קניונים ואאוטלט מחוץ לפריז- חגיגת קניות לכל המשפחה

רחובות פריז גדושים במרכזי קניות וקניונים שווים במיוחד, אך לא רק בתוך העיר ממתינים לכם המותגים האהובים אלא גם מחוצה לה. אך אני יודע שאתם אוהבים את פריימרק, אז הנה אתם מוזמנים להכיר את הקניונים והאאוטלט'ס הטובים ביותר מחוץ לפריז:

Centre Commercial Val d'Europe

  • במבנה מרשים עם כיפת זכוכית מרהיבה, ממוקם הקניון Centre Commercial Val d'Europe על שלל חנויות המותגים האהובים כמו אדידס, אפל, דניאל וולינגטון, גאפ ואחרים, כולל מתקני שעשועים לקטנטנים. בנוסף, פתחה במקום רשת בתי הכלבו האירית פריימרק (Primark) את מתחם הקניות שלה. רבים מהישראלים מכירים את הרשת שמציעה ביגוד, הנעלה, אביזרי אפנה שונים ועוד וכל אלו במחירים מצחיקים שאנחנו מאד אוהבים.

במתחם תמצאו את כל מה שאתם אוהבים ויותר, כמובן לצד מסעדות המציעות תפריטים ססגוניים וטעימים, בתי קפה, חנויות פארם, כלי בית, הנעלה ועוד. מתאים במיוחד לבאי דיסנילנד מכיוון שנמצא לא הרחק ממנו.

  • פתוח 7 ימים בשבוע 10:00-21:00 יום ראשון עד 20:00.

Centre Commercial Val d'Europe

כתובת: Cr du Danube,14  Serris

הגעה: RER קו A תחנה- Val d'Europe train station

קניונים ואאוטלט, קניונים ואאוטלט מחוץ לפריז- חגיגת קניות לכל המשפחה
קניונים ואאוטלט- La Vallee Village

קניונים ואאוטלט- La Vallee Village

אחד האאוטלט'ס הטובים ביותר מחוץ לפריז, זהו מרכז קניות גדול ופתוח וכמובן משתלם במיוחד. בקניון ישנן כ- 100 חנויות ובהן נמצאים יחדיו כל המותגים היוקרתיים באירופה, לצד חנויות עודפים במחירים מצוינים (להבדיל מהמחירים בתוך העיר). ב- La Vallée Village Outlet  מבצעים אטרקטיביים, מבצעי סופעונה וגם פריטים שונים בהנחות גדולות. ראלף לורן, קלווין קליין, ארמני ואחרים מחכים לכם כאן, ליד פארק השעשועים של דיסני, כ- 45 דק' נסיעה מפריז.

  • פתוח 7 ימים בשבוע 10:00-20:00 יום שישי 09:00-22:00.

La Vallee Village

כתובת: Cr de la Garonne 3 Serris.

הגעה: RER קו A תחנה- Val d'Europe train station

Créteil Soleil

ה- Créteil Soleil הוא מתחם קניות ענק ובו לשמחתם של המבקרים – חנות גדולה במיוחד (נכון יותר לומר – ענקית) של רשת בתי הכלבו – פריימרק. אם אתם מבקשים לעשות קניות במקום אחד, תחת קורת גג אחת- ה- Créteil Soleil הוא בהחלט מקום מתאים לכך. בקניון ייצוג מכובד במיוחד לרשתות אפנה של מותגים אהובים ומוכרים, קוסמטיקה, תכשיטים, שעונים, הנעלה, אקססוריז ועוד. המסעדות והסופרמרקט ממוקמים במתחם אוכל רחב ידיים.

  • פתוח 7 ימים בשבוע 10:00-20:30 יום ראשון 11:00-19:00.

Créteil Soleil

כתובת: Av. de la France libre,  Créteil

הגעה: מטרו קו 8 תחנה- Créteil – Préfecture

קניונים ואאוטלט, קניונים ואאוטלט מחוץ לפריז- חגיגת קניות לכל המשפחה
שופינג מחוץ לפריז- creteil soleil

One Nation

 20 דק' ברכב מוורסאי,  ממוקם One Nation מתחם קניות יוקרתי עם כ- 90 חנויות ומעל 400 מותגים במחירים מוזלים במיוחד. קומת הכניסה של המתחם מוקדשת בעיקרה למותגי ספורט שונים ובקומות הנוספות נמצאות כל החנויות האחרות כמו למשל Sandro , Maje , Etro , Claudie Pierlot  ואחרים, כאשר אחת החנויות השוות היא חנות האאוטלט הראשונה של רשת גלרי לה פייאט. כמובן שבין קנייה לקנייה תוכלו להתרווח באחת המסעדות הפזורות בקניון ולקנח בחנות השוקולדים המשגעת. המתחם פתוח 7 ימים בשבוע להנאתכם. סניף פריימרק נמצא 5 דקות נסיעה משם.

One Nation

כתובת:  Av. du Président John Fitzgerald Kennedy 1, 78340 Les Clayes-sous-Bois

קניונים ואאוטלט, קניונים ואאוטלט מחוץ לפריז- חגיגת קניות לכל המשפחה
שופינג קרוב לפריז-מי אמר פריימרק ולא קיבל?

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9797