קניות בפריז: המדריך השלם למרכזי קניות בעיר האורות

קניות בפריז. שופינג, כמה כייף וכמה נעים. כל כך הרבה מקומות מדליקים לעשות שופינג בפריז, יש כאן הכל, רק תבואו! כל רובע ורובע של פריז ערוך למסעות שופינג, לכל אחד יש את האופי ו"הצבע" שלו והשפע כאן גדול במיוחד וכך גם המחירים. היום נכיר את מרכזי הקניות בתוך פריז אז הכינו את הארנק מתחילים!

קניונים בפריז- forum les halles paris

במרכז התיירותי ההומה של פריז, ממוקם אחד מרכזי קניות הגדולים בעיר – "קניון לה האל". היכן שעמד השוק הסיטונאי של העיר בעבר שופץ מהיסוד ונפתח בעיצוב שמתקשר עם הסיבה. המקום גדול עד כדי כך שמומלץ להיעזר במפת המקום (ניתן לקבלה באחת מעמדות המודיעין). מתחת לקניון לה האל – תחנת רכבות בנוסף למטרו. מה שמאוד מקל על ההגעה לכאן. בקניון ישנן חנויות מותג רבות ומוכרות לאופנה, כלי בית, קוסמטיקה וכדומה, כמו גם בוטיקים של מעצבים מקומיים/ צרפתים. בין חנות לחנות תוכלו לבקר באחד מבתי הקולנוע ולקנח בבית קפה נעים, או באחת המסעדות שיש כאן.

את הביקור בקניון לה האל, תוכלו לשלב עם סיור במוזיאון הבורסה שנפתח אחרי שיפוץ וכמובן לטייל במארה.

forum les halles paris

  • שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:30. יום ראשון עד 19:00
  • 25 דצמבר 1 ינואר סגור
  • מטרו: קו 4 תחנה Les Halles

מרכזי קניות- CNIT- la Defense

CNIT הוא יותר מרכז עסקים גדול ומודרני, מאשר קניון מסורתי כפי שאנו מכירים. במקום ישנו מרכז קניות נוסף – ווסטפילד ו-La Grande Arche de La Defense. המבנה של CNIT גדול ומרשים במיוחד בן חמש קומות (קומת מרתף, כניסה ועוד 3 נוספות) וכיאה לגודלו, כך גם מגוון החנויות שבו. כאן תוכלו למצוא את כל המותגים הפופולריים מכל העולם, כמו אפל, זארה, ל'אוקסיטן, אדידס ועוד, כמו גם  קולנוע שמארח בין היתר פסטיבלי סרטים מכל העולם מדי פעם (שווה להתעדכן באתר אם מתקיים פסטיבל מסוים בהנחה ואתם מאוהבי הז'אנר) וכמובן מסעדות ובתי קפה שמציעים למבקרים רגעים של מנוחה בין חנות לחנות. אם אתם אוהבים שופינג, פשוט תגיעו לכאן וכדאי לקחת את הזמן.

CNIT- la Defense

  • שעות פתיחה: כל ים 10:00-20:30
  • מטרו: קו 1 תחנה La Défense

Westfield Les 4 Temps- la Defense

קניון ענק גדוש במותגים וחנויות שונות- גם יקרות וגם כאלו שלא, בשונה מחנויות הבוטיק הפזורות בעיר. תמצאו כאן סניפים של- אפל, דקטלון, סליו במקום יש סופרמרקט בן 3 קומות ובו תוכלו למצוא: ביגוד, קוסמטיקה, ספרים, מאפים טריים וטעימים במיוחד. הגעתם רעבים? אין בעיה, תוכלו לאכול כאן כל מה שתרצו (לא מתאים לשומרי כשרות). מסעדות המבורגר, פיצות ופסטות, סושי, שוקולד, גלידות , יוגורט פקטורי ועוד ועוד. גם טבעוניים ימצאו כאן את מבוקשם בפוק האוס.יתרון חשוב – תחנת המטרו צמודה לקניון, כך שאין צורך להגיע ברכב. נוחות במיטבה.

הזדמנות נפלאה לגלות את לה דפאנס שהוא אזור פחות מתוייר אך מעניין מאוד.

Westfield Les 4 Temps- la Defense

  • שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:30
  • מטרו: קו 1 תחנה La Défense
קניות בפריז, קניות בפריז: המדריך השלם למרכזי קניות בעיר האורות
קניונים בפריז- Westfield Les 4 Temps- la Defense

Les Boutiques Du Palais

Les Boutiques du Palais הוא קניון יוקרתי המתפרס על שטח של כ- 15000 מ"ר ובכל שנה מבקרים בו מעל 4 מיליון מבקרים. הקניון פתוח בכל ימות השבוע ובו 25 חנויות אופנה וביגוד של המותגים המוכרים כמו גאפ, לה-קוסט, הוגו בוס, חנויות אקססוריז, קוסמטיקה ובריאות שונות, כולל מסעדות ובתי קפה. בנוסף יש כאן סופרמרקט גדול ועשיר, בית קולנוע מעוצב ומתקדם וגם אודיטוריום המארח הופעות מוזיקה מכל העולם. אם אתם בעניין, שווה לבדוק איזו הופעה או סרט מגיעים לכאן. בילוי מושלם לכל המשפחה!

Les Boutiques Du Palais

  • שעות פתיחה: כל יום 10:30-19:30 ראשון 11:00-19:00
  • מטרו: קו 1 תחנה  Neuilly – porte maillot

קניות בפריז- Centre Commercial Beaugrenelle

יש אלו הטוענים כי קניון בוגרנל הוא שיק פריזאי טהור, לא פחות! הקניון היפייפיה, בן ה- 6 קומות, עמוס וגדוש בחנויות אפנה, טואלטיקה, קוסמטיקה, תכשיטים, צעצועים ועוד, ובנוסף גם קולנוע עם 10 מסכים וכ- 20 מסעדות המציעות אוכל גורמה, אוכל מקומי וגם אוכל רחוב. בכל קומה ישנו אזור מנוחה עם ספות נוחות שניתן להתרווח מעט בין חנות למסעדה ולצפות מהצד על ההולכים והשבים. על גג הקניון בשטח של 7000 מ"ר (!!) ממוקמת גינה מרהיבה ביופייה, עם צמחים שונים המושכים אליהם דבורים המפיקות דבש טהור וטעים במיוחד. הקניון פתוח 7 ימים בשבוע והתחבורה הציבורית הנגישה אליו הופכת את ההגעה לכאן קלה ונעימה ומייתרת את הצורך ברכב פרטי.

  • רצוי לשלב עם פארק אנדרה סיטרואן הסמוך וביום יפה לעלות על כדור פורח.

Centre Commercial Beaugrenelle

  • שעות פתיחה 10:00-20:30 ראשון 11:00-19:00
  • מטרו: קו 10 תחנה Charles Michels
קניות בפריז, קניות בפריז: המדריך השלם למרכזי קניות בעיר האורות
חגיגת קניות בפריז- Centre Commercial Beaugrenelle

Carrousel du Louvre

Carrousel du Louvre  הוא קניון יוקרתי במיוחד, המשתרע על פני שטח של 110.000 מ"ר, שאהוב על התיירים ועל המקומיים כאחד. רבים נוהגים להגיע לכאן לאחר סיור במוזיאון הלובר הסמוך, לקחת רגע של מנוחה בין החנויות והמסעדות השונות. ל"קרוסל דה לובר" מבנה אדריכלי מרהיב ביופיו, כאשר חלקה התחתון של פירמידת הלובר נראה מתוך המרכז עצמו.

מומלץ להתעדכן באתר טרם ההגעה, שכן, ב, Carrousel du Louvre  ישנו חלל ייעודי לאירועים ותערוכות שנתיות שמומלץ לבקר בהן אם אתם כאן ועל הדרך תוכלו להיכנס מכאן היישר אל תוך מוזיאון הלובר עצמו.

"קרוסל דה לובר" פתוח במשך כל ימות השבוע כולל חנויות הבוטיק המיוחדות, חנויות תכשיטים וקוסמטיקה, מסעדות גורמה ורשתות מותגים מובילות. זהו מקום אידיאלי לרכוש מתנות ומזכרות מהביקור בעיר. שימו לב שזהו קניון יוקרתי, ובטח תבחינו שרוב המוכרות במקום ילידות סין, מראה את עוצמת הקניה של התייר הסיני.

Carrousel du Louvre

  • שעות פתיחה: כל יום 10:00-19:00
  • מטרו: קווים 1/7 תחנה Palais-Royal – Musée du Louvre

Italie Deux

קניון "איטלי דו" ממוקם בסמוך לכיכר איטליה, ובו כ- 130 חנויות עם מותגים מקומיים המציעות למבקרים מגוון גדול במיוחד של מוצרים במחירים שווים לכל כיס. בין חנויות הקניון : זארה, ליוויס, רשת הקוסמטיקה "ספורה" ועוד חנויות נוספות. בנוסף לחנויות הבגדים והקוסמטיקה, יש גם חנויות הנעלה, תכשיטים, מסעדות ובתי קפה להנאתם של המבקרים.

מומלץ לבקר בו בסיום מסלול טיול רובע 13 שהכנתי.

Italie Deux

  • שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00
  • מטרו: קווים 5-6-7 תחנה Place d'Italie
קניות בפריז, קניות בפריז: המדריך השלם למרכזי קניות בעיר האורות
בואו לכפר ברסי הנהדר ברובע Bercy Village

Bercy Village

"ברסי וילג'" הוא בהחלט חוויה צרפתית אחרת למבקרים. בתחילת המאה ה- 19 שימש המקום כאזור אחסון לוגיסטי ובין המחסנים השונים התקיים במשך יותר מ- 100 שנה, שוק היין הגדול בעולם. המקום הוא למעשה חצר מרוצפת משולבת טרסות אבן ופלדה, עץ וזכוכית. המקום הוכר כאתר מורשת היסטורית. "ברסי וילג'", ממוקם בשכונת ברסי ברובע ה- 12 על גדות נהר הסן. במקום חנויות רבות לאורך פסי הרכבת העתיקים חנויות בגדים לנשים, גברים וילדים, חנויות קוסמטיקה וכלי בית מיוחדים. תמצאו גם עשרות מסעדות שונות וחנות רשמית של קבוצת פריז סן ז'רמן.הביקור כאן אינו רק שופינג, אלא גם סיור היסטורי מרתק! כמובן שלא נחמיץ ביקור גם בפארק ברסי הנחמד.

מומלץ להכליל במסגרת מסלול טיול ברובע12 שהכנתי.

Bercy Village

  • שעות פתיחה: חנויות 10:00-20:00
  • שעות פתיחה מסעדות 10:00-02:00(כפוף לשינויים בתקופת הקורונה)
  • מטרו: קו 14 תחנה Cour Saint-Émilion

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9806