מרכזי אוכל בפריז- חגיגה קולינרית מושלמת

מרכזי אוכל נחשבים למקומות בילוי שווים במיוחד, שכן, כאן אתם יכולים לבלות יום שלם בין דוכנים, מסעדות ובתי קפה להנאתכם, תוך מסע שופינג נינוח בחנויות השונות המפוזרות במתחמים הללו. לפניכם, כמה מהפופולאריים שיש לפריז להציע:

מרכזי אוכל- Eataly Paris Marais

אין כמו לשוטט ברחובות שכונת המארה, ומה יכול להיות יותר טוב למצוא מרכז קניות איטלקי. איטלי בן 2 הקומות יפנק אותנו במסעדות ודוכני אוכל המציעים את מיטב המאכלים האיטלקיים האהובים. האווירה ב- Eataly Paris Marais נעימה ומזמינה בדיוק כמו שבאיטליה, המסעדות כאן מעולות ומגישות פיצות, פסטות, מאכלי ים ועוד. אל תדלגו על דוכני הגבינות הנפלאות (והריחניות), יינות משובחים, קינוחים מסורתיים, לחמים, מאפים ועוד.

Eataly Paris Marais

שעות פתיחה: 10:00-23:00

כתובת: 37 Rue Sainte-Croix de la Bretonnerie

מטרו: קו 1/11 תחנה Hôtel de Ville

מרכזי אוכל, מרכזי אוכל בפריז- חגיגה קולינרית מושלמת
מרכזי אוכל בפריז- Eataly Paris Marais

Station f

אם אנחנו בעניין מחזור ושימור, קבלו את תחנת הרכבתF  לשעבר, אשר יצאה משימוש והשתדרגה לחלל של חברות למידה משותפת ואוכל כמובן!! מה שהיתה פעם תחנת רכבת פעילה, שינתה את פניה, עברה שיפוץ ו"טיפול קוסמטי עמוק". אתם פשוט חייבים להגיע לכאן ולהסתובב בין דוכני האוכל עם הריחות המשגעים, וכמובן דוכני קינוחים ובר קוקטיילים מעולים! בין דוכן לדוכן, תנו הצצה בחממת הענק שבמתחם, המתמחה בין היתר, בגידולי ירקות הידרופוניים (כאלו שמגדלים ללא אדמה). התעייפתם? יש כאן גם מקומות / פינות ישיבה בתוך המתחם או מחוצה לו. נמצא כאן בין השאר את: "לה פליסיטה" – אושר- באיטלקית, זה בעיקר מה שתחוו כאן.  Anticafé בית קפה וחלל עבודה לשבת עם המחשב האישי.

Station f

שעות פתיחה: משתנות 09:00-23:00

כתובת: Station F- 5 Rue Eugène Freyssinet 75013 

מטרו: קו 6 תחנה Chevaleret

מרכזי אוכל- הרובע השביעי Beaupassage.

מעבר יפה זהו התרגום מצרפתית וכשמו כן הוא. מתחם מרהיב ומיוחד המוקדש כולו ל"חיים הטובים", המשלב קולינריה ואמנות באופן מושלם ואסתטי במיוחד. הכניסה לכאן היא דרך שלושה רחובות המובילים את המבקרים לאזורים שונים במתחם.

"בו פסאז" שנפתח ב 2018 הוא למעשה מקבץ של כמה חצרות הממוקמות בין בניינים שונים ובשנים האחרונות קובצו יחדיו למתחם בילוי אחד מסקרן ומלא בהשראה והנאה. תמצאו כאן – חנויות מזון, בתי קפה, קונדיטוריות, מסעדות (כמה מהן בהובלת שפים מעוטרי מישלן), מרכז ספורט וגם ספא יוקרתי. תוכלו לבלות כאן חצי יום מבלי לשים לב כמה מהר עובר הזמן. ככה זה כשנהנים. אז מה נמצא שם? הנה טעימה:

Le café pierre hermé- פטיסרי ובית קפה של פייר הרמה.

Barthélémy סניף של חנות גבינות מהמשובחות בפריז.

Mersea beaupassage מסעדה דגים ופירות ים איכותית ביותר.

Burger Père et Fils par Alléno המבורגריה של שף יאניק אלנו ובנו אנטואן.

הערה: המקום סגור זמנית עקב מותו הטרגי של אנטואן בתאונת פגע וברח בפריז.

Thierry Marx Bakery המאפיה החדשה של שף תיירי מרקס.

Beaupassage

שעות פתיחה: 07:00-24:00

כתובת: 53 Rue de Grenelle

מטרו: קו 12 תחנה Rue du Bac

מרכזי אוכל, מרכזי אוכל בפריז- חגיגה קולינרית מושלמת
תחנת רכבת ישנה שהפכה למרכז קולינארי- Station f

החדש- DOUZE

התוספת החדשה למרכזי האוכל היא "דוז" 12 בצרפתית . ברובע 12 במבנה צבאי לשער על שטח 1000 מ"ר 12 שותפים הקימו קומנה שכל אחד מהם מחזיק מניות במקום. המטרה לפתוח מקום נעים קטן ולא יקר באזור מתפתח. במבנה בין 2 הקומות תמצאו כמובן שוק ירקות ופירות קטן, מאפיה, דוכן דגים, ושני קצביות. עוד נמצא חנות יינות ומשקאות, עופות בגריל ודוכן גבינות. אפשר להציע לכם גם אוכל תאילנדי? גם יש. בקיץ תוכלו לאכול בטרסה חיצונית.

DOUZE

שעות פתיחה 08:00-21:00 שני סגור. שעות פתיחה מגוונות למסעדות השונות.

כתובת: Pass. Jaqueline Giraud 

מטרו: קו 1/8 תחנה Reuilly – Diderot

הצעיר בנפש- Ground Control

צעירים זה בשבילכם! Ground Control הוא יותר "מרחב" מאשר מרכז אוכל. באוויר הפתוח, מרחב רב תחומי המתפרס על פני 4500 מ"ר, בו אתם יכולים לאכול, לשמוע מוזיקה, ליהנות מיצירות אמנות של אמנים מקומיים וגם להתנסות בסדנאות יין, מאכלי פיוז'ן וגם מאכלים בינ"ל מסורתיים. אמריקה הלטינית, טאיוואן יוון איטליה נפגשות כאו. משהו מתוק? וואפל בלגי מקורי מליאז'. בר גלידות ובית קפה זה טוב? בין החנויות יש חנויות ספרים, אקססוריז, חנויות פופ אפ מדליקות שמשתנות מפעם לפעם ועוד. במתחם מרפסת גן ענקית (1500 מ"ר גודלה) אפשר להתרווח ולנוח בצל, או בשמש החמימה. המתחם פתוח למבקרים בעיקר בימי הקיץ ואם אתם מטיילים לכם באזור הטיילת הצמודה למתחם, כדאי ושווה לגשת לכאן. פנו לעצמכם שעה, שעתיים, לחוות את המקום המיוחד הזה. מומלץ בקיץ!

Ground Control

שעות פתיחה: 12:00-24:00 שני שלישי סגור.

כתובת: 81 Rue du Charolais 

מטרו: קו 1/14 תחנה Paris Gare de Lyon

מרכזי אוכל, מרכזי אוכל בפריז- חגיגה קולינרית מושלמת
מרכזי אוכל בפריז- BeauPassage

מרכזי אוכל בפריז- La Grande Epicerie de Paris

ישנם אלו שיקראו למקום "מרכז אוכל" וישנם אלו שיכנו את ה –  La grande épicerie de Paris כחנות/ סופרמרקט הגדול ביותר בפריז, אליו מגיעים גם תיירים וגם מקומיים על מנת לרכוש מוצרים, מאכלים שונים המגיעים מכל רחבי תבל. הביקור כאן הוא למעשה מעיין סיור גורמה/ קולינרי, שייקח אתכם לחוויה מרגשת של טעמים והתנסויות של בלוטות הטעם. חנויות יין, גבינות שונות, קינוחים, מאפים, דוכני פטריות אקזוטיות מכל העולם, פירות וירקות. יש כאן הכל, בואו עם סל גדול. במסעדות נמצא כאן את:

The table- מטבח צרפתי.

Tafa- מטבח אסייתי.

UNO- מטבח איטלקי.

La Grande Epicerie de Paris

כתובת: 38 Rue de Sèvres

מטרו: קו 10/12 תחנה Sevres – Babylone

  • מה עם קצת שופינג בפריז?
  • מחפשים בראסרי טוב בפריז?
  • חושבים שאין קפה טוב בפריז? בואו נמצא כמה

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9908