בתי קפה מומלצים בפריז- מסתבר שאפשר למצוא כאלו

פריז תמיד נקשרה עם אוכל טוב ופטיסרי משובח, קפה קצת פחות. תרבות הקפה התפתחה לאיטה בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא קפה טוב בעיר. בתי הקפה בעיר האורות הם מקום מפגש חברתי ופוליטי מאז ומעולם. למרות שמרבית בתי הקפה הפריזאים אינם גדולים במיוחד (ישנם גם קטנים במיוחד), כאן נפגשים מתווכחים, מדברים, אה כן וגם מתאהבים, אחרי הכל, מדובר בעיר הרומנטית בעולם! בואו לטיול מלא ניחוחות משכרים של קפה משובח, קרואסון חם שיצא הרגע מהתנור, לרקע מוזיקת שאנסונים צרפתית נעימה.

בתי קפה מומלצים- Ten Belles

Ten Belles המקסים, הוא גם מאפיית מחמצת משובחת, בה אופים בכל יום לחמים ומאפים מתוקים ומלוחים משובחים לצד קפה קלוי, טרי עם ריח אלוהי. בתפריט סלטים, כריכים מאפים מצוינים ועוד , העשויים כולם מחומרי גלם טריים מקומיים שמגיעים בכל יום.

תוכלו לשבת מחוץ לבית הקפה וללגום בנחת את הקפה הטעים, לצד שירות נהדר ונעים. נמצא בסמוך לתעלת סן מרטין כך שזו הפסקה נעימה כאשר אתם מטיילים באזור.

Ten Belles

כתובת: 10 Rue de la Grange aux Belles

KB CaféShop

את בית הקפה הזה תוכלו לזהות כבר מרחוק בזכות אזור הישיבה הכחול בהיר שלו, כך שבאמת לא תוכלו לפספס ובהחלט כדאי לכם. באווירה חמימה ונעימה אתם מוזמנים להתענג על קפה ממדינות שונות כמו אתיופיה, קניה, ברזיל ועוד וכמובן שיש כאן גם מאפים צרפתיים קלאסיים, עוגיות ועוגות נפלאות. הבר של המקום משקיף החוצה אל הרחוב השוקק, מעניק תחושה של תצוגת אפנה פריזאית. אגב, לחם הבננה פוט מעולה!

KB CaféShop

כתובת: 53 Av. Trudaine  

Shakespeare and Company Café

למרות גודלו המינימליסטי, האווירה כאן פשוט נהדרת!, שילוב מושלם של קפה משובח שנטחן במקום, לצד הספרייה המפורסמת, המעניקים ניחוח שיקי למקום. תרצו לשבת בחוץ או בפנים, כך או כך, הקפה מעולה, השירות נעים מאד. תפריט קליל של סלטים, כריכים, מאפים שונים ועוד. מומלץ להזמין את היוגורט קוקוס והגרנולה וכמובן את פאי הפקאן המצוין!

כתובת: 35 Rue de la Bûcherie  

בתי קפה מומלצים, בתי קפה מומלצים בפריז- מסתבר שאפשר למצוא כאלו
בתי קפה מומלצים בפריז- holybelly 19

Holybelly 5

בית קפה בטאצ' היפסטרי קליל. תמיד מלא כאן, בעיקר בימי ראשון, אך מניסיון – ההמתנה שווה ביותר! בתפריט של בית הקפה תמצאו פנקייקים מעולים, מאפים, פסטות, סלטים, ביצים עשויות בצורות שונות ועוד. הקפה כאן נטחן במקום, טעים וריחני במיוחד והשירות נעים וידידותי. אם אתם מחפשים היכן לפתוח את הבוקר, זו בהחלט יכולה להיות אופציה נהדרת!

Holybelly 5

כתובת: 5 Rue Lucien Sampaix

Holybelly 19

חזית בית הקפה כולה וויטרינת זכוכית עם פרופיל בלגי כחול, מזמינה את הנכנסים פנימה אל תוך החלל המעוצב כולו בספות מרופדות קטיפה כחולה, עם מוטיבים תואמים על הקירות משולבי האבן, אלו משווים למקום את האווירה המיוחדת שלו. התפריט בבית הקפה הוא תפריט פריזאי קלאסי שכולל מאפים ועוגות טעימות, פסטות, סלטים ועוד, לצד קפה משובח וטחון במקום. כמו האווירה כך גם השירות – קשוב, ידידותי וסבלני.

כתובת: 19 Rue Lucien Sampaix 

LE BAL Café Otto

את בית הקפה "לה בל אוטו" מובילה השפית האינסטגרמית – מורגן לוברו – הנפלאה וכולם מרווחים. לוברו מפליאה במאפים נדירים בסגנון צרפתי, אירופאי קלאסי וכך גם כל התפריט – טעים, טרי, מלא בחומרי גלם משובחים, שעושים למנות רק טוב (ארוחות הבוקר והערב שמוגשות כאן הן פשוט חוויה מומלצת ממש!). בית הקפה קטן, אבל מקסים במיוחד ומלא באווירה פריזאית אמיתית. במקום נמצא חלל נוסף שמארח תערוכות צילום ואומנות מתחלפות, אירועים ומפגשים. נמצא בסימטה שקטה, השכונה קצת "קשוחה" ולא רבים מכירים את המקום בוודאי לא תיירים. לפני מאה שנה במקום בית קפה היינו מוצאים קברט ובית בושת..

LE BAL Café Otto

Bon Bouquet Café

בית קפה צבעוני נפלא זה שוכן ברובע התשיעי לא רחוק מתאטרון פולי ברג'ה הנודע. קפה משובח, מאפים וכריכים נהדרים. פנקייק עם ביצת עין  ובייקון? יש. ערימת פנקייק עם קצפת ופירות יער? גם יש. הצלחות מושחתות והאינסטגרם חוגג. אז למה אתם מחכים? 

Bon Bouquet Café

כתובת: 29 Rue de Trévise

בתי קפה מומלצים, בתי קפה מומלצים בפריז- מסתבר שאפשר למצוא כאלו
בית קפה וצבעוני ומטריף בפריז- kafkaf

Kafkaf

אופציה מצויינת למי שמתגורר ברובע 11 באזור כיכר בסטיל. אצל כפכף (כן לא טעיתם) תוכלו לבוא לארוחת בוקר או בראנצ' מ9 בבוקר ועד 5 אחר הצהריים. התפריט דומה לאחיו פרינג'  וכולל טוסט אבוקדו או ביצת בנדיקט, פרנצ' טוסט מושחת או פנקייקים לצד סוגי קפה נהדרים או חליטות תה.

Kafkaf

כתובת: 7 Rue Keller  

Matamata Coffee

בין מדינות הקפה המובילות ממוקמת גם אוסטרליה ומשם מתחיל הסיפור של "מטהמטה". הבעלים של המקום מביא את אוסטרליה היישר אל לב פריז ומתבל אותו בטוויסט צרפתי ייחודי, מה שמביא את הקפה שלו לטעמים איכותיים ומשובחים במיוחד. כדאי לשאול את המלצרים על סוגי הקפה המומלצים, תנו לבלוטות הטעם שלכם לעוף! כמו בכל בית קפה גם כאן התפריט קליל וידידותי כמו גם השירות הנהדר.

Matamata Coffee

כתובת: 58 Rue d'Argout 

Fringe

הפרינג' הוא לא רק בית קפה, אלא גם חלל צילום אמנתי. המקום מעוצב בסגנון מודרני דני ועל הקירות תלויים צילומים של צלמים מקומיים אנונימיים וגם מוכרים יותר. האווירה במקום מיוחדת ומרגישה כמו להיות בסוג של מוזיאון ביתי עם שיק צרפתי. בכל הקשור לאוכל, גם כאן הכל מוקפד וטעים ומוגש בצורה מעוצבת ואסתטית. הצוות מקצועי ושירותי מאד. אם הגעתם לכאן, פנו לעצמכם זמן לא רק לקפה איכותי, אלא גם לסיור תרבותי של אמנות צילום משובחת ומקצועית ביותר.

Fringe

כתובת: 106 Rue de Turenne 

La Caféothèque de Paris

תראו מה שריח טוב של קפה יכול לעשות. כשקולים ב"קפאוטיק" את פולי הקפה המשובח, הריח שמשתלט על האוויר מושך פנימה רבים מהרחוב, שרוצים להתפנק בקפה טעים. "קפאוטיק" ממוקם ליד הוטל דה ויל וחזיתו אינה מסגירה במאום את המתרחש בפנים. בית הקפה מחולק לכמה חללים כאשר אזור הקפה הוא המרכזי ובו מסודרים על מדפים שקי יוטה ובהם סוגים רבים ונפלאים של פולי קפה המגיעים ממקומות שונים בעולם. ניתן לרכוש מוצרים קפה נלווים וכמובן לקחת כמה שקיות של קפה טחון טעים הביתה. בנוסף לאזור הקפה ישנם חללים שונים מעוצבים עם ריהוט מודרני באווירה ביתית, בהם מתקיימות הופעות וערבי נושא אליהם ניתן לרכוש כרטיסים.

La Caféothèque de Paris

כתובת: 52 Rue de l'Hôtel de ville 

בתי קפה מומלצים, בתי קפה מומלצים בפריז- מסתבר שאפשר למצוא כאלו
איזה קפה אמרתם שאתם רוצים? תבחרו.. La Caféothèque

Boot Café

אם רציתם דוגמא לבית קפה פריזאי אמיתי, זהו המקום להגיע לכאן, "בוט קפה" הוא קפה בגודל של קופסת נעליים עם בקושי שני שולחנות שמסודרים בפנים, האופציה הכמעט יחידה היא להזמין קפה TO GO ולהמשיך לטייל. על כל גודלו, עדיין מדובר בבית קפה שהיה בעברו סנדלרייה- על הקירות הושארו כמה שלטים עוד מהתקופה ההיא, מה שהופך אותו למיוחד ונוסטלגי עוד יותר. הריח של הקפה הטחון מטפס על הקירות ויוצא החוצה אל הרחוב, כמו מזמין את העוברים והשבים לגשת לקפה חם וטרי. האווירה כאן חמימה ואינטימית מעט, הצוות שירותי ומהיר ותמיד עם חיוך.

כתובת: 19 Rue du Pont aux Choux 

עוד כמה בתי קפה מומלצים בפריז

The Beans on Fire – Gardette צמוד לגינה מקסימה ולא הרחק מאטלייה דה לומייר

כתובת: 7 Rue du Général Blaise 

 The Beans on Fire – Trois Frères עוד סניף של קפה טוב הפעם בשכונת מונמארטר

כתובת: 61 Rue des Trois Frères 

Back in Black קפה משובח וארות בוקר לאורך היום עד 16:30.

כתובת: 25 Rue Amelot  

 

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=10003