שופינג בפריז: בתי הכלבו המפורסמים של עיר האורות

גם אם הגעתם לפריז לטיול מוזיאונים, גלריות, או מסעדות, בסופו של יום תמיד תמצאו את עצמכם במעיין מסע שופינג בפריז קטן (או קצת יותר..). כי בואו נודה בזה – אין מצב להגיע לפריז ולא לעשות שופינג אירופאי קלאסי משובח. עיר האורות נחשבת כמקום אהוב ביותר על תיירים לשופינג, הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם להתחיל:

שופינג בפריז- גאלרי לאפייט Galeries Lafayette Paris Haussmann‬

נפתח במוכר והמפורסם מכולם: הגאלרי לפאייט! הגאלרי לפאייט, הוא לפני הכל אטרקציה תיירות המושכת אליה מבקרים מכל רחבי תבל. ההיסטוריה שלו הולכת אחורנית בזמן אל שלהי המאה ה 19 כאשר שני בני דודים יהודים פתחו חנות קטנה ברח' לפאייט. מים רבים עברו מאז וכיום זוהי החנות הראשית (וגם היפה ביותר) של הרשת. הגאלרי לפאייט מתפרס על פני 3 מבנים מפוארים, הבניין האמצעי הוא הגבוה מבניהם ובבניין הקטן ביותר מוקדשות  3 קומות לאופנת גברים בלבד, כולל שעוני יוקרה, בישום, משחקי מחשב, מוצרי אלקטרוניקה ועוד.

עוד לפני שתתחילו במסע הקניות, הרימו את הראש למעלה, אל עבר כיפת הזכוכית הצבעונית הענקית, שהפכה לסמלו הרשמי של הכלבו. הכיפה עברה שחזור לאחרונה וכיום היא מרהיבה וזוהרת מאי פעם.

מתחת לכיפה ובהתאם לסגנון האדריכלי, ממוקמות בכל קומה מרפסות מעוטרות ומעקות מפורזלים אשר נשתמרו עוד מהמקור. הכיפה בשילוב כלל האלמנטים הארכיטקטוניים, מעניקים למקום תחושה של ביקור בבית אופרה מפואר ולא של כלבו. עוד סיבה להגיע לכאן, היא המרפסת – הנחשבת ליפה ביותר בפריז, ממוקמת בקומה השמינית, ממנה נשקף נוף פנורמי משגע ועוצר נשימה של מגדל אייפל, שער הניצחון ועוד אתרים. בזמן התצפית תוכלו להתפנק במסעדה או הבר שיש כאן.

ימים ושעות פתיחת המרפסת:

  • שני – שבת 10:00-22:00
  • ראשון – 11:00-22:00

בגאלרי לפאייט מעל 300 חנויות בתחום הביגוד, הנעלה, קולינריה, תכשיטים, קוסמטיקה, ספרים, ריהוט, אמנות ועוד. שלל המותגים ובתי האפנה המפורסמים בעולם, כולל אזור המיועד רק לחבר'ה הצעירים בשם "מועדון ה-20", כאן יוכלו בני הנוער שלכם לערוך מסע קניות משל עצמם בין המותגים האהובים עליהם. במקום נערכות מדי פעם תצוגות אפנה ופסטיבלי אופנה נחשבים, אליהם מגיעים כל המי ומי של עולם האפנה, פוליטיקאים, סלבריטאים ומפורסמים מכל העולם.

רעבים? קומה שלמה של מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל מכל סוג שתרצו, מחכה רק לכם, כולל מקומות ישיבה ואזורי מנוחה מעוצבים ונוחים במיוחד.

Galeries Lafayette Paris Haussmann

כתובת: 40 Boulevard Haussmann

מטרו: קווים 7-9 תחנה Chaussée d'Antin — La Fayette

שופינג בפריז, שופינג בפריז: בתי הכלבו המפורסמים של עיר האורות
galleries Lafayette paris

Galeries Lafayette Champs-Élysées

הגאלרי לפאייט בשאנז אליזה, נפתח בשנת 2019 וממוקם בבניין ארט דקו יפיפה ובו שטח של 6500 מ"ר שהפך לאזור אפנתי, שיקי, פופולארי ואהוב במיוחד בקרב המקומיים והתיירים כאחד. בכלבו תמצאו את מיטב המעצבים והמותגים, כמו גם כאלו מקומיים המוכרים פחות. בין חנויות הבוטיק ישנן חנויות אפנה, בישום, מחשבים, בגדי תינוקות וכמובן קומת מסעדות ובתי קפה. אם אתם מטיילים בשדרה המפורסמת ביותר בעולם, אתם חייבים להיכנס גם לכאן.

  • טיפ קטן- בקומת המרתף תמצאו את השירותים הציבוריים הטובים בעיר סטייל יפן..

התפנקו בפטיסרי טוב בסניף סטורר בקומה למטה או בשוקולד משובח. רוצים לטפס לגג? תמצאו שם את מסעדת MUN בעיצוב מודרני משגע ומרפסת קיץ עם נוף ממכר לשער הניצחון ומגדל אייפל. אל תחמיצו ביקור!

שעות פתיחה: כל יום 10:00-21:00

מטרו: קו 1-9 תחנה Franklin D. Roosevelt

Le Bon Marché

לה בון מרש(השוק הטוב). בית הכלבו הראשון בפריז, מפואר ואלגנטי, נבנה ב- 1852 ע"י היזם אריסטיד בוסקו. הכלבו הוא הגדול ביותר בגדה השמאלית של נהר הסין וממוקם במרכז הרובע ה- 6. בזמנו היו חידושים יוצאי דופן כמו מחיר קבוע, אפשרות החזרה, פעילות לילדים ועוד. נשים לא נשואות שעבדו בכלבו זכו למגורים במעונות בקומה העליונה, לא רע בכלל. כיום בכלבו חנויות רבות לכלי בית, ספרים, ביגוד, ביגוד לתינוקות וילדים, תכשיטים, הלבשה תחתונה, אקססוריז, בישום וקוסמטיקה של מיטב המותגים כמו לואי ויטון, דיור, שאנל ועוד. במקום בתי קפה עם פינות ישיבה נעימות וכמובן שאסור לכם לפספס ארוחה באחת ממסעדות הגורמה של לה בון מרש, תענוג אמיתי של טעמים אותנטיים על טהרת המטבח הצרפתי. בנוסף, סופרמרקט ענק, עם מגוון מוצרים צבעוני ומיוחד שמגיע מכל רחבי העולם. שווה ביקור.

כיום משתייך לקבוצת המותגים של LVMH

Le Bon Marché

כתובת: 38 Rue de Sèvres

שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00

מטרו: קו 10-12 תחנה Sevres – Babylone

שופינג בפריז, שופינג בפריז: בתי הכלבו המפורסמים של עיר האורות
שופינג בפריז: בית הכלבו BHV Marais

La Grande Epicerie de Paris

"לה גרנד אפיסרי דה פריז", היא חנות כלבו שתשמח את חובבי הפודי'ס והגסטרונומיה, המציעה את גן העדן לחובבי הבישול, אך לא רק. מדובר בחנות למוצרי גורמה מכל העולם, כולל חומרי גלם יוקרתיים מתחומי בישול שונים. במקום מתקיימים סיורים מודרכים בין המחלקות השונות, הכוללים הסברים היסטורים, לצד התפתחות החידושים הקולינריים. תוכלו למצוא כאן בין היתר: גבינות, נקניקים, יינות, מאפים, שוקולדים איכותיים וחומרי/ כלי בישול לבשלן החובב וגם לשפים מקצועיים. טווח המחירים כאן גמיש, כך שתוכלו גם לארוז לעצמכם סלסלה מפנקת לדרך וגם לקחת הביתה.

La Grande Epicerie de Paris

כתובת: 38 Rue de Sèvres 

שעות פתיחה: כל יום 08:30-21:00 יום ראשון 10:00-20:00

מטרו: קו 10-12 תחנה Sevres – Babylone

Le BHV Marais

Le BHV Marais ממוקם צמוד להוטל  דה ויל ונחשב ה-מקום לבילוי, שופינג בפריז איכותי. המבנה מרשים במיוחד עם 45K מ"ר של חללים וחנויות, מסעדות ומעל 900 מותגים שונים מכל העולם. בכלבו תמצאו מחלקות ל"עשה זאת בעצמך" (חייבים להיכנס לכאן!), דקורציה, כלי אוכל, אפנה ומעצבים, אמנות ותרבות, דוכני אוכל, בתי קפה, חנויות שוקולטיירים, ועוד. שווה להגיע בערב וליהנות מהנוף הנשקף מגג הכלבו (השקיעה בפריז מרהיבה מכל גג), עם קוקטייל טעים באווירה רומנטית פריזאית אמיתית.

Le BHV Marais

כתובת: 52 Rue de Rivoli 

שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00 יום ראשון 11:00-19:00

מטרו: קו 1-11 תחנה Hôtel de Ville

שופינג בפריז, שופינג בפריז: בתי הכלבו המפורסמים של עיר האורות

שופינג בפריז- Printemps Haussmann

בית כלבו גדול ומרשים, המתפרס על פני כמה בניינים. ב"פרינטמפס" תוכלו למצוא הכל כולל חנויות עיצוב, דיגיטל, משקפיים, תכשיטים וגם מחלקה גדולה במיוחדת לאפנת גברים ונעליים וכמובן, מחלקת הלבשה תחתונה, כמו שרק פריז יודעת להציג, כולל בישום וקוסמטיקה.

קומת המסעדות והאוכל יספקו לכם חוויה טעימה עם קינוחי גלידה מתוקים, מאפים מלאי חמאה וקפה איכותי.

רוצים רגע לנשום אוויר? עלו לגג הכלבו, תוכלו לצפות בנוף מרהיב ביופיו של העיר, להתרווח ולצבור כוחות להמשך היום.

Printemps

כתובת: 64 Bd Haussmann

שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00.

מטרו: קו 3-9 תחנה Havre – Caumartin

La samaritaine

לה סמריטן נבנה ב- 1870 בסגנון ארט דקו ולאחר שיפוץ מסיבי שארך למעלה מ- 15 שנה, פתח את שעריו מחדש. הביקור כאן הוא גם חוויה ארכיטקטונית (שימו לב למרפסות המהודרות וגרמי המדרגות המפוארים) בנוסף על השופינג שאתם הולכים לעשות פה, ועוד איך!

בשטח של כ – 20.000 מ"ר, פרוסות מחלקות על שלל החנויות שבהן, כולל מחלקת הקוסמטיקה הנחשבת לגדולה באירופה. מחלקות ביגוד, אקססוריז, משחקים, אלקטרוניקה וחנויות מותגים, מהמובילים שבהם כמו ג'יבנשי, דיור, לה – קוסט, הרמס ועוד. בקומה 5 של הכלבו ישנו אזור עם בר ומסעדה ומרחבי ישיבה למנוחה בין הקניות. להבדיל מבתי כלבו אחרים, בהם הקדישו קומות שלמות למסעדות ובתי קפה, ב"לה סמריטן" העדיפו לשלב "איי" מזון בין המחלקות השונות, כך בין החולצות לנעליים תוכלו להתרענן בקפה קטן, או כוס יין ולהמשיך בדרככם.

  • לכתבה הנרחבת שלי על ההיסטוריה של לה סמריטן לחצו כאן.

La samaritaine

כתובת: 9 Rue de la Monnaie 

שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00.

מטרו: קו 7 תחנה Pont Neuf.

         קו 1 תחנה Louvre – Rivoli

מקווה שנהינתם מהשופינג

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9864