שווקי חג המולד פריז 2021 -המדריך המלא

שווקי חג המולד פריז. חגיגה צבעונית וטעימה לכל המשפחה. אמנם החג לא שלנו, אבל שווקים אנחנו אוהבים וגם לחגוג. אז בואו נצטרף לחגיגה עם המקומיים ותיירים מכל העולם, נשתה יין חם, נאכל משהו ונסייר בין הדוכנים. אם תהיו ילדים טובים אולי גם תזכו למתנה מ" פאפה נואל" סנטה קלאוס( Père Noël)בצרפתית.

בכתבה זו אמליץ לכם על השווקים העיקריים, וגם על חלונות הראווה שנפתחים וממלאים את העיר בצבעוניותם. השווקים עצמם יסגרו בערב חג המולד עצמו ב 25/12 וערב השנה החדשה- סילבסטר 31/12. מתחילים

שווקי חג המולד: הגדולים והמפורסמים

לה דפאנס

זה כבר לא שוק זה כפר חג מולד.  ברחבה שמול שער לה- דפאנס תבלו בין 350 דוכנים מסוגים שונים. קישוטים לעץ חג המולד, אוכל, נקניקים, גבינות יין חם וגם ליקר ביצים. סנטה קלאוס יחכה ליד המזחלת לתמונות מזכרת. זהו השוק הגדול ביותר שבו יבלו אלפי אנשים כל ערב כך שפנו לכם כמה שעות. תוקף אתכם רעב? אל דאגה יש פה הכל. תהנו

פתוח 25 בנובמבר עד 29 בדצמבר

מטרו: la Défense

גני טווילרי

2021 השוק חוזר ובגדול! בדיוק היכן שנמצאים מתקני השעשועים לצד רחוב ריבולי. משטח החלקה על הקרח, דוכני אוכל ויין חם. מתנות ומוצרים תוצרת צרפת, מתקנים והפעלות לילדים, וגם פאפה נואל יקפוץ לבקר. השוק הזה מתאים במיוחד לילדים בזכות הקרנבל ושפע המתקנים לאורכו.

תאריכים: 20 נובמבר עד 2 בינואר

מטרו: Concorde, Tuileries

שוק מגדל אייפל

שוק חג המולד נמצא על מדשאות שאמפ דה מארס Champ-deMars. לרגלי המגדל המפורסם יחכו לנו מלא דוכנים, משאיות אוכל חלקם גם מחבל אלזאס, יין חם, מתנות ומוצרים תוצרת צרפת. אם זה לא מספיק גם משטח החלקה על הקרח  יפתח בטרוקדרו על השביל שמוביל לאקווריום של פריז. לא מספיק? גם דוכן שמפניה יפתח כי איך אפשר בלי?

תאריכים: 1 דצמבר עד 2 בינואר

משטח החלקה יפתח בתאריכים 15/11-31/1

מטרו: Bir Hakeim , Trocadéro

שווקי חג המולד, שווקי חג המולד פריז 2021 -המדריך המלא
שווקי חג המולד פריז 2021 - לה דיפנס

חג המולד פריז 2021

הוטל דה ויל- עיריית פריז

אין מקום מתאים יותר לשוק חג מולד מאשר רחבת בניין עיריית פריז המואר. כ- 40 דוכנים יחכו לכם שם. הקרנת אורות צבעוניים על החזית, פתיתי שלג שנופלים, קרוסלה לילדים ויין חם, מה צריך יותר?. בינות לעצים המוארים גם ערמונים קלויים ויין חם יעשו שמח בקור הפריזאי. נחשב לשוק חג המולד היפה ביותר בפריז אז אל תחמיצו!

מטרו: Hotel de Ville

נוטרדאם

השנה שוק חג המולד יתקיים בגינת Square Viviani ליד הקתדרלה לא תוכלו לפספס. הדוכנים ימוקמו במעגל סביב האנדרטה במרכזו. קטן ואינטימי, כאן תמצאו בעיקר מלאכת יד מקומית: זכוכית, קרמיקה, עץ ועוד.

תאריכים: 10 בדצמבר עד 26 בדצמבר.

מטרו: Saint Michel, Maubert-Mutualité

סן ז'רמן דה פרה

השוק בשדרת סן ז'רמן דה פרה חוזר. דוכנים מקושטים ומוארים יציעו לנו מבחר אוכל שתיה מתנות לאורך קטע הרחוב לצד כנסיית סן ז'רמן דה פרה.

תאריכים: 20 בנובמבר עד 26 בדצמבר.

מטרו: Saint-Germain

שוק חג המולד במונמארטר

השוק השכונתי ממוקם בכיכר אבס שם נמצאת תחנת המטרו המפורסמת( והמצולמת). כ-20 דוכנים בינהם דוכן שמפניה, אסקרגו, יין חם וערמונים, גבינת רקלט שנמסה בחום ועוד.

מטרו:  Abbesses 

שווקי חג המולד, שווקי חג המולד פריז 2021 -המדריך המלא
שווקי חג המולד פריז- גאלרי לאפייט

שווקי חג המולד- גם תחנות הרכבת חוגגות

גר דה לסט

שוק חג מולד נוסח אלזאס יפתח ברחבה מול תחנת רכבת גר דה לסט. כאן הדגש הוא על אוכל: קוגל הופ, מנל לחם ג'ינג'ר(מאפה לילדים בדמות אדם), לביבות תפו"א, ריבות וגבינת מונסטר. אל תחמיצו!

תאריכים: 1 בדצמבר עד 17 בדצמבר

מטרו: Gare de l'Est

תחנת רכבת סן לאזאר

שוק חג מולד קטן ונחמד ברחבה מול תחנת הרכבת סן לאזר. מתאים למי שבאזור או למשל מתחיל מסלול טיול שלי ברובע התשיעי.

מטרו: Gare Saint-Lazare

חג המולד בדיסנילנד

פארק השעשועים המפורסם יהיה מקושט כולו כמסורת החג. עץ אשוח ענק מואר, קישוטים לאורך הרחוב הראשי ופתיתי שלג שירדו עליכם כל שעה. מיקי מאוס וחבריו יקיימו מספר תהלוכות, ובמהלך החודש ילבשו חג ויחכו לכם לסילומי סלפי. מופע זיקוקים מרהיב יתקיים בתאריך 21/12

תאריכים: 13 בנובמבר עד 9 בינואר

חלונות ראווה

גאלרי לפאייט Galeries Lafayette

החל מ 17 בנובמבר נגלה איזה מוטיב יופיע השנה בחלונות הכולבו המפורסם ויהיה שווה לחכות. וכמובן בפנים יעמוד לו עץ חג מולד ענק מקושט ומואר כמיטב המסורת, ולצמרתו נגיע דרך שביל זכוכית!

כתובת: 40, boulevard Haussmann

BHV

בואו לכלבו המפורסם בצדו של הוטל דה ויל בניין עיריית פריז.  השנה נושא החלונות הוא שוויץ. נטייל לנו בין החלונות הקסומים ונחכה להפתעות

פתיחה החל מ 9 נובמבר

כתובת: 14 rue du Temple 

Le Bon Marché Rive Gauche

השנה בית הכולבו שמלא בכל טוב יגלה את חלונותיו החל מתאריך 11 בנובמבר. נושא החלונות השנה יהיה שפנים.

כתובת: 24, rue de Sèvres  

la samaritane

חיכינו שנים עד שיגמרו השיפוצים והנה זה קרה. הכולבו סמריטן פתח את שעריו והשנה חלונות חג המולד המפוארים ישחזרו תהילת עבר.

תאריכים: החל מ 9 בנובמבר

כתובת: 9 Rue de la Monnaie

Printemps Haussmann

גם החלונות של כלבו פרינטמפ שכנו של גאלרי לפאייט ישמחו אותנו. מעוצבים בקפידה ומציגים את מיטב הדגמים של בתי האופנה המפורסמים. שווה לבקר.

כתובת: 64 Bd Haussmann  

שווקי חג המולד, שווקי חג המולד פריז 2021 -המדריך המלא
חג המולד בדיסנילנד פריז 2021

לסיכום

פריז נהדרת בתקופת חג המולד רק לא לשכוח בגדים חמים..מלבד זאת העיר כולה תלבש חג במיוחד שדרות השאנז אליזה. העצים בשדרה המפורסמת יוארו החל ב 24 בנובמבר עד ינואר 2022 יתכן אפילו שיוקדם השנה ל 28 באוקטובר. תהנו!

כתיבת תגובה

פוסטים נוספים לקריאה

הרשמו לעדכונים שלנו על כל מה שחם בפריז

תוכלו להפרד מהרשימה בכל עת. אנו לא שולחים דואר זבל ולא נעביר את פרטיכם לאף גורם אחר !

כתיבת תגובה

מלונות ודירות במחירים משתלמים בצרפת:

Booking.com

שתפו עם חברים ומשפחה

https://www.paristhroughthelens.com/?p=9517