מסעדות רומנטיות בפריז עם מרפסת ונוף מושלם

חלק בלתי נפרד מהחוויה הקולינרית הפריזאית, היא ללא ספק הנוף הנשקף מחלונות המסעדה בה אנו סועדים / מבלים. אז, על מנת להבטיח שתהיה לכם חוויה מושלמת, הבאתי לפניכם מקבץ של כמה מסעדות רומנטיות הטובות בפריז המשקיפות אל נוף מרהיב שיעשה לכם את החוויה למושלמת. אז תכינו את בת/בן הזוג לארוחה רומנטית בשקיעה!

**מומלץ לבדוק ימים ושעות פתיחה טרם ההגעה שכן, לעתים ישנם שינויים בלתי צפויים.

מסעדות רומנטיות בפריז חוויה מושלמת

Giraf

בג'ירף מגישים תפריט צרפתי קלאסי על כל המעדנים הנפלאים שבו. המקום מעוצב באופן אלגנטי ביותר, גם פנים המסעדה וגם המרפסת המשקיפה אל רחובות פריז וכמובן אל מגדל אייפל. בתפריט המצוין יגישו לכם מעדנים כמו לינגוויני לובסטר, טאטקי טונה לצד מנות פירות ים מעולות! השירות בג'ירף מצוין ומסביר פנים והמלצרים ישמחו להמליץ לכם על יינות המתאימים לכל מנה ומנה שתיקחו מהתפריט.

כתובת: Pl. du Trocadéro  75016 (בכניסה השמאלית היכן שנמצא מוזיאון האדריכלות ומונומנטים)

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, בין השעות 12:00-16:00 ו – 19:00-23:00

 Elysées Restaurant Maison Blanche

על גג תיאטרון שאנז אליזה השף Fabrice Giraud מקפיד לארח את הסועדים במיטב המנות מהמטבח הצרפתי. התפריט מבוסס על מנות צרפתיות קלאסיות המקבלות פרשנות מודרנית והתוצאה- לא פחות מנפלאה! המסעדה מעוצבת באופן כזה שניתן יהיה לראות את הנוף היפה של פריז מכל עבר וכמובן בל נשכח את המרפסת המפנקת שמתאימה מאד לארוחות ערב רומנטיות או לאירוע מיוחד. המנות נפלאות ומוגשות בצורה אסתטית מרשימה. תענוד לעין ולחיך.

כתובת: Av. Montaigne15 75008

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון 12:00-14:30
  • שני – שישי 12:00-14:00 ו – 19:00-23:00
  • שבת 12:00-14:30

Les Ombres

במרכזו של גן מוריק על מרפסת הגג של מוזיאון קוואי ברנלי מציעה לסועדים מסעדת LES OMBRES נוף פנורמי מרהיב של פריז אל מול מגדל אייפל הנצחי. LES OMBRES  היא מסעדה פריזאית מעודנת המגישה מטבח צרפתי עכשווי, עם מנות טעימות במיוחד מעשה ידיו של השף הנפלא רואי מרטינס. גם תוך המסעדה מקבל טעימה מהנוף המרהיב באמצעות גג זכוכית משולב קורות ברזל בהשראת מגדל אייפל, כך שלא משנה איפה בחרתם לשבת, תוכלו ליהנות מאוכל נפלא ונוף עוצר נשימה.

כתובת: Quai Branly 27 75007 

ימים ושעות פתיחה:

  • ראשון 19:00-22:30
  • שני- סגור.
  • שלישי – שבת 19:00-22:30
מסעדות רומנטיות, מסעדות רומנטיות בפריז עם מרפסת ונוף מושלם
מסעדות רומנטיות בפריז- jiraf עם נוף למגדל אייפל

מרפסת ונוף גם מלמעלה אבל גם מלמטה

Frame Brasserie

אם אתם בעניין של אוכל טוב למרגלות מגדל אייפל, זו המסעדה בשבילכם. כורסאות עור, בר ארוך ומפנק, לצד שולחנות מפוזרים ברחבי המסעדה וכמובן ה-מרפסת היפיפייה המעניקה שלמות לכל ארוחה. המטבח בהובלתו של שף ג'וליאן מרסייה, מגיש אוכל צרפתי עם נגיעות אמריקאיות/ מקסיקניות המיושמות בטכניקת בישול צרפתי. כל חומרי הגלם טריים, כולל ירקות ופירות אורגניים המגיעים היישר מגן הירק של המסעדה (כן, למסעדה גן ירק משלה). המסעדה שייכת למלון פולמן, מלון עסקים מומלץ מאוד שצמוד לאייפל.

כתובת: Rue Jean Rey 28 75015 

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 12:00-23:00

L’Oiseau Blanc

"הציפור הלבנה" היא מסעדה יפיפייה המעוצבת בהשראת המטוס המקורי של שני חלוצי התעופה הצרפתיים- שארל נונגסר ופרנסואה קולי, אשר ניסו לחצות את האוקיאנוס האטלנטי ב 1927. ממרום המרפסת ניתן לתצפת על נוף פנורמי עוצר נשימה של פריז ובעיקר על האנדרטאות המפורסמות שבה והאוכל? מטבחו של השף דויד ביזה מציג מטבח צרפתי עכשווי עם מנות מקוריות ועשירות בטעמן. חוויה נפלאה ומיוחדת עם טאצ' היסטוריה צרפתית. שימו לב לדגם מוקטן של המטוס על גג המלון שבו טסו השניים.

המסעדה נמצא על גג מלון פנינסולה היוקרתי ובעלת כוכב מישלן אחד והמחירים כמובן בהתאם.

כתובת: Av. Kléber 19 75116

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 12:00-14:30 ו – 19:00-22:00

Georges

מסעדה מרווחת ומזמינה. אווירה נפלאה אל מול מרהיב על העיר ורחובותיה הצבעוניים. התפריט במסעדה מורכב מחורי גלם טריים המגיעים בכל יום אל המטבח, מהם מוציאים אל האורחים מנות נפלאות בהגשתן ובטעמן. השירות מעולה עם המלצות של המלצרים על שילובי היינות המומלצים למנות השונות. בין אם תשבו בתוך המסעדה ובין אם במרפסת המשגעת, מובטחת לכם חוויה קולינרית נעימה במיוחד.

כתובת: Place Georges Pompidou 75004

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, למעט שלישי, בין השעות 12:00-02:00
מסעדות רומנטיות, מסעדות רומנטיות בפריז עם מרפסת ונוף מושלם
מרפסת עם נוף משגע- L'OISEAU BLANC מלון פנינסולה

על גג כלבו

Perruche – Printemps

במסעדת Perruche מגישים תפריט צרפתי קלאסי עונתי, בהשראת הנוף המרהיב הנשקף מהמרפסת והאווירה מסביב. המסעדה מעוצבת באופן נעים ונוח והמנות צבעוניות ומפנקות לצד קוקטיילים ויינות נפלאים. מומלץ ביותר להזמין את סלט ניסואז, צלעות טלה וטארט הלימון המפורסם. המסעדה נמצאת על גג כלבו פרינטמפ האוסמן.

כתובת: Rue du Havre 9ème étage 2 75008

ימים ושעות פתיחה:

  • המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, בין השעות 12:00-16:00 ו – 19:00-02:00

מקווה שכצבה זו עזרה לכם בחיפוש אחרי מסעדות רומנטיות עם נוף בפריז. הנה עוד הצעות קולינריות:

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9095