ביסטרו מומלצים בפריז – בואו לאכול עם המקומיים

כאשר אנו אומרים "ביסטרו", מיד עולה תמונה של פריז. ביסטרו מומלצים בפריז הם מקומות עם אווירה פריזאית אותנטית, אליו מגיעים גם מקומיים וגם תיירים. תמיד יש כאן מצב רוח טוב, אוכל טוב ומשקאות טעימים. אומרים שהמילה ביסטרו מקורה בחיילים הרוסים שנכנסו לפריז ב1815 ורצו לאכול ומהר. ביסטרה(מהר) ביסטרה צעקו למטבח, והשאר אתם כבר מנחשים. הגעתם לפריז? אין מצב שלא לחוות לפחות ביקור אחד או שניים, בביסטרו השונים המומלצים שיש כאן:

Bistrot Paul Bert

ביסטרו "פול ברט" מומלץ גם ע"י מישלן ואיך לא? כאן תוכלו ליהנות גם מאווירה וגם מאוכל טוב ממש ומה צריך יותר מזה? התפריט אמנם קצר, אך מלא הפתעות טעימות כמו בשרים מעושנים, מאכלי ים ועוד, המוגשות באופן ססגוני על הצלחות, לצד בירות מעולות ויינות שונים. השירות ב"פול ברט" נעים, מהיר ותמיד עם חיוך. מחפשים היכן לאכול באווירה כיפית ונעימה? זה המקום, רק אל תשכחו – הזמינו מקום מראש, אחרת תיאלצו להמתין זמן מה בחוץ.

שעות פתיחה: 12:00-14:30 19:30-23:00 ימים ראשון שני סגור.

כתובת: 18 Rue Paul Bert 

מטרו: קו 9 תחנה Charonne

ביסטרו מומלצים בפריז- Benoit Paris

100 שנה של סיפורים, אוכל טוב וכוכב מישלן יקבלו אתכם ב"בנואה". כשהשף אלן דוקאס אחראי על התפריט במקום, אתם יכולים לצפות לחוויה קולינרית מושלמת ומלאה במטעמים נפלאים. האווירה ב"בנואה" חופשיה וקלילה, העיצוב חמים ומשולב קטיפה על מחיצות הפרדה בין אזורים, דלפק מרכזי עשוי עץ גושני מעוצב, ציורים על הקירות, רצפה דקורטיבית וריהוט אותנטי, ממש אווירת בוזו'לה צרפתית אמיתית (רק נגרה לכם את בלוטות הטעם ונמליץ על ביסק הסרטנים המעולה!!). השירות נעים וידידותי, עם מלצרים אשר ישמחו לתרגם לכם את התפריט ולהמליץ על מנות היום. הזמינו מקום ובואו!

Benoit Paris

שעות פתיחה: 12:00-14:30 19:30-21:30

כתובת: 20 Rue Saint-Martin

מטרו: קו 1/11 תחנה Hôtel de Ville

Allard

שמעו סיפור: בשנת 1932 רכשה מרתה אלרד את המקום ומאז עברו כאן אלפי סועדים וסיפורים שנצרבו על קירות המסעדה, המעניקים למקום את האווירה הייחודית שלו. בקיץ 2013 רכש את "אלרד" שף המישלן – אלן דוקאס, שלקח בחכמתו הקולינרית את המקום וביקש לשמר את המסורת של מרתה אלרד ותרגם לזמננו כיום את המנות האייקוניות שלו כמו ברווז צ'אלאנס עם זיתים, בשר הכבש המשובח ועוד מנות נוספות. האווירה ב"אלרד" מהולה בניחוח של פעם, עם טפטים פרחוניים על הקירות עמוסי התמונות וקטיפה אדומה מרפדת את המחיצות בחלל המקום. שולחנות ערוכים לסועדים עם מפות לבנות המזמינות לחוויה צרפתית אמיתית. בואו, כדאי ביותר!

שעות פתיחה: 12:00-14:00  19:00-22:00 שני שלישי סגור.

כתובת: 41 rue Saint Andre des Arts

מטרו: קו 4/10 תחנה Odéon

ביסטרו מומלצים, ביסטרו מומלצים בפריז – בואו לאכול עם המקומיים
לאכול עם המקומיים- Bistro-Paul-Bert-Paris

Chez Janou

"אצל ז'אנו" (בתרגום חופשי), הוא מקום שתמיד כייף להגיע אליו. אווירה נעימה, חמימה וצבעונית. רצפת הפסיפס מעניקה רקע לכל התפאורה מסביב, החל מהריהוט, הבר ועד התקרה וגופי התאורה. התפריט צרפתי מסורתי הכולל מנות פתיחה, עיקריות מעולות וטעימות במיוחד! לצד משקאות משובחים. כדאי להזמין מהקינוחים את מוס השוקולד המפורסם של המקום, אל תוותרו!!

המקום פתוח בכל יום לארוחות בוקר צהריים וערב עד לשעות הקטנות של הלילה.

חשוב – אם אתם לא רוצים לחכות בחוץ, מומלץ להזמין מקומות מראש. אז תזמינו.

Chez Janou

כתובת: 2 Rue Roger Verlomme

מטרו: קו 8 תחנה Chemin Vert

le Bougainville

ביסטרו צרפתי נעים וחמים. המקום מרווח ומואר, עם בר מרכזי ורחב ידיים. ניתן לשבת בפנים, או בחוץ לכיוון הרחוב, או מצידו של הביסטרו – בפסאז' ויויאן היפיפה עם רצפת אריחים מצוירים (גם כאן תוכלו לטייל לאחר הארוחה). le Bougainville הוא ביסטרו שוקק חיים, מה שמעיד על איכות השירות ואיכות האוכל. התפריט היומי עשיר ורשום בקפידה על לוחות גיר הפזורים בין השולחנות ומחוץ לביסטרו. כדאי ביותר לטעום את מנת טרין כבד עוף עם פירות יבשים, האווז הקצוץ, או הטלה המתובל בעשבי תיבול טריים שמגיעים בכל יום מהאזור.

כתובת: 5 Rue de la Banque 

מטרו: קו 1/7 תחנה Palais-Royal – Musée du Louvre

ביסטרונמיק Restaurant 52

Restaurant  52 מעוצב בסגנון מודרני מוקפד, עם חלל אחד גדול ומרווח ומרפסת רחבת ידיים. קירות בטון חשופים ותעלות מיזוג שחורות מעניקות לאורחים תחושה מודרנית תעשייתית חמימה בתוספת ריהוט עשוי עץ ,המפוזר בחלל. בשל המרחב, האווירה רגועה ונעימה וניתן לשוחח בנחת מבלי שקולות מסביב יפריעו. התפריט ב- Restaurant 52 עשיר ועונתי ומתחלף מדי שבוע. המנות עשירות בטעם ונפלאות בהגשה וצוות מלצרים חייכן ואדיב, שיסייע לכם לבחור את המנות שתאהבו, יחד עם יין / בירה / קוקטייל טעים. מומלץ להזמין את מנת הקרפצ'יו, קונפי שומר, טונה אדומה ברוטב בוטנים בגריל ובגזרת הקינוחים – גלידת שוקולד איטלקית, או סורבה התות הנהדר!

Restaurant 52

כתובת: 52 Rue du Faubourg Saint-Denis

מטרו: קו 4 Château d'Eau

ביסטרו מומלצים, ביסטרו מומלצים בפריז – בואו לאכול עם המקומיים
ביסטרו מומלצים בפריז- le Bougainville

L’avant comptoir

L’avant comptoir הוא ביסטרו- בראסרי מקסים ולא גדול (יש יאמרו אפילו קטן, אבל זה חלק מהקסם), המגיש תפריט המבוסס על פירות ים, טאפס ובשר מטוגן. בדר"כ די מלא כאן ולכן אם הגעתם – מומלץ שלא למהר, תוכלו בינתיים להביט לתקרה ולבחון את המנות/פריטים שונים שתלויים על ווים (מחשבה מעניינית של הבעלים), אולי קצת מעכב, אבל שווה את החוויה. במקום ניתן לשבת בשולחנות בפנים או בחוץ, אבל המקום הטוב ביותר כאן הוא על הבר. השירות נעים ומקצועי, צוות המלצרים, כולל המגיש על הבר, בקיאים מאד בתפריט וישמחו להמליץ לכם באנגלית על מנות מיוחדות וטעימות, לצד משקה/ יין טעים.

L’avant comptoir

כתובת: 3 Carr de l'Odéon 

מטרו: קו 10 תחנה Mabillon

Les arlots

Les Arlots  הוא ביסטרו צרפתי קלאסי המושך אליו את המקומיים ואת התיירים כאחד. Les Arlots מעוצב בסגנון צרפתי ביתי: על כל שולחן ניצב לוח גיר קטן ועליו התפריט היומי (חומרי גלם טריים מגיעים לכאן בכל יום) ותמונות של אמנים מקומיים תלויות על הקירות. באווירה ביתית חמימה ישמחו להעניק לכם שירות, צוות מלצרים מקצועי ואדיב שיספר לכם על המלצת היום לצד יין מתאים. מה כדאי להזמין כאן? כרוב ממולא, נקניקיה על מצע פירה צרפתי מסורתי, בשר עגל עם ירקות, או בשר בקר ביין אדום עם תפו"א מוקפצים ולקינוח חייבים לטעום את עוגת התות. מושלם, כבר אמרנו?

כתובת: 136 Rue du Faubourg Poissonnière 

מטרו: קו 4/5 תחנה Gare du Nord

Au bistro

"או ביסטרו" הוא מקום מפגש לאנשים שאוהבים יין ואוכל טוב, באווירה נעימה וחמימה. ביסטרו קטן, פריזאי טיפוסי, עם מטבח המציע תפריט מגוון וטרי מחומרי גלם שמגיעים בכל יום למטבח. כמו חומרי הגלם, כך גם יינות משובחים, תוצרת ייקבים צרפתים קטנים, מתובלים באהבה צרפתית רומנטית. כמו האווירה, כך גם השירות ב"או ביסטרו" אדיב וסבלני. רוצים ליהנות בסגנון צרפתי אמיתי? "או ביסטרו" הוא מקום מעולה להתחיל.

Au bistro 

כתובת: 8 Rue du Marché Saint-Honoré

מטרו: קו 1 תחנה Tuileries

Le cadoret

"לה קאדרוט" הוא ביסטרו נפלא לאלו שאוהבים מטבח צרפתי מסורתי, עם סטייק טרטר, פירה קורדון, חלזונות אסקרגו ועוד מטעמים צרפתיים מסורתיים. המקום אינו גדול והאווירה נעימה ומשפחתית. התפריט כאן מתחלף בכל יום וכתוב על גבי לוח עם גיר בכניסה לביסטרו. צוות המלצרים אדיב ומסביר פנים, שישמח להסביר לכם את התפריט כולו ברוגע ועם חיוך. שווה במיוחד להזמין את הצדפות, הכבש בדבש ולקנח בעוגת שקדים עם תפוח. תענוג צרפתי אמיתי!

אם אתם שם אל תשכחו לבקר בפארק בוט שאמון.

כתובת: 1 Rue Pradier 

ביסטרו מומלצים, ביסטרו מומלצים בפריז – בואו לאכול עם המקומיים
ביסטרו נהדר בטעם של פעם- Aux lyonnais

L’ami louis

חלון החזית של L’ami louis , מכוסה עד מחציתו בווילון ריבועים אדום לבן, מה ששומר על פרטיות הכניסה לביסטרו המסורתי ושומר על האווירה הנעימה בפנים. בזמנו ז'אק שיראק בחר לסעוד כאן יחד עם הנשיא קלינטון ובנות הזוג, ואת המקום פוקדים סלסב רבים.

"שה ל'אמי לואיז" הוא מקום ישן מאד ואפילו דהוי במיוחד, אך זהו סוד קסמו, האווירה הכי משוחררת וחברית, הצוות אדיב וידידותי וחייכן. התפריט המוגש כאן מבוסס על המטבח הצרפתי הקלאסי לצד יינות מצוינים, או בירה קרה ומעולה! מומלץ לנסות את העוף הצלוי וקינוח טארט השוקולד העשיר. חוויה מפנקת !

כתובת: 32 Rue du Vertbois 

מטרו: קו 3 תחנה Temple

Aux lyonnais

Aux lyonnais נבנה ב- 1890 ושימש בזמנו כמחסן פחם ואח"כ גם ליין והפך במרוצת השנים לתחנת עצירה אהובה ביותר לשתיית בירה. שמו של המקום עשה כנפיים והגיע על לאזניו של שף אלן דוקאס, שלקח את המקום תחת חסותו ומכאן אתם בוודאי יכולים לשער כמה נפלאות המנות המוגשות. מבלי לגעת בחזית העץ האדומה והמקורית שלו, הזמן כאילו עצר גם מלכת ואנשים רבים מגיעים לכאן כמסורת ממש לחוות את המקום מקרוב. רוצים לטעום את טעמה האמיתי של פריז הצרפתית האמיתית? זהו מקום מצוין לעשות זאת ובהנאה גדולה!

כתובת: 32 Rue Saint-Marc

מטרו: קו 8/9 תחנה Richelieu – Drouot

Robert et Louise

ברובע המארה, "רוברט ולואיז" הוא ביסטרו קסום שפתח את דלתותיו ב- 1958 ומאז ועד היום מכינים כאן בשר צלוי, צלעות בקר, סטייקים נפלאים, קונפי ברווז ועוד מטעמים על טהרת הבשר הצרפתי. יין טוב, או בירה לצד קינוחים טעימים וחברים טובים עושים את המקום הזה למיוחד ונעים כל כך. אווירת ביסטרו אמיתית! מקום מושלם אחרי טיול בשכונת המארה המקסימה.

Robert et Louise 

כתובת: 64 Rue Vieille du Temple

 

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. שרי

    הי פול ברט אין לו כוכב חחח רק מוזכר במישליין
    בבקשה יידע אותי איך מזמנים אצלו מקום?
    צילצלתי לא עונים
    בפייסבוק אין אפשרות להזמין
    אודה לך שתיידע אותי תודה

    1. ניר יבלונקה

      לצערי יש רק טלפון במקום

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. שרי

    הי פול ברט אין לו כוכב חחח רק מוזכר במישליין
    בבקשה יידע אותי איך מזמנים אצלו מקום?
    צילצלתי לא עונים
    בפייסבוק אין אפשרות להזמין
    אודה לך שתיידע אותי תודה

    1. ניר יבלונקה

      לצערי יש רק טלפון במקום

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9979