מפעל הביצים" התחיל מארה"ב ותפס תאוצה ופופולאריות רבה עד שהגיע לפריז. להבדיל מארה"ב, כאן יגישו לכם את הכריכים בלחמניות בריוש, מה שמוסיף לטעם והרכות של הכריך כולו. איכות חומרי הגלם מעולה והביצים הן ביצים של משקים חקלאיים מתרנגולות חופש. בתפריט יציעו לכם לחמנית בריוש קלאסית עם ביצה מטוגנת, צ'דר, בייקון מעושן ורוטב מתקתק, לחמנייה עם ביצים מקושקשות ובצל מקורמל,  לחמנייה עם חלבון ביצה מטוגן, סלמון, עירית וגבינת שמנת עם לימון ריחני (מ-ע-ד-ן).

אז, הנה לכם מקום מדליק, כייפי, לא גדול אבל עם אוכל טעים וטרי גם לדרך.

Egg factory

כתובת: Rue de Paradis 31, 75010

La Quéquetterie

טוב שימו לב! את הטוב שמרנו לסוף. במקום הזה צריך לפתוח את הראש ולקחת בחיוך את מה שאתם הולכים לראות ו(אולי) לאכול. מדובר במקום מדליק ממש, סוג של גלידרייה, המגיש פנקייקים בצורת איברי מין מצופים בטעמים נפלאים, שייקים של פירות טעימים וטריים וכן, גם גלידה. בחנות יציעו לכם את הפנקייקים המיוחדים במגוון ציפויים וטעמים, אחרי שתתגברו על המבוכה, תגלו שה"פנקייקים" דווקא לא רעים ואפילו טעימים. בטוח שאת הביקור הזה תצלמו גם לאינסטגרם שלכם.

La Quéquetterie

כתובת: rue d'Aboukir 28, 75002

  • מקווה שנהניתם מכתבה זו. בפורום קולינריה מחכות עוד המון כתבות אוכל מעניינות. דוגמא:
  • מסעדות מישלן כוכב אחד.
  • מרכזי אוכל שכיף להכיר בפריז.

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=10263